• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари (Канцелярські товари різні)

КЕКВ 2210

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2019 17:57 - 11.09.2019 18:00
Вимога
Вирішена

Неправомірна дискваліфікація

Номер: c9039c0f834c434d9cddfea786c0dee5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-002069-b.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до Протоколу Комісії з питань поведення допорогових закупівель №20/19 від 16.09.2019 що було опубліковано на електроному майданчику, Комісією Замовника було прийняте рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "Камрадон". При цьому наведені дві причини такої дискваліфікації: 1. Найменування предмету закупівлі, яке пропонує учасник, не відповідає найменуванню та технічним (якісним) характеристикам, зазначеним замовником у додатку до оголошення. 2. Учасник не завантажив кваліфікаційні документи у складі своєї пропозиції до кінцевого терміну прийому пропозицій, а зробив це вже після завершення аукціону. По суті озвученої причини №2 можемо пояснити наступне: Документи дійсно не були завантажені вчасно, як того вимагають правила проведення допорогових закупівель. Причиною того стало глобальне оновлення ліцензійної операційної системи Windows 10, що було запущене компанією Microsoft саме 12 вересня та яке фактично унеможливило роботу з офісною технікою. Оскільки ТОВ "Камрадон" використовує в своїй діяльності лише ліцензійні продукти, наші співробітники були вимушені чекати завершення всіх оновлень в компьютерній техніці. Як відомо, політика компанії Microsoft щодо оновлення свого програмного забезпечення не дозволяє відмовитись або відкласти такі операції. Користувач лише мусить чекати покі пакет оновлень завантажиться на його комп'ютер. Звісно, користувачи неліцензійного програмного забезпечення не стикаються з такими проблемами. Як відомо, після закінчення часу прийому пропозицій, учасник не може додавати документи. Така можливість з'являється лише після аукціону, на моменті розгляду Замовником пропозиції учасника. Ми скористалися такою можливістю, та завантажили усі необхідні документи відразу після закінчення виграного нами аукціону. Отже Замовник мав можливість ознайомитись зі всіма документами безпосередньо в той момент, коли в тому виникла його потреба. По суті озвученої причини №1 можемо пояснити наступне: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" учасники мають можливість пропонувати товари-аналоги у складі своєї пропозиція, якщо запропоновані аналоги відповідають технічним та якісним характеристикам, зазначеним замовником. Згідно з подаими документами, товари, що запропоновані ТОВ "Камрадон" таким вимогам повністю відповідають. Крім того, ніде в Оголошені для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовником не було вказано що товари-аналоги не приймаються та не наведена аргументація такого рішення. Таким чином, ТОВ "Камрадон" вважає запропоновану у своїй пропозиції продукцію як таку, що повністю відповідає технічним та якісним характеристикам, зазначеним Замовником. Враховуючи той факт, що причина невідповідності товару вказана Замовником в порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", ТОВ "Камрадон" вважає що Замовник умисно використовує причину невчасного подання документів, яка, по суті, ніяк не вплинула на розгяд всіх поданих пропозицій, задля дискваліфікації одного учасника та прийняття меньш економічно вигідної пропозиції іншого учасника. Оскільки в таких діях Замовника може бути присутня корупціонна складова, ТОВ "Камрадон" вимагає скасування рішення щодо дискваліфікації та перегляду результатів електроної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! По суті Вашої вимоги щодо неправомірної дискваліфікації Комісія з питань проведення допорогових закупівель Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника повідомляє. Основною причиною Вашої дискваліфікації є саме невідповідність найменувань та технічних (якісних) характеристик окремих позицій предмета закупівлі у Вашій пропозиції вимогам, зазначеним замовником у Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі. Звертаємо увагу, що допорогові закупівлі регламентуються Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 (зі змінами). Виходячи з положень вказаної Інструкції, при проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник МОЖЕ (але не ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ) вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях постачальників. В Додатку № 2 до оголошення про проведення закупівлі по окремим позиціям предмету закупівлі ЧІТКО вказані певні торгівельні марки, які має намір закупити замовник. Еквівалент по вказаним позиціям не передбачений. Натомість, Ваша пропозиція по окремим позиціям містить саме еквівалент, що не відповідає намірам і потребам замовника. По суті невчасного завантаження Вами документів для участі у закупівлі повідомляємо. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення подання тендерних пропозицій. Аналогічна норма Закону відображена і в згаданій вище Інструкції, затвердженій наказом ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 (зі змінами). Пункт 6 цієї Інструкції чітко передбачає, що учасник МАЄ ПРАВО вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції ДО ЗАКІНЧЕННЯ ПЕРІОДУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ, визначених замовником. Додатково зазначимо, що згідно інформації з офіційної сторінки компанії MICROSOFT за посиланням https://support.microsoft.com/uk-ua/help/4505057/windows-10-update-kb4505057, останнє оновлення для Windows 10 версії 1903 відбулося 11 вересня 2019 року, в той час як завантажувати документи для участі у закупівлі Ви могли до 18:00 год 12 вересня 2019 р. Крім того, такого роду оновлення в звичайному режимі займають по часу максимум одну годину. Тому Ваше пояснення причини невчасного завантаження документів є безпідставним. З метою уникнення в подальшому подібних непорозумінь радимо припинити притаманну Вашій компанії практику подання документів для участі в закупівлі після завершення аукціону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні