-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Взуття для працівників відомчої охорони”
Кількість, обсяг поставки товару: туфлі чоловічі – 223 пари; черевики зимові чоловічі – 70 пар; чоботи зимові чоловічі – 15 пар; черевики тактичні чоловічі – 15 пар, всього – 323 пари. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведена в Додатку 1 “Специфікація та опис товару” до цієї тендерної документації. Місце поставки товару: вул. Пухівська, 7, м. Київ, 02222. Строк поставки товару не повинен перевищувати 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Завершена
341 178.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
09.09.2019 09:40 - 20.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог по предмету закупівлі
Номер:
4bf14184380448a28ba3b42348173ed7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-09-000143-b.c1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог по предмету закупівлі
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною другою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено критерії, які повинна містити тендерна документація, зокрема, така документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) щодо недискримінації учасників державних закупівель, Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики в Документації встановив умови по черевиках тактичних чоловічих та черевиках зимових чоловічих, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь вітчизняних виробників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі,а цим позиціям предмета закупівлі не відповідає продукція двох виробників, технічні характеристики вищеназваного взуття, що є предметом закупівлі, чітко повторюють технічні характеристики взуття, яке виробляє лише один виробник. Враховуючи вищевикладене, зазначені умови Документації можуть виконати суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію лише певного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
З метою виправлення допущеного порушення просимо внести зміни до тендерної документації в додаток 1 та договору по черевиках тактичних чоловічих та черевиках зимових чоловічих щодо можливого подання учасниками еквіваленту, що має аналогічні характеристики. (в разі не задоволення наших вимог ми змушені будемо звертатися до АМКУ про усунення дискримінаційних умов закупівлі)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 12.09.2019 15:41
Дата подачі:
12.09.2019 15:41
Вирішення:
Відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація повинна містити, у т.ч.:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
У додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товару” та додатку до проекту договору “ТЕХІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ” зазначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики на всі чотири найменування взуття, а також посилання на стандартні характеристики, передбачені існуючими стандартами (ДСТУ, ГОСТ).
Оскільки технічна специфікація тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у технічній специфікації тендерної документації відсутній вираз “або еквівалент”.
Разом з тим ще раз наголошуємо, що Закон дозволяє використовувати вираз "або еквівалент" лише у разі якщо таке посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника є необхідним, і таке посилання повинно бути обґрунтованим.
У зв’язку з цим Національний банк України не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації (проекту договору), та наголошує, що такі умови тендерної документації жодним чином не порушують принципи здійснення закупівель, визначені у статті 3 Закону, у т. ч. принцип "недискримінація учасників".
Статус вимоги:
Відхилено