-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Джерело фінансування: кошти підприємства
Завершена
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період оскарження:
11.09.2019 10:53 - 23.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
c24ac79d18eb4f2b9b8aea965b409d1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-11-000199-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 13.09.2019 17:18
Дата подачі:
13.09.2019 17:18
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення!
1. Порядок здійснення роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального визначено статтею 15 Закону № 481 (зі змінами).
Зберігання пального здійснюється суб'єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.
Суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним / зберігання пального на кожне місце зберігання пального.
Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
Роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним суб'єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі. Таким чином, інформація, надання якої вимагається тендерною документацією повинна бути в наявності у потенційного учасника торгів.
Згідно вимог ч.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Нагадуємо, що джерело фінансування даної закупівлі, у тому числі, й державні бюджетні кошти, використання яких строго контролюється законодавством. Проте, вимогами ч.2 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Надання такої ліцензії є обов’язковим. Зазначені умови в тендерній документації до надання ліцензій не вважаємо дискримінаційними.
2. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право замовника встановлювати кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинні підтвердити саме учасники закупівлі, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надання такої інформації і вимагається від учасників у тендерній документації.
Лист - згоду на оброблення, використання, поширення персональних даних та доступ від кожної особи, зазначеної у довідці вимагається відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних».
Зазначені умови в тендерній документації цілком відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Не задоволено