• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти)

Торги відмінено

1 275 305.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 753.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2019 14:17 - 19.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури

Номер: de1fb75967a54774976e9734839d6a66
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-000532-c.a2
Назва: Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури
Вимога:
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури Комунальна установа "Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти" Баштанської районної ради Миколаївської області (вулиця Полтавська, 41, місто Баштанка, Миколаївська область, Україна, 56101) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікувала оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою “Відкриті торги” про предмету : 72410000-7 - Послуги провайдерів, ідентифікатор закупівлі UA-P-2019-09-06-000532-c (ID df74788d4e684d0fb0a63c81c023fe5d (далі – Закупівля). Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники: 1) Приватне підприємство “Цифрові комунікації” 2) Товариство з обмеженою відповідальністю “Опенвей” 3) Приватне підприємство “Перша телекомунікаційна компанія” Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Приватного підприємства “Цифрові комунікації” (суб'єкта оскарження), є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі Приватне підприємство “Перша Телекомунікаційна Компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим тендерна пропозиція ПП “Цифрові комунікації” не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі. Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ПП “Цифрові комунікації” та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі. Разом з цим, учасник Процедури закупівлі ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” та його тендерна пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (далі – Документація) умовам. Слід зазначити, що протокольне рішення Замовника щодо визначення ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” переможцем Процедури закупівлі у визначеному законодавством порядку не оприлюднене. Згідно з повідомленням про намір укласти договір, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу 26.09.2019, переможцем торгів є ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” Разом з тим, учасник ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не підтвердив свою відповідність вимогам/умовам Документації, а також (у тому числі) кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Так, відповідно до ч.2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В свою чергу, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). По-перше, виходячи з вимог тендерної документації, а саме інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 3 до оголошення), а також вимог пункту 1.2. проекту договору про закупівлю, найменування Послуг: код ДК 021:2015 – 72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти). Діяльність із надання послуг доступу до Інтернету відноситься до діяльності у сфері телекомунікацій. Відповідно до частини першої статті 42 Закону України «Про телекомунікації» діяльність у сфері телекомунікацій здійснюється за умови включення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі – Реєстр), а у визначених законом випадках також за наявності відповідних ліцензій та/або дозволів. Відповідно до статті 1 Закону України «Про телекомунікації»: - провайдер телекомунікацій – суб’єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без права на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку; Таким чином, для здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернету та/або з технічного обслуговування та експлуатації власних телекомунаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, проводового радіомовлення, телемереж суб’єкт господарювання повинен подати заяву про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з відповідним видом діяльності, територією та статусом (оператор або провайдер), відповідно до вимог статті 42 Закону “Про телекомунікації”, а також вимог Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та визнання таким, що втратило чинність, рішення НКРЗ від 11.11.2010 № 514", зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2012 р. за № 1958/22270, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.11.2012 за № 1958/22270 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 10 Додатку 1 до Порядку, в заяві про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій вказується територія здійснення діяльності у сфері телекомунікацій. Разом з цим, проаналізувавши реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk, можна дійти висновку, що ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не має статусу провайдера телекомунікацій, а відтак тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації, та підлягає відхиленню згідно з нормами законодавства. По-друге, відповідно до пункту 8 Оголошення про проведення відкритих торгів, місцем поставки товарів, місцем виконання робіт чи надання послуг є заклади освіти Баштанського району, Миколаївська область. В контексті цієї вимоги тендерної документції звертаємо Вашу увагу на наступне. Правова основа користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов'язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України, визначені Законом України "Про радіочастотний ресурс України" від 1 червня 2000 року № 1770-III (далі - Закон № 1770-III). Відповідно до ст.1 Закону № 1770-III ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов. Ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України видаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг (ч.1 ст.31 Закону № 1770-III). Разом з цим, проаналізувавши Реєстр виданих ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=56&language=uk, можна дійти висновку про відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України саме на території Миколаївської області. Зазначена обставина підтверджується тендерною пропозицією ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, в якій, серед іншого, наявні ліцензії на користування радіочастотним ресурсом в наступних регіонах: -Донецька область; -Полтавська область; - Харківська область; -Кіровоградська область; Таким чином, ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не має право надавати послуги доступу до мережі Інтернет закладам та установам освіти на території Миколаївської області. Акцентуємо Вашу увагу, що користування радіочастотним ресурсом на території Миколаївської області без відповідної ліцензії охоплюється складом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 146 Кодексу України про адміністративні правопорушення (стаття 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України). Отже, чинне законодавство встановлює наступну послідновність дій суб’єкта господарювання для отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України: 1. Відповідно до частини 2 статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" визначитись яким він є користувачем радіочастотного ресурсу (подальші дії визначені лише для суб`єктів господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг і включені до Реєстру операторів і провайдерів). 2. Відповідно до Національної таблиці розподілу смуг радіочастот України та Плану використання радіочастотного ресурсу України визначити радіотехнологію та смуги радіочастот. 3. Відповідно до ст. 42 Закону України "Про телекомунікації" та рішенняНКРЗІ від 01.11.12 № 560 подати до НКРЗІ заяву про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. 4. Відповідно до Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України та статті 32 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" підготувати заяву та пакет документів для отримання ліцензії. 5. Направити цінним листом з описом вкладення документи на адресу НКРЗІ, або подати особисто. 6. У разі залишення заяви без розгляду, суб`єкт господарювання може усунути виявлені недоліки та повторно подати заяву та пакет документів на новий розгляд. 7. Після прийняття НКРЗІ рішення про видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та отримання листа-повідомлення про розмір плати за видачу ліцензії суб`єкт господарювання, не пізніше 30 календарних днів від дня направлення листа повідомлення, здійснює оплату визначеної суми до Державного бюджету України на рахунок місцевого відділення Державного казначейства України за кодом бюджетної класифікації 22011400. 8. Направити по факсу до відділу ліцензування РЧР копії платіжного доручення та довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України в повному обсязі. Надходження зазначених документів є підставою для підготовки бланку ліцензії. 9. Ліцензія видається представнику суб`єкта господарювання, який зазначений у дорученні від керівника суб’єкта господарювання, особисто на підставі наданих оригіналів документів: платіжного доручення, довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України, доручення на отримання матеріальних цінностей. 10. Після отримання першого дозволу на експлуатацію за ліцензією поінформувати НКРЗІ про початок освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією. 11. Після отримання дозволу на експлуатацію в останньому регіоні за ліцензією або на всі номінали радіочастот зазначені в ліцензії поінформувати НКРЗІ про повне освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією. Таким чином, ще раз наголошуємо, що відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” ліцензії на користування радіочастотним ресурсом на території Миколаївської області є невідповідністю Пропозиції учасника у цій частині вимогам Документації. Після завершення аукціону пропозиція ПП “Цифрові комунікації” (суб’єкта оскарження) є найбільш економічно вигідною після пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, ПП “Цифрові комунікації” мав бути визначений переможцем Процедури закупівлі, разом з цим, Замовник, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, не відхилив тендерну пропозицію ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та визначив переможцем Процедури закупівлі зазначеного учасника, тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм законодавства, у тому числі, Закону, після чого Замовник мав у відповідності до вимог Закону перейти до етапу розгляду тендерної пропозиції ПП “Цифрові комунікації” та визначення суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, а також визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”,та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі (а також, пов'язане з цим: невизначення ПП “Цифрові комунікації переможцем Процедури закупівлі) порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ПП “Цифрові комунікації”. Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши тендерну пропозицію ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, яка у законодавчому порядку підлягає відхиленню) розглянув тендерну пропозицію суб'єкта оскарження і у відповідності до вимог Закону визначив би суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ПП “Цифрові комунікації” вимагає: 1) здійснення органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у тендерній документації; 2) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та визначення зазначеного учасника переможцем Процедури закупівлі і оприлюднення відповідного повідомлення про намір укласти договір; 3) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов'язання Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ПП “Цифрові комунікації”, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет комунальної установи «Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти» Баштанської районної ради розглянув Вимогу, уповноважений повідомити вам наступне: Ваше твердження щодо відсутності протокольного рішення про визначення переможцем торгів ПП «Перша Телекомунікаційна Компанія» не відповідає дійсності, оскільки 26.09.2019 року в систему було завантажено протокол № 26 від 26.09.2019 року про визначення переможцем торгів даного учасника. Повідомляємо Вам, що відповідно до статті 28 закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року ( далі по тексту – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Замовником в тендерній документації було встановлено єдиний критерій оцінки тендерної пропозиції - «ЦІНА». Відповідно до статті 30 Закону виключними підставами відхилення учасників є наступні: учасник: 1) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; 2) не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: 1) відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; 2) не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; У вимозі, яку надіслав другий учасник наголошується на те, що учасник ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, але при цьому жодних фактів, які б підтверджували твердження не наводяться. Зважаючи на це, повідомляємо Вам, що тендерна пропозиція учасника торгів ПП «Перша Телекомунікаційна Компанія» була розглянута тендерним комітетом на відповідність кваліфікаційним критеріям, які визначені статтею 16 Закону, і при цьому жодних невідповідностей не було виявлено. Також повідомляємо, що на підтвердження вимоги тендерної документації, зазначеної у пункті 7 додатку № 3 учасником торгів ПП «Перша Телекомунікаційна Компанія» було надано довідку про підтвердження включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до частини першої статті 42 закону України «Про телекомунікації» та відповідні копії рішень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. Тендерна документація не містила окремих вимог щодо виду та назви підтверджуючого документу, з огляду на це ваші твердження в цій частині вимоги є необ’єктивними, вводять в оману та не відповідають дійсності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія

Номер: 7d14f675c0dc47ce808ed5e271a1caf6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-000532-c.b1
Назва: Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія
Вимога:
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури Комунальна установа "Баштанський районний сервісний центр по обслуговуванню закладів освіти" Баштанської районної ради Миколаївської області (вулиця Полтавська, 41, місто Баштанка, Миколаївська область, Україна, 56101) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікувала оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою “Відкриті торги” про предмету : 72410000-7 - Послуги провайдерів, ідентифікатор закупівлі UA-P-2019-09-06-000915-c (ID df74788d4e684d0fb0a63c81c023fe5d (далі – Закупівля). Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники: 1) Приватне підприємство “Цифрові комунікації” 2) Товариство з обмеженою відповідальністю “Опенвей” 3) Приватне підприємство “Перша телекомунікаційна компанія” Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Приватного підприємства “Цифрові комунікації” (суб'єкта оскарження), є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі Приватне підприємство “Перша Телекомунікаційна Компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим тендерна пропозиція ПП “Цифрові комунікації” не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі. Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ПП “Цифрові комунікації” та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі. Разом з цим, учасник Процедури закупівлі ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” та його тендерна пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (далі – Документація) умовам. Слід зазначити, що протокольне рішення Замовника щодо визначення ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” переможцем Процедури закупівлі у визначеному законодавством порядку не оприлюднене. Згідно з повідомленням про намір укласти договір, розміщеним на веб-порталі Уповноваженого органу 26.09.2019, переможцем торгів є ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” Разом з тим, учасник ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не підтвердив свою відповідність вимогам/умовам Документації, а також (у тому числі) кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Так, відповідно до ч.2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В свою чергу, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). По-перше, виходячи з вимог тендерної документації, а саме інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 3 до оголошення), а також вимог пункту 1.2. проекту договору про закупівлю, найменування Послуг: код ДК 021:2015 – 72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти). Діяльність із надання послуг доступу до Інтернету відноситься до діяльності у сфері телекомунікацій. Відповідно до частини першої статті 42 Закону України «Про телекомунікації» діяльність у сфері телекомунікацій здійснюється за умови включення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі – Реєстр), а у визначених законом випадках також за наявності відповідних ліцензій та/або дозволів. Відповідно до статті 1 Закону України «Про телекомунікації»: - провайдер телекомунікацій – суб’єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без права на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку; Таким чином, для здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернету та/або з технічного обслуговування та експлуатації власних телекомунаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, проводового радіомовлення, телемереж суб’єкт господарювання повинен подати заяву про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з відповідним видом діяльності, територією та статусом (оператор або провайдер), відповідно до вимог статті 42 Закону “Про телекомунікації”, а також вимог Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та визнання таким, що втратило чинність, рішення НКРЗ від 11.11.2010 № 514", зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2012 р. за № 1958/22270, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.11.2012 за № 1958/22270 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 10 Додатку 1 до Порядку, в заяві про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій вказується територія здійснення діяльності у сфері телекомунікацій. Разом з цим, проаналізувавши реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk, можна дійти висновку, що ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не має статусу провайдера телекомунікацій, а відтак тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації, та підлягає відхиленню згідно з нормами законодавства. По-друге, відповідно до пункту 8 Оголошення про проведення відкритих торгів, місцем поставки товарів, місцем виконання робіт чи надання послуг є заклади освіти Баштанського району, Миколаївська область. В контексті цієї вимоги тендерної документції звертаємо Вашу увагу на наступне. Правова основа користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов'язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України, визначені Законом України "Про радіочастотний ресурс України" від 1 червня 2000 року № 1770-III (далі - Закон № 1770-III). Відповідно до ст.1 Закону № 1770-III ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов. Ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України видаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг (ч.1 ст.31 Закону № 1770-III). Разом з цим, проаналізувавши Реєстр виданих ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=56&language=uk, можна дійти висновку про відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України саме на території Херсонської області. Зазначена обставина підтверджується тендерною пропозицією ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, в якій, серед іншого, наявні ліцензії на користування радіочастотним ресурсом в наступних регіонах: -Донецька область; -Полтавська область; - Харківська область; -Кіровоградська область; Таким чином, ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не має право надавати послуги доступу до мережі Інтернет закладам та установам освіти на території Херсонської області. Акцентуємо Вашу увагу, що користування радіочастотним ресурсом на території Херсонської області без відповідної ліцензії охоплюється складом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 146 Кодексу України про адміністративні правопорушення (стаття 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України). Отже, чинне законодавство встановлює наступну послідновність дій суб’єкта господарювання для отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України: 1. Відповідно до частини 2 статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" визначитись яким він є користувачем радіочастотного ресурсу (подальші дії визначені лише для суб`єктів господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг і включені до Реєстру операторів і провайдерів). 2. Відповідно до Національної таблиці розподілу смуг радіочастот України та Плану використання радіочастотного ресурсу України визначити радіотехнологію та смуги радіочастот. 3. Відповідно до ст. 42 Закону України "Про телекомунікації" та рішенняНКРЗІ від 01.11.12 № 560 подати до НКРЗІ заяву про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. 4. Відповідно до Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України та статті 32 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" підготувати заяву та пакет документів для отримання ліцензії. 5. Направити цінним листом з описом вкладення документи на адресу НКРЗІ, або подати особисто. 6. У разі залишення заяви без розгляду, суб`єкт господарювання може усунути виявлені недоліки та повторно подати заяву та пакет документів на новий розгляд. 7. Після прийняття НКРЗІ рішення про видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та отримання листа-повідомлення про розмір плати за видачу ліцензії суб`єкт господарювання, не пізніше 30 календарних днів від дня направлення листа повідомлення, здійснює оплату визначеної суми до Державного бюджету України на рахунок місцевого відділення Державного казначейства України за кодом бюджетної класифікації 22011400. 8. Направити по факсу до відділу ліцензування РЧР копії платіжного доручення та довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України в повному обсязі. Надходження зазначених документів є підставою для підготовки бланку ліцензії. 9. Ліцензія видається представнику суб`єкта господарювання, який зазначений у дорученні від керівника суб’єкта господарювання, особисто на підставі наданих оригіналів документів: платіжного доручення, довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України, доручення на отримання матеріальних цінностей. 10. Після отримання першого дозволу на експлуатацію за ліцензією поінформувати НКРЗІ про початок освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією. 11. Після отримання дозволу на експлуатацію в останньому регіоні за ліцензією або на всі номінали радіочастот зазначені в ліцензії поінформувати НКРЗІ про повне освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією. Таким чином, ще раз наголошуємо, що відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” ліцензії на користування радіочастотним ресурсом на території Миколаївської області є невідповідністю Пропозиції учасника у цій частині вимогам Документації. Після завершення аукціону пропозиція ПП “Цифрові комунікації” (суб’єкта оскарження) є найбільш економічно вигідною після пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, ПП “Цифрові комунікації” мав бути визначений переможцем Процедури закупівлі, разом з цим, Замовник, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, не відхилив тендерну пропозицію ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та визначив переможцем Процедури закупівлі зазначеного учасника, тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм законодавства, у тому числі, Закону, після чого Замовник мав у відповідності до вимог Закону перейти до етапу розгляду тендерної пропозиції ПП “Цифрові комунікації” та визначення суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, а також визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”,та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі (а також, пов'язане з цим: невизначення ПП “Цифрові комунікації переможцем Процедури закупівлі) порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ПП “Цифрові комунікації”. Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши тендерну пропозицію ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, яка у законодавчому порядку підлягає відхиленню) розглянув тендерну пропозицію суб'єкта оскарження і у відповідності до вимог Закону визначив би суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ПП “Цифрові комунікації” вимагає: 1) здійснення органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у тендерній документації; 2) 2) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та визначення зазначеного учасника переможцем Процедури закупівлі і оприлюднення відповідного повідомлення про намір укласти договір; 3) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов'язання Замовника відхилити тендерну пропозицію ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ПП “Цифрові комунікації”, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Наявність описок у cкарзі ПП "Цифрові комунікації" щодо регіонів, в яких ПП "Перша телекомунікаційна компанія " не має ліцінезії на користування радіочастотним ресурсом України
Дата скасування: 02.10.2019 15:46