-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код CPV 30230000-0 по ДК 021-2015 - Комп’ютерне обладнання (Витратні матеріали та запасні частини до оргтехніки)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Ворушило Сергій Федорович, тел.: (05136) 4-40-88, s_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua.
Завершена
1 032 508.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2019 09:23 - 21.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
bb34455726fe471b965328beb4ba2947
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-10-000045-a.b3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника щодо визнання переможця торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Копія Протоколу № 457 від 09.10.2019 року тендерного комітету.pdf 18.10.2019 14:13
- 3. Копія тендерної документації на закупівлю товарів.pdf 18.10.2019 14:13
- 4. Витяг з ЄДР ТОВ «МАККОН».pdf 18.10.2019 14:13
- 5. Копія Протоколу щодо призначення Генерального директора ТОВ «МАККОН».pdf 18.10.2019 14:13
- 6. Копія наказу щодо призначення Генерального директора ТОВ «МАККОН».pdf 18.10.2019 14:13
- 7. Копія Статуту ТОВ «МАККОН».pdf 18.10.2019 14:13
- Скарга на замовника № 121-01-19 від 17.10.2019 р..pdf 18.10.2019 14:13
- 1. Документ про сплату збору за подання скарги.pdf 18.10.2019 14:13
- рішення від 22.10.2019 № 15120 + лист Замовнику.pdf 23.10.2019 10:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2019 № 16324.pdf 11.11.2019 19:58
- рішення від 08.11.2019 № 16324.pdf 13.11.2019 23:45
- Відповідь замовника на скаргу 31.10.2019 14:40
- Додаткова відповідь замовника на скаргу 07.11.2019 15:44
- Виписка з протоколу №377 19.11.2019 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2019 14:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2019 23:45
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2019 11:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконали рішення АМКУ України щодо закупівлі товару (Скасували рішення ТК щодо визначення переможця торгів ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." (м. Київ).
Вимога
Є відповідь
Невідповідність вимогам тендерної документації.
Номер:
809ef6b31f834fa88d6b3260df23d1c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-10-000045-a.b2
Назва:
Невідповідність вимогам тендерної документації.
Вимога:
Вимога завантажена в додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- 118-Вимога_Маккон.pdf 09.10.2019 18:23
Дата подачі:
09.10.2019 18:23
Вирішення:
Стосовно вимоги учасника торгів на закупівлю товару код CPV 30230000-0 по ДК 021-2015 - Комп’ютерне обладнання (Витратні матеріали та запасні частини до оргтехніки), ідентифікатор UA-2019-09-10- 000045-a повідомляємо наступне:
1.Кількість запропонованого тонеру на 7 грам менше ніж вимагалось та відхилення складає менше 5%. Взагалі учасником пропонується поставка тонеру в кількості 10 шт, що дозволяє провести заправку 10 картриджів.
2.Стосовно заміни тонеру до принтера Xerox Phaser 3435 на тонер WWM для Samsung ML-3050/3470/5530, Xerox 3428 бутль 260г Black (WWM3051-260), повідомляємо, що учасником в пропозиції заявлено, що даний тонер являється еквівалентом замовленому. Дана інформація підтверджується і на сайті учасника https://wwm.ua/toner-scc-dlja-samsung-ml-3050-3470-5530-xerox-3428-butl-260g-black-trs3051-260-os.html
3. Стосовно заміни тонеру до принтера HP712-455B-OS до принтера HP LaserJet HP Enterprise 700 M712dn, M712xh, M725dn, банка 455г на тонер WWM бутль 455г Black (WWMHP712-455), повідомляємо, що учасником в пропозиції заявлено що даний тонер являється еквівалентом замовленому.
4.При оцінці пропозиції учасника замовником надана перевага оригіналу документа в якому вказано термін дійсності сертифіката.
5.Учасником торгів надано документи, що вимагалися відповідно до тендерної документації у декількох файлах.
У зв’язку з вищевикладеним повідомляю, що підстави для відхилення пропозиції учасника торгів відсутні, а зазначені Вами невідповідності віднесені до формальних (несуттєвих) помилок згідно вимог ч. 3 ст. 22 Закону та умов ТД
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
85bb31c25a6c4dbf8548a180513cf4a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-10-000045-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору на постачання товару є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 2.2 Додатка №2 Проекту договору на постачання товару бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за товар, а саме - оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання ТМЦ. Також ця інформація зазначена у розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» тендера на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-10-000045-a.
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за ТМЦ протягом 45 робочих днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 19:47
Вирішення:
Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Не задоволено