• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (код НК 024:2019- 40980 Медична рентгенівська плівка, не екранна)

Завершена

46 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 230.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2019 10:00 - 11.09.2019 10:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 2ae6584317534563a94b72c84628f777
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-09-000128-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пунктом 5 розділу I Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В той же самий час Кваліфікаційні критерії до Тендерної документації містить умову наступного змісту: УВАГА!!!! Поставка товару через сторонні організації, які надають послуги доставки (Нова почта, Укр. Почта і т.д.) не допускається!!!! ! Вищезгадана умова є абсолютно дискримінаційною, суперечить п. 5 розділу I Тендерної документації та грубо порушує ст. 3, ч. 4 ст. 22 Закону, оскільки прямо забороняє участь в даній Процедурі закупівлі конкретній продукції та, відповідно, і її виробнику. Як Ви розумієте, на строк або якість доставки товару це ніяк не впливає. Вся країна, таким чином, доставляє товар по договорам купівлі-продажу товару. Отже в цьому тендері можуть брати учать лише учасники які знаходяться у м. Київ, тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено. З огляду на зазначене вище, з метою приведення Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної Закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити вищезгадану умову з Тендерної документації. З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації дану вимогу, а саме: «УВАГА!!!! Поставка товару через сторонні організації, які надають послуги доставки (Нова почта, Укр. Почта і т.д.) не допускається!!!!», як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги. Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), є, серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників. В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Замовник має право запросити зразки товару що був запропонований учасниками торгів.». Відзначимо, що, з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі. Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника. З огляду на викладене вище, вимога, викладена в Тендерній документації, є абсолютно невиваженою та зайвою, з одного боку, а з іншого – така умова є дискримінаційною по своїй суті. З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, як зазначено вище, просимо виключити із Тендерної документації данну вимогу, а саме: «Замовник має право запросити зразки товару що був запропонований учасниками торгів», як таку, що містить необґрунтовані та дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Продукція має бути передана безпосередньо Замовнику Постачальником згідно накладної, так як при передачі перевіряється пакування, якість і т.д., наявність документів на даний товар. Зразки продукції передаються за актом прийома- передачі і перевіряється її якість. Кількість використаної продукції зараховується при передачі товару згідно договору.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.09.2019 15:54
Підтвердження вирішення: Продукція має бути передана безпосередньо Замовнику Постачальником згідно накладної, так як при передачі перевіряється пакування, якість і т.д., наявність документів на даний товар. Зразки продукції передаються за актом прийома- передачі і перевіряється її якість. Кількість використаної продукції зараховується при передачі товару згідно договору.