• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Термінали електронної черги, QR-Code сканери, сканери потокові, персональні комп’ютери (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))

Завершена

1 726 152.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 374.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2019 16:36 - 28.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника

Номер: a7d66eeb37ec44a585c35489c9b4e563
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001860-b.a4
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.11.2019 23:08
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2019 08:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє Вам про належне виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду скарги від 07.11.2019 №16222-р/пк-пз. Керуючись цим Рішенням, головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області скасувало протокол тендерного комітету від 08.10.2019 № 108, яким було відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Куницького Костянтина Сергійовича та визнано товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-09-09-001860-b, за лотом №1.
Автор: ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ, Куницький Костянтин Сергійович +380504693383 konstantin.kunitsky@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження щодо рішення замовника

Номер: 751555cfd24b4c01a4c18ceab9c767d2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001860-b.a3
Назва: Оскарження щодо рішення замовника
Вимога:
Учасник торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Вертекс ІТ» (надалі – Учасник) не погоджується з рішенням Замовника з огляду на нижче викладене, і у зв’язку з чим подає це Оскарження
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо оскарження рішення Замовника про визнання переможцем стосовно здійснення закупівлі персональних комп’ютерів (Лот № 4 електронних торгів № UA-2019-09-09-001860-b) (далі – Закупівлі) та керуючись частиною першою статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон), головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі – головне управління) надає Вам наступну інформацію, що стосується проведення Замовником Закупівлі. За результатами аукціону, проведеного щодо Закупівлі, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначена пропозиція від ТОВ «Вертекс-ІТ» на суму 1096548,00 грн. За результатами розгляду та детального вивчення тендерним комітетом встановлено не відповідність поданої тендерної пропозиції ТОВ «Вертекс-ІТ» технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним у тендерній документації, а саме: тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, зокрема в частині гарантії. Так, додатком № 5 до Лоту № 4 тендерної документації передбачена вимога щодо підтримки виробником можливості розширення гарантії не менше ніж на п’ять років, тоді як у листі ТОВ «Вертекс-ІТ» від 1 жовтня 2019 року № 01-10-2019/10 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» підтвердження такої технічної вимоги не надано. При цьому, у листі підтвердженні технічних характеристик ТОВ «Леново Юкрейн» від 27 вересня 2019 року № 1398/-1, наданому Учасником, технічні вимоги щодо гарантії також не передбачають підтримки виробником можливості розширення гарантії не менше ніж на п’ять років. Таким чином, ґрунтовний аналіз тендерної пропозиції ТОВ «Вертекс-ІТ» не дає змогу конкретно та однозначно визначити, що подані ТОВ «Вертекс-ІТ» документи відповідають вимогам додатку № 5 до Лоту № 4 тендерної документації. При цьому, формальними такі помилки визнати не допустимо, оскільки згідно з частиною третьою статті 22 Закону, формальними вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, утім допущені ТОВ «Вертекс-ІТ» помилки до таких віднести неможливо. Окрім того, відповідно до листа ТОВ «Вертекс-ІТ» від 1 жовтня 2019 року № 01-10-2019/10, характеристика «Кут нахилу, градуси» не відповідає технічним вимогам тендерної документації. З огляду на це та керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, пропозицію ТОВ «Вертекс-ІТ» відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Зазначене рішення затверджено протоколом від 8 жовтня 2019 року № 109, яке головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області вважає обґрунтованим та таким, що відповідає чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

«Вертекс ІТ» не погоджується з рішенням Замовника

Номер: 2a37f154da354d609c4438acf06ab7e9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001860-b.a2
Назва: «Вертекс ІТ» не погоджується з рішенням Замовника
Вимога:
Учасник торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Вертекс ІТ» (надалі – Учасник) не погоджується з рішенням Замовника з огляду на нижче викладене, і у зв’язку з чим подає це Оскарження
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не зберігся файл Звернення
Дата скасування: 09.10.2019 12:33
Вимога
Відхилено

Збільшення строків поставки

Номер: 339816822d7c4658a0b76d3a9d851f74
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-001860-b.c1
Назва: Збільшення строків поставки
Вимога:
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки 45 днів з дати підписання договору. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши Ваше звернення (вимогу) щодо зменшення строків поставки для закупівлі терміналів електронної черги, QR-Code сканерів, сканерів потокових, персональних комп’ютерів (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)), електронні торги № UA-2019-09-09-001860-b повідомляємо про наступне. Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області забезпечується дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги до технічних характеристик обладнання, визначені у тендерній документації, не передбачають його виготовлення виробником під замовлення. У пропозиціях компаній, які займаються торгівлею обладнання, що є предметом закупівлі, є достатня кількість моделей обладнання, у тому числі різних виробників, які відповідають технічним вимогам тендерної документації, з терміном доставки значно меншим, ніж зазначено у проекті договору. Отже, враховуючи технічні вимоги до обладнання, встановлений строк поставки не може вважатись дискримінаційним по відношенню до Учасників. Крім того, строк поставки товарів, що вказаний у пункті 5 проекту договору (Додаток № 9 до тендерної документації), визначений з урахуванням виробничої необхідності такого обладнання, а саме необхідністю реалізації завдань щодо впровадження системи електронного документообігу, системи електронної черги та оновлення застарілого парку комп’ютерної техніки, що поставлені Пенсійним фондом України. Виконання згаданих завдань, зокрема впровадження системи електронного документообігу, зумовлює потребу головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області у придбанні комп’ютерної техніки. Ця мета підкріплена відповідною програмою фінансування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України. Таким чином, придбання персональних комп'ютерів, які забезпечать впровадження системи електронного документообігу, повинно бути здійснено невідкладно. З урахуванням того, що оплата за даною закупівлею повинна бути здійснена у 2019 році, встановлення терміну поставки персональних комп’ютерів, передбаченого пунктом 5 проекту договору (Додаток № 9 до тендерної документації), є повністю обґрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено