• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95 (09132000-3 Бензин)

Завершена

101 909.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2019 17:25 - 12.09.2019 19:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5ecc3839cc2d47acbda5081963e4daba
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-002018-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" мало намір прийняти участь у процедурі закупівлі вдкритих торгів за ідентифкатором закупвлі UA-2019-09-09-002018-b, назва предмета закупвлі код код ДК 021:2015: Бензин А-95 (09132000-3 Бензин), що була оприлюднена 09.09.2019року тендерним комтетом Дніпровська районна державна адміністрація Дніпропетровської області (далі — Замовник). Строк прийому пропозищй з 09-09-2019, 17:25 по 12-09-2019, 19:00. Разом з оприлюдненням оголошення про проведення вдкритих торйв Замовником було розмщено Тендерну документацю з додатками, затверджену рішенням тендерного комету. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" було зійснено ретельний аналіз тендерної документації та доданих документ й виявлено дискримінаційні вимоги, у зв’язку з чим, вважаемо необхідно звернутися із вимогою про внесення зміни до Тендерної документації. Як встановлено ч. 4 ст. 22 Закону Украни «Про публчні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримнації учасників. Щодо підстав подання вимоги та обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" вважае, що дискримнашйні вимоги полягають у наступних пунктах ТендерноТ документацй. Оголошення до Тендерної документації визначені наступні вимоги до учасникв. Пунктом 1.2. вимагаеться: «1.2. Для цілодобової заправки автомобілів Замовника, необхідно щоб одна з АЗ СУчасника була розташована в межах м. Дніпро у Дніпровському районі на відстані не далі 600 метрів від будівлі райдержадміністрації за адресою: смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5, а решта - з можливістю заправки на АЗС м. Дніпро, та мати широку мережу АЗС по Дніпровському району та Дніпропетровській області, Звіт про мережу АЗС є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження нафтопродуктів з АЗС Учасника; - Вартість талонів не повинна включатись до вартості товару (пального) і передається в користування Замовнику безкоштовно на термін (строк) дії договору. Учасник передає талони в користування Замовнику в кількості, вказаній Замовником, на підставі накладної.» Вважаемо умови ТД Замовника щодо необхідності наявності в СУчасника АЗС розташованих в межах м. Дніпро у Дніпровському районі на відстані не далі 600 метрів від будівлі райдержадміністрації за адресою: смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5 дискримінаційними, отже вони знищують конкуренщшю та позбавляють права на участь у процедурі закупівлі учасників. Це є дискримінацією по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", яке також можуть здійснювати постачання товару, що є предметом закупвлі. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" має можливість виконати договор на закупвлю та забезпечити замовника в повному обсязі товарами, що є предметом закупвлі. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги ст. 30 Закону України «Про публичні закупівлі» та один з принципів здійснення закупівель — недискримінація учасників (у тому числі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"), та вимоги частини четвертої ст. 22 Закону України «Про публичні закупівлі», згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, шо обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Тендерна документація Замовника не лише містить дискримінаційні вимоги та не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупвлі», але й також порушує і норми Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки обмежує коло учасників. Вищевказана вимога, встановлена Замовником, є дискримнаційною, оскльки вона лише звужуюе перелік суб’єктів господарювання, які можуть взяти участь у закупівлі, що, в свою чергу, явно свідчить про пряму заінтересованість Замовника узменшенні клькості учасників. У зв'язку з цим, вимоги Замовника, що зазначені у Тендерній документацй максимально знижують коло потенційних Учасників торгів, що в свою чергу не сприяє економічної конкуренції та економії бюджетних коштів. Зазначені вимоги, що дискримінують Учасників торгів, обмежують їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у тендерній закупвлі на рівних засадах. У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публчні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримнації. Згідно із ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупвель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електроннй системі закутвель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10 Закону України «Про публчні закупівлі». У випадку, якшо протягом трьох днів робочих днів з дня оприлюднення не буде оприлюднено роз'яснення та не приведено Тендерну документацію до процедури відкритих торгів, у відповідність до чинного законодавства України, Товариство з обмеженою вдповдальнстю «ВОГ КАРД» буде вимушене звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету Украіни на пдставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та_до органів державного фінансового контролю. Враховуючи викладене та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закутвлі» — ВИМАГАЄМО: Вилучити дискримінаційну вимогу та не дискримінувати учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доводимо до відома автора вимоги ТОВ "ВОГ КАРД», що дискримінаційні вимоги до Учасників допорогової закупівлі товару: Бензин А-95, які встановлені ч. 4 ст. 22 Закону Украни «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Дніпровської районної державної адміністрації Дніпропетровської області не порушені. З ціллю економії витрат державних коштів Тендерний комітет Заявника здійснив моніторинг цін на товар та розміщення АЗС у Дніпровському районі. У районі в радіусі 600 метрів від будівлі райдержадміністрації находяться три АЗС різних суб’єктів господарювання, решта АЗС розміщені - більше 1,5 км., тобто економляться кошти на під’їзд до АЗС в 2,5 рази. Тому Тедерним комітетом було прийняте рішення про затвердження саме таких технічних вимог Замовника, які указані у Оголошенні про закупівлю товару: Бензин А-95 (код ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин) на очікувану вартість закупівлі товару: 101 909 грн. 00 коп. (Сто одна тисяча дев’ятсот дев’ять грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ, орієнтовний обсяг закупівлі Бензину А-95 3600 л., а саме: Технічні вимоги Замовника: Для цілодобової заправки автомобілів Замовника, необхідно щоб одна з АЗС Учасника була розташована в межах м. Дніпро у Дніпровському районі на відстані не далі 600 метрів від будівлі райдержадміністрації за адресою: смт. Слобожанське, вул. Теплична, 5, а решта - з можливістю заправки на АЗС м. Дніпро, та мати широку мережу АЗС по Дніпровському району та Дніпропетровській області. Виходячи з вищевикладеного, дискримінаційні вимоги не порушені до Учасників допорогової закупівлі товару: Бензин – А- 95, які встановлені чинним законодавством «Про публічні закупівлі». Протокол ТК від 09.09.2019 "2019-09-09 додається. З повагою, тендерний комітет Дніпровської райдержадміністрації.
Статус вимоги: Відхилено