-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Завершена
42 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 220.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2019 16:37 - 13.09.2019 18:00
Вимога
Відхилено
А як же ж принцип відкритості і прозорості?! :)
Номер:
576b9b5faf254d359ff273b96ebdfac6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-002785-b.b2
Назва:
А як же ж принцип відкритості і прозорості?!
:)
Вимога:
Шановний Замовник!
Відкритість і прозорість - це коли не тільки Ви бачите і перевіряєте, що Вам пропонує переможець; це також означає, що й інші учасники аукціону мають можливість бачити і перевірити пропозицію переможця. Поки що Ви порушуєте цей принцип...
З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2019 16:55
Вирішення:
У вимогах до предмету закупівлі «Канцелярські товари» (код відповідно до національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 – 30190000–7 – «Офісне устаткування та приладдя різне») за номером UA-2019-09-11-002785-b відсутня вимога про обов’язкове зазначення торгової марки запропонованих товарів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога дотримуватися принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі
Номер:
a5fc6a3ea1e14d6cb094c133b5ff4724
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-002785-b.b1
Назва:
Вимога дотримуватися принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник!
Аукціон продемонстрував гігантський розрив у цінах, запропонованих лідерами і аутсайдерами торгів. При цьому, учасники-лідери торгів запропонували ціни, які в кілька разів нижчі, ніж оголошений Вами бюджет закупівлі. Очевидно, що це може свідчити про те, що Вам пропонують товари, які за якісними чи кількісними показниками є значно гіршими (а тому дешевшими) ніж товари, які Ви збиралися придбати. З'ясувати це можливо тільки якщо Ви зобов'яжете переможця торгів і всіх інших учасників, які можуть перейти на стадію кваліфікації, оприлюднити інформацію про те, товари яких торгових марок, виробників і моделей вони Вам пропонують. До того ж, цього вимагає і стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі", - яка розповсюджує свою дію і на допорогові закупівлі - і в якій йдеться про те, що закупівлі повинні здійснюватися з дотриманням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі. Без оприлюднення інформації про торгові марки, виробників чи моделі товарів, що запропоновані на торги, вище згаданий принцип буде порушений. Зокрема, у нас викликає сумнів, що ТОВ "Ваш автограф" збирається відвантажити Вам саме файли глянцеві формату А4 щільністю 60 мкм по 100 штук в упаковці, як того вимагає Ваша тендерна документація. Справа в тому, що на ринку канцелярських товарів файли такої щільності і такого фасування не коштують 33,50 гривень без ПДВ (або40,20 гривень з ПДВ), а саме за такою ціною збирається їх відвантажити переможець торгів. У зв'язку з цим, просимо Вас забезпечити виконання статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" і зобов'язати всіх учасників, які перебувають чи можуть опинитися на кваліфікації, оприлюднити інформацію про торгові марки чи виробників запропонованих ними товарів, щоб усі учасники торгів і зацікавлені сторони мали можливість оцінити коректність пропозицій.
З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2019 22:34
Вирішення:
Цінова пропозиція ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» розглядалася за технічними характеристиками запропонованого товару. Торгова марка товару, яка зазначалася в тендерній документації не була пріоритетом (допускався еквівалент). Запропоновані ТОВ «ВАШ АВТОГРАФ» товари містять посилання на торгову морку за позиціями, які містили таке посилання в тендерній документації.
Крім того, при отриманні канцелярських товарів буде контролюватися відповідність поставленого товару пропозиції постачальника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні