• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Дизельне паливо

Завершена

1 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 250.00 UAH
Період оскарження: 11.09.2019 16:52 - 26.09.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Дискваліфікація

Номер: 8a91f36c172d434cbd2b56dcdcab6fcd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-11-002888-b.a2
Назва: Дискваліфікація
Вимога:
Просимо дискваліфікувати учасника ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" так як вони не надали документи згідно тендерній документації Замовника. Замовник у своїй документації вимагав: "Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, надаються в одному файлі, у форматі PDF з накладанням Електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними." Учасник ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" не дотримав вимог Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Вимого

Номер: d12a30b77bf749619ef3904c36ff2958
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-11-002888-b.b1
Назва: Вимого
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», код ЄДРПОУ – 41915030 мало намір прийняти участь у процедурі закупівлі відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2019-09-11-002888-b предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 09134200-9 – Дизельне паливо що була оприлюднена 11 вересня 2019 року Тендерним комітетом Державного спеціалізованого підприємства «Північна Пуща», в подальшому Замовник. Строк прийому пропозицій з 11 вересня 2019 до 26 вересня 2019 року. Разом з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів Замовником було розміщено Тендерну документацію з додатками, затверджену рішенням тендерного комітету. Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» було проведено ретельний аналіз тендерної документації та доданих документів та виявлено дискримінаційні вимоги, у зв'язку з чим, вважаємо за необхідне звернутися із вимогою про внесення зміни до Тендерної документації. Як встановлено ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Щодо підстав подання вимоги та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» вважає, що дискримінаційні вимоги полягають у наступному пункті Тендерної документації: 1.Пунктом 6 Розділу III Тендерної документації передбачена вимога до учасників : «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у Додатку №2 цієї тендерної документації. Надати копію чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів - термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року).» TOB «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» проаналізувавши умови чинного законодавства а саме: Закони України «Про об'єкти підвищеної небезпеки» від 18 січня 2001 року N 2245-III та «Про відходи» від 5 березня 1998 року № 187/98-ВР умовами яких передбачено обов’язок укладення договорів у сфері поводження з небезпечними відходами, встановлено що дані договори зобов’язані укладати лише: « суб'єкт господарської діяльності - юридична або фізична особа, у власності або у користуванні якої є хоча б один об'єкт підвищеної небезпеки»;(ст.1. ЗУ «Про об'єкти підвищеної небезпеки»). Враховуючи вищевикладене вважаємо умови тендерної документації Замовника щодо необхідності наявності у Учасника чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів - термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року) дискримінаційними, отже вони знищують конкуренцію та позбавляють права на участь у процедурі закупівлі учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах Договорів зберігання нафтопродуктів. Це є дискримінацією по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі до TOB «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», які також можуть здійснювати постачання товару, що є предметом закупівлі, оскільки мають в наявності укладені Договори поставки нафтопродуктів та зберігання нафтопродуктів з оптовими постачальниками, які мають в наявності нафтобази і в свою чергу у них як у власників відходів, укладені договори на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами стосовно нафтопродуктів. Встановлення вимог щодо наявності у Учасника чинного договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів - термін його дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2019 року) є ціленаправленим звужуванням кола учасників, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель. TOB «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» має можливість виконати договір на закупівлю та забезпечити Замовника в повному обсязі товарами, що є предметом закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» повідомляє про те, що між нашим підприємством та Товариством з обмеженою відповідальністю « АЛІУМ ПРОМ» укладено договір поставки нафтопродуктів № 194/АМ-18 від 01.07.2018 року. В свою чергу між Товариством з обмеженою відповідальністю « АЛІУМ ПРОМ» укладено договір № НВ 300118/1/ОА від 30.01.2018р. з ТОВ «УКРРЕСУРСИ-2011» на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами стосовно нафтопродуктів отже, збирання, зберігання та утилізація чи видалення відходів за закупівлею буде відбуватися належним чином відповідно до умов чинного законодавства України на підставі вищевказаних документів. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та один з принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників (у тому числі TOB «ГЛОБАЛ СЕЙЛ»), та вимоги частини четвертої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Тендерна документація Замовника не лише містить дискримінаційні вимоги та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі», але й також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції'», оскільки обмежує коло учасників. Вищевказана вимога, встановлена Замовником, є дискримінаційною, оскільки вона лише звужує перелік суб'єктів господарювання, які можуть взяти участь у закупівлі, що, в свою чергу, явно свідчить про пряму заінтересованість Замовника у зменшенні кількості учасників. У зв'язку з цим, вимога Замовника, що зазначена у Тендерній документації максимально звужує коло потенційних Учасників торгів, що в свою чергу не сприяє економічній конкуренції та економії бюджетних коштів. Зазначена вимога, дискримінує Учасників торгів, обмежує їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупівлі на рівних засадах. У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку, якщо протягом трьох днів робочих днів з дня оприлюднення не буде оприлюднено роз'яснення та не приведено Тендерну документацію до процедури відкритих торгів, у відповідність до чинного законодавства України, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ СЕЙЛ» буде вимушене звернутись із скаргою та до органів державного фінансового контролю, зокрема до Державної аудиторської служби України. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних: Пункт 6 Розділу III Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у Додатку №2 цієї тендерної документації.»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що враховуючи стратегічний об’єкт та заходи, які проводяться на підприємстві із захисту довкілля, дана вимога спрямована для охорони навколишнього середовища і його офіційного документального підтвердження з боку Учасника закупівлі, який є постачальником небезпечних продуктів переробки. Таким чином, це не являється дискримінацією і не обмежує коло учасників. Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2019 12:36
Підтвердження вирішення: Ваша Вимога не задоволена.