• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вулиці Степова у місті Кагарлик Київської області (коригування), (кошти субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (бюджет розвитку).

Капітальний ремонт дороги по вулиці Степова у місті Кагарлик Київської області (коригування), (кошти субвенції з місцевого бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету (бюджет розвитку).

Завершена

2 005 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 028.65 UAH
Період оскарження: 10.09.2019 12:15 - 21.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірні дії Замовника в частині визначення переможця закупівлі

Номер: e62119ae10324944a1902851ab7fbe66
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-10-001207-b.b1
Назва: неправомірні дії Замовника в частині визначення переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт вимоги не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР", обґрунтовуючи це наступним. Тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" не відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація), враховуючи наступне, зокрема: 1.1. Відповідно до п.1 розілу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно з додатком № 3 до тендерної документації). Відповідно до пунтку 11 Учасник подає у Складі Пропозиції такі документи, зокрема: «Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку. (Копія витягу з реєстру платників податку)». Відповідно до пункту 2 розділу V Документації усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної пропозиції повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (крім ліцензій, дозволів, паспортів та документів що підтверджують повноваження особи на підпис документів пропозиції та договору). Відповідно до інформації наведеної на веб-порталі Уповноваженого органу Закупівля оголошена 10.09.2019. Таким чином, усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/установ/ організацій) та надає у складі Пропозиції повинні бути видані не раніше 10.09.2019. У складі Пропозиції Переможця у файлі «Копія свідоцтва ПДВ +.pdf» міститься свідоцтво платника ПДВ видане Державною податковою адміністрацією від 01.05.2013, що раніше дати оголошення Закупівлі. Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" не відповідає умовам Документація та має бути відхилена Замовником з наведених вище підстав. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена невідповідність підтверджується рішеннями (практикою) органу оскарження (Постійно діюча адміністративна колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), зокрема, рішенням від 04.07.2019 № 8924, скарга № UA-2019-05-14-000952-a.a2, № закупівлі UA-2019-05-14-000952-a, рішенням від 26.06.2018 № 6302, скарги №UA-2018-03-21-000313-a.a1,закупівлі № UA-2018-03-21-000313-a. 1.2. Відповідно до п.1 розілу ІІІ Документації Пропозиція Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону (згідно з додатком № 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, зокрема: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Згідно з Додатком № 7 до тендерної документації) . Відповідно до додатку 2 Документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, складена згідно Додатку № 7 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації . Копія договору (з додатками, що є невід’ємною частиною договору), що вказано в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, копії документів, що підтверджують виконання договору (копія актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідок форми КБ-3). У додатку 7 Документації наведено відповідну форму довідки та зазачнено, що учасник має надати копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (Додаток № 7 до ) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору: кожна сторінка Договору повинна бути засвідчена написом або відбитком штампа “Згідно з оригіналом” (або “Копія вірна”), підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (у разі її використання), зісканована в PDF форматі і завантажена в розділі “Документи, що підтверджують кваліфікацію” Позитивний лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі за предметом закупівлі - виконання робіт із будівництва або ремонту (капітальний ремонт) об'єктів вулично-дорожньої мережі. Лист-відгук учасник подає щодо виконання Договору (Договорів), вказаного (вказаних) учасником у додатку № 7 до тендерної документації. За таких умов на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник (зокрема й вартість виконаних робіт) має надати довідку про досвід виконання аналогічного договору за встановленою формою та відповідний договір з актами до нього. Переможець у складі Пропозиції у файлі «Довідка про аналогічний договір.pdf» надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, де зазначено про наявність досвіду виконання договору укладеного з Департаментом житлово комунального господарства Білоцерківської міської ради (номер договору №365 від 21.06.2017) та зазначено суму вартості договору 9 480 879,24 грн. На підтвердження зазначеного учасником у складі Пропозиції у файлі «Аналогічний договір і акти Біла Церква.pdf» надано зазначений у довідці договір, відповідно до пункту 3.1 якого, вартість договору складає 9 480 879,24 грн; та додатки до такого договору, зокрема, кошторис та договіна ціна, відповідно до яких вартість робіт складає 9 480 879,24 грн; та відповідні довідки про вартість будівельних робіт та витрати (Кб-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (Кб-2в) відповідно до яких вартість виконаних робіт складає 9 061 029,18 грн, що на 419 850,06 грн менше, обумовленої сторонами вартості. Відповідно до пункту 11.2 зазначеного договору всі зміни та доповнення до Договору дійсні лише за умови, що вони викладені в письмовій формі та підписані обома сторонами. Відповідно до пункту 14.2. Укладені між сторонами додаткові угоди до Договору є його невід’ємними частинами. За таких умов Учасником не підтверджено виконання договору в повному обсязі, зокрема, не надано актів виконання робіт на зазначену суму. Навіть за умови, що вартість договору під час фактичного виконання договору вартість робіт за договором зменшувалась, за умовами наданого договору, зміна таких умов (які є істотними) має бути підтверджена додатковою угодою, яка відповідно до умов договору є невід’ємною частиною такого договору. У складі Пропозиції відсутня невід’ємна частина зазначеного договору, а саме – додаткова угода про зміну ціни договору, що не відповідає умовам Документації. Враховуючи викладене, Переможець не відповідає умовам Документації в цій частині, та має бути відхилений Замовником з наведених вище підстав. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена невідповідність підтверджується рішеннями (практикою) органу оскарження (Постійно діюча адміністративна колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), зокрема, рішенням від 27.09.2019 № 13819 та рішенням від 25.09.2019 № 13705. 2.0. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Пропозиція ПП "Татоян" також не відповідає умовам Документації та має бути відхилена Замовником з наступних підстав, зокрема: 2.1. Відповідно до п.1 розілу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно з додатком № 3 до тендерної документації). Відповідно до пунтку 11 Учасник подає у Складі Пропозиції такі документи, зокрема: «Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або платника єдиного податку. (Копія витягу з реєстру платників податку)». Відповідно до пункту 2 розділу V Документації усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної пропозиції повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (крім ліцензій, дозволів, паспортів та документів що підтверджують повноваження особи на підпис документів пропозиції та договору). Відповідно до інформації наведеної на веб-порталі Уповноваженого органу Закупівля оголошена 10.09.2019. Таким чином, усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/установ/ організацій) та надає у складі Пропозиції повинні бути видані не раніше 10.09.2019. У складі Пропозиції ПП "Татоян" у файлі «10 витяг пдв.pdf» міститься витяг платника ПДВ видане Богуславським відділенням Білоцерківської ОДПІ від 12.06.2019, що раніше дати оголошення Закупівлі. Враховуючи викладене, Пропозиція ПП "Татоян" не відповідає умовам Документація та має бути відхилена Замовником з наведених вище підстав. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена невідповідність підтверджується рішеннями (практикою) органу оскарження (Постійно діюча адміністративна колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), зокрема, рішенням від 04.07.2019 № 8924, скарга № UA-2019-05-14-000952-a.a2, № закупівлі UA-2019-05-14-000952-a, рішенням від 26.06.2018 № 6302, скарги №UA-2018-03-21-000313-a.a1,закупівлі № UA-2018-03-21-000313-a. 2.2. Відповідно до п.1 розілу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статті 16 Закону (згідно з додатком № 2 до тендерної документації). Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону кваліфікаційні критерії до учасників визначені Замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, зокрема: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Згідно з Додатком № 8 до тендерної документації). Відповідно до додатку №2 наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується довідкою, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі складена згідно Додатку № 8 до тендерної документації. У разі користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних умовах - вказати найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи -підприємця, яка/який надає обладнання та матеріально-технічну базу в користування, а також номер та дату укладання відповідного договору на користування. Відповідно до додатку 8 Документації для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки Учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені учасником до таблиці) на балансі підприємства та копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортного ( на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. У разі залучення для надання послуг машин, механізмів та техніки на умовах оренди/лізингу/надання послуг, Учасники надають копії договорів оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки. При цьому вказані договори мають бути чинними протягом строків надання послуг. Разом з копіями договорів додаються копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Відповідно до пункту 7 розділу І Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) посвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірені переклади документів. У складі Пропозиції ПП "Татоян" у файлі «2 документи що підтверджують наявність обладнання та мтб.pdf», зокрема, містяться: - Довідка про ніявність обладання та мехінізмів, в якій, зокрема, зазначено про наявність компресора пересувного, молотків відбійних та щіток дорожніх; - Документ «оборотно-сальдовая ведомость по счету 105 за Сентябрь 2019 року» в якій зазначається про наявність компресора пересувного, молотків відбійних та щіток дорожніх. Однак, даний документ викладений іншою ніж українська мова, вірогідно російською, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Звертаємо Вашу увагу, що зазначена невідповідність підтверджується рішеннями (практикою) органу оскарження (Постійно діюча адміністративна колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель), зокрема, рішення від 18.09.2019 № 13211 процедура закупівлі - UA-2019-07-19-002179-b, рішення від 19.08.2019 № 11458, процедура закупівлі - UA-2019-07-05-000507-a. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до відкритих державних реєстрів, станом на дату подачі пропозиції у такого учасника наявна заборгованість зі сплати податків і зборів до Національного бюджету у розмірі 450 886 грн. Відповідно до частини другої статті 17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Враховуючи викладене, Пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" та ПП "Татоян" не відповідає умовам Документація та має бути відхилена Замовником з наведених в мотивувальній частині вимоги підстав. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Безпідставно визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР", Пропозиція якого не відповідає умовам Докуменатції Замовник порушив основні принципи закупівель, а саме - недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Звертаємо Вашу увагу, що зазначені у Вимозі невідповідності підтверджується практикою органу оскарження, а тому у випадку ігнорування Замовником даної Вимоги, учасник буде змушений звернутися за захистом своїх прав до органу оскарження, що може призвести до збільшення строку проведення закупівлі в кінці бюджетного року. Крім того, Пропозиції зазначених учасників мають додаткові невідповідності Докуменатції та можуть бути викладені в скарзі до органу оскарження. Виходячи з викладеного, на підставі положень Закону ПРОШУ: 1. Скасувати рішення про визначеняя ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" переможцем Процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР". 2. Звернути увагу на наведені у вимозі невідповідності ПП "Татоян" та при подальшому розгляді пропозиції такого учасника відхилити її як таку, що не відповідає умовам Документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Кагарлицької міської ради розглянув Вашу вимогу стосовно неправомірних дій Замовника в частині визначення переможця закупівлі та повідомляє наступне: - відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків). ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію – 1 609 800,00 грн (в т.ч. ПДВ – 268 300 грн); - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» надано копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ відповідно до вимог п. 15 додатку 3 до тендерної документації. - в тендерній пропозиції переможця, відповідно до додатку № 7 тендерної документації, надано аналогічний договір підряду № 365 від 21.06.2017 року «Капітальний ремонт дороги по вул. Сквирськешосе (Військбуд – площа Перемоги) в м. Біла Церква Київської області)». Одночасно Замовник вказаного договору, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, надав лист-відгук від 17.09.2019 за № 1940, де зокрема підтверджує, що сума укладеного договору складає– 9 480 879,24 грн., а сума виконання робіт за договором склала – 9 061 029,18 грн. відповідно. Також Замовник зазначає, що всі роботи виконані вчасно, якісно, відповідно до вимог Державних будівельних норм і стандартів та відповідно до умов зазначених в Договорах, щодо вимог проектно-кошторисної документації, технічних умов та строків виконання робіт. В телефонній розмові представник Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради повідомив, що зменшення обсягу робіт відбулося з інших причин, не пов’язаних з діями підрядника. Виходячи з викладеного вважаємо, що зазначені у Вашій вимозі причини відхилення Переможця торгів є формальними (несуттєвими) помилками, що не впливають на загальний зміст тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено