-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Штори на вітражі глядацького комплексу
Торги відмінено
445 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
Період оскарження:
09.09.2019 11:48 - 21.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Прошу Замовника внести змыни в ТД.
Номер:
68d4cf7b4d7642bd91bf6a9ad5ee1dae
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-000188-c.b5
Назва:
Прошу Замовника внести змыни в ТД.
Вимога:
На нашу скаргу Замовник выдповыв: "Таблиця №5 це мається на увазі таблиця у додатку №3 до тендерної документації.
Вважайте це опечаткою."
Прошу Замовника зауважити, що відповідь на скаргу не є частиною ТД.
Повторно прошу Замовника внести зміни в ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.09.2019 11:50
Дата подачі:
13.09.2019 23:00
Вирішення:
Дякую за зауваження. Зміни внесено.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Прошу прямої відповіді або зміни вимоги ТД.
Номер:
7b8fea94fb0d4f969761f314b576d104
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-000188-c.b4
Назва:
Прошу прямої відповіді або зміни вимоги ТД.
Вимога:
Замовник вимагає: "19 Довідка про наявність чи відсутність кредитної заборгованості перед банківськими установами.
- Прошу зняти або переформатувати цю вимогу, тому що немає такого банку або організації, яка може дати довідку про відсутність заборгованості перед всіма банківськими установами Світу. Або уточніть якого саме банку вимагається довідка."
Відповідь Замовника: "19. Просимо уважно вивчати ТД. Дана вимога ТД не встановлює визначену особу, яка повинна виготовити вказану довідку." - не дає такої інформації.
Ми не питаємо, чи встановлена Вами особа чи ні.
Ми питаємо ХТО або ЯКИЙ ОРГАН може видати таку довідку, яку вимагає Замовник, куди чи до кого має звернутись Учасник?
P.S. Ви третій раз уникаєте відповіді на це пряме питання. Це може мати тільки одну мету.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.09.2019 11:46
Дата подачі:
12.09.2019 18:39
Вирішення:
Нас влаштовує довідка за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Прошу внести правки в ТД.
Номер:
d89301f6499d46e9bc715eaa5ae6c701
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-000188-c.b3
Назва:
Прошу внести правки в ТД.
Вимога:
ТД: "Додаток № 3 до тендерної документації
Увага! Дану форму пропозиції, а також додатки до неї (Таблиця 5) переможець, подає у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір."
Прошу надати Таблицю 5 в складі ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 12.09.2019 17:26
Дата подачі:
09.09.2019 19:45
Вирішення:
Таблиця №5 це мається на увазі таблиця у додатку №3 до тендерної документації.
Вважайте це опечаткою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Прошу зняти незаконну вимогу ТД.
Номер:
e19724047d7647c3975f732f04440083
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-000188-c.b2
Назва:
Прошу зняти незаконну вимогу ТД.
Вимога:
Замовник вимагає: "2.3. Учасник, в період уточнення, повинен приїздити на обміри розмірів одягу сцени, узгодити зразки тканини, ескізи виробів, кольорове рішення.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сканований акт засвідчений підписами уповноважених осіб та печатками (за наявності) Учасника та Замовника, про те, що Учасник здійснив попередній виїзд для обстеження на об’єкт Замовника."
-Ця вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" в частині подання всіх документів в електронному вигляді, а саме:
"ч.3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Отже законодавством встановлено необхідність додержання конфіденційності щодо інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Натомість Замовник встановлюючи відповідні вимоги порушує моє право як учасника на конфіденційність інформації про мене, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для моєї участі у тендері я маю отримувати за підписом Замовника фактично ДОЗВІЛ Замовника на участь в тендері та здійснювати додаткові витрати для участі у закупівлі. Отже встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують мої права та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаю внести зміни до тендерної документації у цій частині, шляхом видалення цієї вимоги з Тендерної Документації."
Також ця вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" в частині "Стаття 14. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі
1. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель."
Ніяких інших форм або способів (отримання дозволу Замовника або завіреної Замовником Довідки та т.п. паперів) Закон не передбачає.
=== Ми готові до повторного оскарження цієї вимоги в АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 12.09.2019 17:25
Дата подачі:
09.09.2019 18:21
Вирішення:
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
П. 2.3 Додатку 2 ТД направлений на досягнення максимальної економії та ефективності даної закупівлі і крім того допомагає потенційному Учаснику визначитися з предметом закупівлі, деталізувати його і в разі перемоги в торгах виконати замовлення у визначені договором терміни.
Умова, викладена в п. 2.3 Додатку 2 ТД ніяким чином не порушує принципи здійснення закупівель – відкритості, прозорості та недискримінації учасників.
Крім того, у вимозі не вказано яким чином вимога п. 2.3 Додатку 2 ТД порушує принципи здійснення закупівель – відкритості, прозорості та недискримінації учасників, і Ваші права в тому числі.
Тому, ми вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Прошу зняти некоректні вимоги ТД.
Номер:
e6a7e02337b148d99f29ab56676181da
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-000188-c.b1
Назва:
Прошу зняти некоректні вимоги ТД.
Вимога:
18 Розрахунок вартості предмету закупівлі в у вигляді кошторису.
-Це є дискимінаційна вимога щодо тих підприємців, які не мають відповідної програми складання кошторису.
19 Довідка про наявність чи відсутність кредитної заборгованості перед банківськими установами.
- Прошу зняти або переформатувати цю вимогу, тому що немає такого банку або організації, яка може дати довідку про відсутність заборгованості перед всіма банківськими установами Світу. Або уточніть якого саме банку вимагається довідка.
===Ми готові до оскарження в АМКУ ще раз.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 12.09.2019 17:24
Дата подачі:
09.09.2019 18:06
Вирішення:
18. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить прямої заборони вимоги надання Учасниками вказаних Вами документів.
19. Просимо уважно вивчати ТД. Дана вимога ТД не встановлює визначену особу, яка повинна виготовити вказану довідку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні