-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Зернові культури та картопля (картопля, горох сушений)
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому на очікувану вартість на 2019 рік.
Завершена
504 629.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 523.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 523.15 UAH
Період оскарження:
11.09.2019 18:00 - 23.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга про неправомірні рішення замовника
Номер:
c5a971de90d4446c989b7a03a6fca7b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-000959-a.c1
Назва:
Скарга про неправомірні рішення замовника
Вимога:
Скарга про неправомірні рішення замовника УО ВК Фастівської міської ради
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про неправомірні рішення замовника 09.10.2019 20:12
Дата подачі:
09.10.2019 20:12
Вирішення:
Рішення тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради від 11.10.19.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
11.10.2019 15:31
Підтвердження вирішення:
При повторному детальному розгляді пропозиції ТОВ «Руол-Стандарт», яка була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, відсутність підстав для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі та вимогам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, відсутні підстави для відмови згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо зауважень ФОП Мельніченко Катерина Вікторівна, тендерним комітетом було вирішено:
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або копій документів з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі використання) ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)). Отже документи, а саме експертний висновок №003018п/19 від 20.09.2019 р. та якісне посвідчення №107-19 від 16.09.2019 р. були надані учасником ТОВ «Руол Стандарт» у відповідності до вимог тендерної документації.
2. Щодо гарантійного листа та договору на постачання від «МТН Трейд». ТОВ «Руол Стандарт» у складі своєї тендерної пропозиції надав якісне посвідчення на горох №37 від 04.09.2019р., експертний висновок на горох №003019п/19 від 20.09.2019р. де виробником зазначено ФОП Дехтяренко Є. М. Згідно посвідчення про якість №37 від 04 вересня 2019 р. ФОП Дехтяренко Є. М. є відправником товару, а «МТН Трейд» є отримувачем товару згідно даного посвідчення. Так, як ТОВ «Руол Стандарт» є непрямим одержувачем товару від виробника ФОП Дехтяренко Є. М. у нього є укладений договір купівлі-продажу № 14112018/68 від 14 листопада 2018 р. з отримувачем товару від вищезазначеного виробника «МТН Трейд». Тому логічно, що гарантійний лист надає фірма «МТН Трейд» щодо вчасної поставки гороху сушеного в повному обсязі в терміни та за рівнем якості, визначені документацією замовника.
3. Відповідно до умов тендерної документації п.п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід розділу 1. «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати: довідку в довільній формі про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору; копії оригіналів документів, які підтверджують трудові відносини між учасником та найманими працівниками, які будуть залучені до виконання поставки предмету закупівлі, а саме: копії трудових договорів, укладені з працівниками або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу таких працівників та копії трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу даних працівників. Копії особистих медичних книжок водіїв з відмітками результатів проходження медичного огляду, дійсні на момент проведення торгів. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника, або у перевізника (водії).
Отже, виходячи з вищезазначеного замовником не було встановлено обмежень щодо кількості працівників відповідної кваліфікації необхідної для здійснення постачання товарів для закладів освіти міста. Учасник ТОВ «Руол Стандарт» надав всі вищезазначені документи, які підтверджують наявність кваліфікованих працівників щодо постачання товару, крім водія-експедитора Коваль Віталія Павловича, а саме невідповідність запису у трудовій книжці наказу про прийняття на роботу, вважаємо, що ТОВ «Руол Стандарт» не підтвердив наявність тільки щодо даного працівника. Беручи до уваги те, що згідно довідки про працівників наданою ТОВ «Руол Стандарт» у складі своєї тендерної пропозиції вих. № 135/09 від 23 вересня 2019 р. дане підприємство має в своєму складі достатню кількість працівників для належного виконання умов договору.
З огляду на вищевикладене вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Руол Стандарт» є такою, що відповідає умовам тендерної документації.