• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги по проведенню технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості)

Торги не відбулися

38 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 380.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2019 15:16 - 19.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 1cd8c3b5c2e04092848d5f7f15849e96
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-001915-b.c1
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві (код ЄДРПОУ 38620155) було проведено закупівлю UA-2019-09-06-001915-b ДК 021:2015 код 71240000-2- Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги по проведенню технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості). 24.09.2019 р. в електронній системі закупівель ProZorro відбувся аукціон по даній закупівлі, за результатами якого взяли участь 5 учасників: - Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович (ІПН 1916904550); - Товариство з обмеженою відповідальністю «АКРОПРОМ» (ЄДРПОУ 33350698); - Фізична особа-підприємець Становська Галина Володимирівна (ІПН 2579612426); - Товариство з обмеженою відповідальністю «НОВЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ» (ЄДРПОУ 38573100); - Товариство з обмеженою відповідальністю «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (ЄДРПОУ 40524874). Відповідно до протоколу №332 від 04.11.2019 року засідання тендерного комітету Головного управління ДСНС України у м. Києві замовником було відхилено пропозицію ТОВ «Київського міського бюро технічної інвентаризації» згідно закупівлі: UA-2019-09-06-001915-b ДК 021:2015 код 71240000-2- Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги по проведенню технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості). В протоколі замовник роз’яснив, що тендерна пропозиція ТОВ «Київського міського бюро технічної інвентаризації» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Згідно додатку 3 тендерної документації у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учасником ТОВ «Київським міським бюро технічної інвентаризації» у складі тендерної пропозиції не надано довідку/ пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» не погоджується з рішенням замовника та вважає його незаконним, оскільки Товариство надало в своїй тендерній пропозиції лист-гарантію №21/16 від 16.09.2019 року (файл лист-гарантія 1, експортовано 17.09.2019 15:41:25) у якій відповідно до п.9 зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». До того ж товариством до тендерної пропозиції було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 16.09.2019 р. (формування №1005747328 від 16.09.2019 р.) (файл Витяг з ЄДРПОУ, експортовано 17.09.2019 15:41:02) в якому є перелік засновників ТОВ «Київського міського бюро технічної інвентаризації» у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, якщо засновник-фізична особа. Отже, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві неправомірно та без жодних підстав було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Київського міського бюро технічної інвентаризації». На основі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Прошу: 1. Прийняти Вимогу до розгляду. 2. Скасувати протокол №332 від 04.11.2019 року засідання тендерного комітету Головного управління ДСНС України у м. Києві тендерної закупівлі UA-2019-09-06-001915-b ДК 021:2015 код 71240000-2- Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги по проведенню технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості). 3. Просимо визнати нас переможцем тендерної закупівлі UA-2019-09-06-001915-b ДК 021:2015 код 71240000-2- Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги по проведенню технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості). 4. У разі відмови ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів. Директор В.В. Воздвиженський
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві (далі — Замовник), вивчивши вимогу ТОВ «Київське міське бюро технічної інвентаризації» (далі — Учасник) повідомляє наступне. У Додатку 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 код 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (послуги по проведенню технічної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості) за процедурою “відкриті торги” передбачено, що: у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учасник у своїй вимозі посилається на те, що він надав лист-гарантію 1 у якій зазначено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» наявна, також надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 16.09.2019 р. Але Учасник намагається досить вільно трактувати норми чинного законодавства України, оскільки в пункті 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено: у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Замовник у своїй тендерній документації вимогою про надання вище вказаної довідки саме і намагався дізнатися у Учасника чи фізичні особи і є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи. Вимога учасника про надання інформації про бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи виникла не з власної ініціативи, а в рамках вимог Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”. Саме в цьому законодавчому акті наведене офіційне тлумачення поняття кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі. Як випливає із тлумачення, то бенефіціарний власник (контролер) може бути будь-яка фізична особа в незалежності від формального володіння іншої юридичної особи. І найголовніше те, що в цьому тлумаченні відсутні будь-які виключення та/або винятки. Підсумовуючи все викладене вище, Замовник не може задовольнити вимогу Учасники, оскільки Учасник не надавши документа який вимагав Замовник намагається виправдати це вільним трактуванням норм Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Але цей закон закріплює порядок реєстрації юридичної особи і ніяким чином не визначає порядок визначення самих кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), а норми Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” закріплюють поняття та визначення кінцевих бенефіціарних власників (контролерів). В частині вказання кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) за умови якщо засновниками являються лише фізичні особи юридичної особи, просимо ознайомитись із інформацією по іншим юридичним особам яка міститься у відкритому доступі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch; https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch; https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch; https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch; і цей перелік юридичних осіб можливо продовжувати до безкінечності.
Статус вимоги: Відхилено