-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів, «смарт-карт»): бензин А-95
Джерело фінансування - Загальний фонд Державного бюджету України
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2019 16:31 - 28.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА (ТД)
Номер:
2fc084e25b66496d8662ed695a3b7516
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-000800-c.b1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційні вимоги із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0004.pdf 12.09.2019 13:17
Дата подачі:
12.09.2019 13:17
Вирішення:
Виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, Замовник, з огляду на власні потреби, самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.
Відповідно до ст. 626 ЦКУ господарський договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення їх прав та обов’язків. В тендерній документації надається проект двостороннього господарського договору, коли обидві сторони договору наділені правами та обов’язками, щоб виконувати свої обов’язки в повному обсязі.
Діяльність на умовах партнерських договорів трактується як залучення третьої сторони – (субпідрядника) для виконання умов господарського договору. Але у п. 7 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Порядку заповнення тендерної документації, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, залучення субпідрядника передбачено лише у випадку закупівлі робіт.
Крім того, враховуючи власний і не тільки досвід попередніх закупівель, на жаль зустрічаються недобросовісні Постачальники, які не мають власних або орендованих АЗС та не виконують укладені угоди щодо заправки транспортних засобів Замовника. Часто перелік АЗС, який надавався учасниками не відповідав дійсності, також виявлялось, що на партнерських АЗС встановлюється кількісний ліміт на заправку. Також в зимовий період часу якість дизельного палива не відповідає температурним нормам, в свою чергу Постачальники партнери не можуть контролювати постачання пального на АЗС щодо якості (норм) пального згідно температурних режимів. Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів Учасника не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер у будь-який час може розірвати угоду на постачання пального.
Статус вимоги:
Відхилено