-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя». Технічні вимоги до предмету закупівлі надані в Технічному описі. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальтника
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2019 11:58 - 13.09.2019 12:10
Вимога
Вирішена
Невідповідність тендерної документації
Номер:
b499e93513c14afd83d6832e33897b56
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-10-001127-b.c1
Назва:
Невідповідність тендерної документації
Вимога:
Незважаючи на те, що тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ "Вашімідж" надала усі офіційні документи на товар, який необхідно поставити згідно тендерній документації замовника.
ТОВ "Вашімідж" не повинно бути клієнтом тих чи інших дистриб'ютерів у зв'язку з тим, що маємо право здійснити закупку необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.
Таким чином, відхилення нашої пропозиції з таким обгрунтуванням обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації нас як учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2019 11:49
Вирішення:
Згідно п. 5 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, встановлено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення Учасники подають пропозиції в Електронну систему закупівель шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен Учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, Електронною системою закупівель не приймаються.
Ви, ТОВ «ВАШІМІДЖ» більшість документів, серед яких документи, які підтверджують відповідність якісним характеристикам предмету закупівлі завантажено (18.09.2019 року) до системи після граничного терміну подання Тендерних пропозицій (17.09.2019 13:00). Це є суттевим порушенням.
Метою нашої закупівлі є придбання якісного товару з гарантією за ринковою ціною.
Вимоги тендерної документації були направлені саме на це. Надані Вами документи
(висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи ТОВ «Грінер», паспорт Таблиці для перевірки зору ФОП Долбієв, декларація про відповідність № 06-19 з додатками, довіреність Клемент Кларк ТОВ «Грінер» )ніяким чином не ототожнюються з Вашим підприємством , ТОВ «ВАШІМІДЖ». Більш того, дистриб’ютор не підтверджуює якість, умови постачання та гарантійне обслуговування. Ви також не надали документів щодо можливості здійснити закупівлю необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.
Це свідчить про порушення вимог тендерної документації і неможливість поставки Вами якісного товару з гарантією.
Саме тому пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАШІМІДЖ»була відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні