• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Товар - код CPV 42120000-6 по ДК 021:2015 – Насоси та компресори (ЗІП до насосу)

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер ВКУ УВТК Усатий Руслан Васильович, т.05136 – 4-41-33, r_usaty@sunpp.atom.gov.ua

Завершена

296 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 10.09.2019 10:25 - 21.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: ba80e4f80d664ad78bc30ae103cf8cc1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-10-000523-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору на постачання товару є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 2.2 Додатка №2 Проекту договору на постачання товару бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за товар, а саме - оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання ТМЦ. Також ця інформація зазначена у розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» тендера на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-10-000523-b. Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за ТМЦ протягом 45 робочих днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення. Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги: Не задоволено