-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори)
Завершена
134 872.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 348.72 UAH
мін. крок: 1% або 1 348.72 UAH
Період оскарження:
10.09.2019 14:26 - 22.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
прошу скасувати визначення переможця
Номер:
8cf47753ea624bbaa6c4fe3e71ddfff6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-10-001859-b.b2
Назва:
прошу скасувати визначення переможця
Вимога:
Прошу відхилити пропозицію учасника ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", тому що відгук про аналогічні договори – НЕ ЗАВІРЕНО підписом і печаткою учасника, згідно до вимог пункту 1, розділу ІІ вашої тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2019 15:42
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету №124 від «01» жовтня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-10-001859-b та відхилено тендерну пропозицію ПП "Європа-Схід" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, зокрема з наступних підстав: Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції гарантійний лист щодо надання разом з поставкою товару декларацію відповідності та керівництво по експлуатації, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації в частині надання учасником гарантійного листа, в якому зобов’язується надати разом з поставкою товару сертифікат відповідності, паспорт якості на товар (у разі якщо це передбачено діючим законодавством) та керівництво по експлуатації. У складі документів тендерної пропозиції учасником не було надано копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на обладнання, замість цього учасником було надано лист ДУ Інститут медицини праці національної академії медичних наук України №16/3580 від 03.10.2016р. без додатків, зазначених зі змістом цього листа. Обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства України щодо обґрунтованих підстав ненадання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на обладнання відсутнє у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником було надано у складі тендерної пропозиції перелік документів, що не засвідчений учасником у відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), а саме: – Копія договору з аналогічним предметом закупівлі – Відгук від контрагента за договором з аналогічним предметом закупівлі Звертаємо Вашу увагу, що неналежне засвідчення копій є не є єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "Європа-Схід"! Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (напр. відсутність дати засвідчення копії, оформлення одного документу не на фірмовому бланку, тощо) Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних сукупність помилок, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
прошу скасувати закупівлю
Номер:
746ad07acfbf467cb54213ed5b18b68f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-10-001859-b.b1
Назва:
прошу скасувати закупівлю
Вимога:
(викладено у вкладеному файлі)
Пов'язані документи:
Учасник
- _____скарга.docx 03.10.2019 14:26
Дата подачі:
03.10.2019 14:26
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету №124 від «01» жовтня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-10-001859-b та відхилено тендерну пропозицію ПП "Європа-Схід" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, зокрема з наступних підстав:
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції гарантійний лист щодо надання разом з поставкою товару декларацію відповідності та керівництво по експлуатації, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації в частині надання учасником гарантійного листа, в якому зобов’язується надати разом з поставкою товару сертифікат відповідності, паспорт якості на товар (у разі якщо це передбачено діючим законодавством) та керівництво по експлуатації.
У складі документів тендерної пропозиції учасником не було надано копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на обладнання, замість цього учасником було надано лист ДУ Інститут медицини праці національної академії медичних наук України №16/3580 від 03.10.2016р. без додатків, зазначених зі змістом цього листа. Обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства України щодо обґрунтованих підстав ненадання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України на обладнання відсутнє у складі тендерної пропозиції учасника.
Учасником було надано у складі тендерної пропозиції перелік документів, що не засвідчений учасником у відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), а саме:
– Копія договору з аналогічним предметом закупівлі
– Відгук від контрагента за договором з аналогічним предметом закупівлі
Звертаємо Вашу увагу, що неналежне засвідчення копій є не є єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "Європа-Схід"! Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (напр. відсутність дати засвідчення копії, оформлення одного документу не на фірмовому бланку, тощо) Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних сукупність помилок, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено