-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
06.09.2019 14:58 - 09.09.2019 15:07
Вимога
Вирішена
Доповнення
Номер:
d5a49b911ef64ebd85ea25e6cac50de8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-06-000644-c.b3
Назва:
Доповнення
Вимога:
Мова йде про еквівалент. Тобто товар який має не гірші, а й можливо кращі технічні параметри і який пропонується в ціновому діапазані (а можливо й дешевше) Вашого бюджетного призначення. Оцінка еквіваленту в порівнянні -- це і є зважений підхід.
Тому говорити про перевитрати коштів не можна
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2019 13:58
Вирішення:
Тендерний комітет провівши мініторинг цін та технічних характеристик твердопаливних котлів які виробляються та експлуатуються в Україні і дійшов до висновку, що даний котел найбільш економічно та технічно вигідний для нашої установи. А щодо дешевших аналогів то інформуємо, що у нас використовувався дешевший аналог який працював із перебоями і вже вийшов із користування. Тож ми зупинилиця на даному твердопаливному котлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Доповнення до вимоги
Номер:
d9e42c6781eb4995a1168b56219ad8f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-06-000644-c.b2
Назва:
Доповнення до вимоги
Вимога:
Відповідь на вимогу можна вважати формальною відпискою та спробою виправдати узгоджені антиконкурентні дії між замовником й учасником (учасниками), що будуть пропонувати заначений в технічному завданні котел.
Є всі підстви звернутись з заявою в органи Держаудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2019 12:49
Вирішення:
А чому Ви вважаєте відпистку формальною, адже згідно Стаття 3. Принципи здійснення закупівель : 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність; (Один із ключових принципів закупівель. Дуже часто замовник при встановленні технічних вимог до предмета закупівлі постає перед питанням, що важливіше: «максимальна економія» чи «максимальна ефективність».Безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії. Однак, за відсутності зваженого підходу до формування технічних вимог це призводить до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в результаті дає низьку ефективність закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
e8d0631257684a6892bf247b1d2759cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-06-000644-c.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Виходячи з викладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію й вказати на можливість пропонування еквіваленту товару що є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2019 11:07
Вирішення:
Вимога носить безпідставний характер. Адже згідно наказу №35 ДП "“ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель", допорогова закупівля (далі – Закупівля) – закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону; А отже обгрунтування які вказані у вимозі регулюють закупівлі які перевищують вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону;
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні