-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
УГВ-Сервіс 19П-117_50410000-2_Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів_(Ремонт системи пожежної сигналізації Красноградського ЦКРС)
Завершена
749 628.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 14 990.00 UAH
мін. крок: 2% або 14 990.00 UAH
Період оскарження:
09.09.2019 14:46 - 13.09.2019 12:00
Вимога
Відхилено
Щодо кількості працівників
Номер:
3e84f5c4852045159321e3ad83f1f4ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-001277-b.b2
Назва:
Щодо кількості працівників
Вимога:
Відповідно до тендерної документації, зазначено необхідність надати лист «відомості про кадрові ресурси» про наявність у складі персоналу необхідних фахівців, які обов’язково мають бути залужені для виконання обов’язків за договором, а саме: Керівник робіт –1 особа; Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – не менше 6-ти осіб. Інженер (налагоджувальник) КВПіА – не менше 2-х осіб. Згідно Постанови Кабінету Міністрів «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» № 852 від 23.11.2016 р., а саме в п.15 визначено, що «виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Виходячи зі змісту п.15, для виконання монтажних робіт, підтримки експлуатаційної придатності пожежної сигналізації достатньо 2-ох співробітників (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Тому є незрозумілим чому Замовник встановлює саме таку кількість працівників, оскільки відновлення пожежної системи здійснюється тільки на 1-ому об’єкті. Виходячи з вище викладеного просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу про наявність саме: Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – не менше 6-ти осіб. Інженер (налагоджувальник) КВПіА – не менше 2-х осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 10:17
Вирішення:
Згідно із Постановою Кабінету Міністрів «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» № 852 від 23.11.2016 р., а саме - пунктом 15 - визначено, що достатньо не менше 2-ох працівників, але Замовник вправі встановлювати мінімальну кількість виконавців робіт, що не суперечить чинному законодавству України, оскільки кількість працівників впливає на хід на термін виконання робіт, які Замовник також має право встановлювати самостійно для забезпечення безперебійного та якісного здійснення господарської діяльності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо установчого договору
Номер:
9500284ad03a4b8aa26a982f33e8ba99
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-001277-b.b1
Назва:
Щодо установчого договору
Вимога:
Згідно кваліфікаційних критерій, Учасник повинен надати статут, а також установчий договір про діяльність засновників по створенню підприємства, установи (якщо в статуті не зазначено засновників і їх частка в уставному фонді). Відповідно до Господарського кодексу України (далі – ГК) ст. 113 приватним підприємством визнається підприємство, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців, осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці, з визначення чітко зрозуміло, що підприємство може бути засновано одним громадянином. Також статтею 57 ГК України передбачено вимоги щодо установчих документів: «Установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання. В установчих документах повинні бути зазначені найменування суб'єкта господарювання, мета і предмет господарської діяльності, склад і компетенція його органів управління, порядок прийняття ними рішень, порядок формування майна, розподілу прибутків та збитків, умови його реорганізації та ліквідації, якщо інше не передбачено законом. У засновницькому договорі засновники зобов'язуються утворити суб'єкт господарювання, визначають порядок спільної діяльності щодо його утворення, умови передачі йому свого майна, порядок розподілу прибутків і збитків, управління діяльністю суб'єкта господарювання та участі в ньому засновників, порядок вибуття та входження нових засновників, інші умови діяльності суб'єкта господарювання, які передбачені законом, а також порядок його реорганізації та ліквідації відповідно до закону. Статут суб'єкта господарювання повинен містити відомості про його найменування, мету і предмет діяльності, розмір і порядок утворення статутного капіталу та інших фондів, порядок розподілу прибутків і збитків, про органи управління і контролю, їх компетенцію, про умови реорганізації та ліквідації суб'єкта господарювання, а також інші відомості, пов'язані з особливостями організаційної форми суб'єкта господарювання, передбачені законодавством. Статут може містити й інші відомості, що не суперечать законодавству», тож з цього виходить, що установчим документом може бути АБО засновницький (він же установчий) договір, АБО статут. Оскільки чинним законодавством передбачено можливість ведення діяльності АБО на основі статуту, АБО на основі засновницького (установчого) договору, тому вимагати надання додатково засновницького (установчого) договору є дискримінаційним для учасників які діють за статутом. Також законом не зазначено обов’язковість вказання в статуті засновника/ів та частки в уставному фонді, тому дана вимога також є дискримінаційною для учасників, які не вказали засновника/ів та частки в уставному фонді. Підсумовуючи вищезгадане, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо надання установчого договору про діяльність засновників по створенню підприємства, установи (якщо в статуті не зазначено засновників і їх частка в уставному фонді).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 13.09.2019 11:51
Дата подачі:
13.09.2019 10:06
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідь на Ваше звернення наведено в доданому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено