-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне (вугілля АКО (25-100))
Торги не відбулися
1 470 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2019 12:41 - 23.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
a9044cbe329e4d36922476198e3db4b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-000373-c.b3
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
11.09.2019 року Замовником було прийнято рішення (протокол від 11.09.2019 протокол № 474) про затвердження тендерної документації щодо предмету закупівлі 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне (вугілля АКО (25-100)), при цьому положення тендерної документації містять умови, що порушують наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, а саме: замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД» (далі Скаржник), не погоджується з умовами тендерної документації в наступній їх частині:
1. Підпунктом 1 та 2 Пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати зокрема наступні документи:
1. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, яка повинна містити наступну інформацію:
- …..
- інформацію про наявність в учасника навантажувача із зазначенням його марки та року випуску;
- інформацію про наявність в учасника вантажних автомобілів (не менше 3 (трьох)) для перевезення предмету закупівлі із зазначенням марки кожного автомобіля, року випуску та їх загальної кількості.
- інформацію про наявність в учасника мобільних вагів для зважування предмету закупівлі на місці поставки із зазначенням їх марки.
2. Для документального підтвердження інформації, що надана учасником у довідці у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- …..
- Документи, що підтверджують наявність вантажного автотранспорту, інформація про який вказана у довідці: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв. (у випадку, якщо вантажний автотранспорт не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування).
- Документ (и), що підтверджують наявність навантажувача, інформація про який вказана у довідці: свідоцтво про реєстрацію(у випадку, якщо навантажувач не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування та свідоцтво про реєстрацію).
- Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги.
Учасник не погоджується з вищезазначеними вимогами та вважає їх дискримінаційними, а саме:
Скаржник у своїй діяльності використовує навантажувачі, вантажний автотранспорт на підставі договору перевезення (надання послуг організаціями-перевізниками), при цьому такі автомобілі не належать нам на праві власності або користування, отже не може надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв, так як такі документи належать іншому суб’єкту права власності або права користування або працівникам такого суб’єкта користування чи права власності.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.
Окрім того, не зрозуміло, чому саме не менше 3 вантажних автомобілів має бути у учасника, на нашу думку така вимога дискримінує інших учасників, так як здійснити поставку можна одним вантажним автомобілем.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.
Також, у вимогах зазначено, що учасник надає: інформацію про наявність в учасника мобільних вагів для зважування предмету закупівлі на місці поставки із зазначенням їх марки.
При цьому, у іншому пункті зазначено, що учасник для документального підтвердження інформації, що надана учасником у довідці у довільній формі надає:
- Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги.
Отже, вимога тендерної документації вводить учасника в оману, так як у одному пункті вимагається наявність мобільних вагів, а в іншому просто вагів. Отже, замовник має визначитися, які саме ваги йому потрібні: мобільні чи просто ваги.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.
2. ДОДАТОК 4 до тендерної документації передбачає надання учасником, зокрема наступних документів:
-….
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.
Учасник не може надати вищезазначених документів, так як такі документи надаються виробнику товару, при цьому учасник-скаржник, співпрацює з дилером (посередником), який не володіє такими документами.
Окрім того, вимагається документ (копія дозволу) завірений виробником запропонованої продукції.
Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації.
На підставі зазначеного в пунктах 1-2 цієї Скарги, тендерна документація замовника не відповідає вимогам Закону та порушує принципи проведення процедури закупівлі встановлені статтею 3 Закону.
Тому, у зв’язку з порушенням наших законних прав на недискримінацію учасників та керуючись частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
просимо:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СТАРКВУД» до розгляду;
2. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 11.09.2019 протокол № 474;
3. Перевірити на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» умови та вимоги до учасників процедури закупівлі встановлені замовником у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на умови тендерної документації.doc 22.09.2019 11:43
- Скарга.pdf 22.09.2019 11:43
- Платіжне доручення.pdf 22.09.2019 11:43
- рішення від 25.09.2019 № 13636 + лист Замовнику.pdf 25.09.2019 21:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2019 № 14549.pdf 10.10.2019 18:24
- рішення від 09.10.2019 № 14549 .pdf 15.10.2019 23:13
- Пояснення по суті скарги 08.10.2019 14:50
- Пояснення по суті скарги 08.10.2019 14:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.09.2019 11:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.10.2019 23:13
Дата виконання рішення Замовником:
17.10.2019 14:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником буде внесено зміни
Вимога
Вирішена
Создання дискримінаційних вимог для учасників , не відповідність вимог чинного Законодавства України
Номер:
3995f4f8bb0c4d84a4c2b28e2d8533d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-000373-c.b2
Назва:
Создання дискримінаційних вимог для учасників , не відповідність вимог чинного Законодавства України
Вимога:
Просимо видалити наступні документи , як ті, що не відповідають Законодавству України "Про публічні закупівлі", а саме:
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2019 10:57
Вирішення:
Замовником, найближчим часом, будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги , не мають відношення до тендерної закупівлі
Номер:
d4061017e6384616b3cc9369c926aca3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-000373-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги , не мають відношення до тендерної закупівлі
Вимога:
Просимо Тендерний комітет скасувати вимогу в тендерній документації стосовно обов'язкового представлення наступних документів, як така, що ні є обов'язковою згідно Законодавства України "Про бублічні закупівлі", а саме:
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2019 10:51
Вирішення:
Замовником, найближчим часом, будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено