• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) відповідно до Концепції "Нова українська школа"

Завершена

1 178 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 893.35 UAH
Період оскарження: 06.09.2019 13:51 - 19.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Відповідність технічним вимогам

Номер: beb87323a7cd451a909cf0bf43f8264a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-001410-b.b4
Назва: Відповідність технічним вимогам
Вимога:
ТОВ “КОМЕЛ” вважає за необхідне надати уточнююче пояснення стосовно технічних характеристик пропонованого товару на закупівлю за ідентифікатором UA-2019-09-06-001410-b. У своїй пропозиції ми пропонуємо ноутбуки DELL Inspiron 3573, які будуть комплектуватися мережевими адаптерами RJ-45 (LAN), та будуть повністю відповідати технічним вимогам Замовника та інформації наданій в технічній специфікації та порівняльній таблиці. Також повідомляємо та погоджуємось з тим, що Замовник має право відмовитися від приймання товару невідповідної якості чи невідповідних технічних характеристик.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник відхиляє дану пропозицію та не погоджується на доукомлектацію ноутбуків мережевими адаптерами, замість вбудованих, оскільки це може знизити рівень ефективності ноутбуків при використанні, що в майбутньому може пришвидшити їх вихід з ладу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність технічним вимогам

Номер: 3a7068bcb0be46eba65743720c7b9a61
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-001410-b.a3
Назва: Невідповідність технічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу, що ТОВ Комел було запропоновано модель ноутбуку DELL Inspiron 3573, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Та надано недостовірну інформацію у порівняльній таблиці. При цьому, ймовірніше всього, Замовник такої невідповідності просто не помітив та як наслідок помилково акцептував даного учасника. Невідповідність полягає у наступному. Замовником у технічних вимогах до ноутбуку вимагалась наявність портів - Роз’єми та порти: не менше ніж 1 x USB 2.0/ 1 x USB 3.0/HDMI/ LAN (RJ-45) /кард-рідер/ аудіо вихід. Повідомляємо, що модель ноутбука DELL Inpiron 3573 виробник не обладнує вбудованим адаптером мережі Ethernet та таким чином дана модель не обладнана портом LAN (RJ-45). У прикріпленому файлі міститься документ виробника із повними технічними специфікаціями виробу (документ російською мовою). Документ отримано за посиланням: https://topics-cdn.dell.com/pdf/inspiron-15-3573-laptop_setup-guide_ru-rs.pdf У зв'язку із викладеним, просимо скасувати помилкове рішення про визнання переможцем ТОВ Комел. Дякуємо.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовником у технічних вимогах до ноутбуку вимагалась наявність портів - Роз’єми та порти: не менше ніж 1 x USB 2.0/ 1 x USB 3.0/HDMI/ LAN (RJ-45) /кард-рідер/ аудіо вихід. Дану модель ноутбука DELL Inpiron 3573 виробник не обладнує вбудованим адаптером мережі Ethernet та таким чином дана модель не обладнана портом LAN (RJ-45)Ю що в свою чергу не відповідає вимогам замовника. Замовником найближчим часом буде прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відсутність підстав для дискваліфікації.

Номер: b05b657a9bf64f069864c2fd370c8ee4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-001410-b.b2
Назва: Відсутність підстав для дискваліфікації.
Вимога:
На вимогу "відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;" була подана довідка по Статті 17, а саме 2 пункт даної довідки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасник зазначив, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення була подана довідка по Статті 17, а саме 2 пункт даної довідки.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження визнання переможцем

Номер: 48c68f7f9c1d42b19563357d72843366
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-001410-b.b1
Назва: Оскарження визнання переможцем
Вимога:
Згідно Додатку 2 про документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону згідно пункту 1.Необхідно подати Інформацію в довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (для учасників – юридичних осіб). Даний документ подається у формі, що визначена відповідними актами чинного законодавства України, які регулюють порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. У разі якщо на день подання тендерної пропозиції такі акти законодавства України не прийняті (не набрали чинності, не введені в дію), учасник у якості документа, передбаченого даним підпунктом, подає у складі тендерної пропозиції Гарантійний лист у довільній формі про те, що юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Відповідно до статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв'язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство). До початку ведення Національним агентством Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, на Міністерство юстиції України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171, було покладено повноваження щодо продовження забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, та надання інформації з нього згідно з Порядком проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженим цією постановою. 01 лютого 2019 року Міністерством юстиції та Національним агентством відповідно до спільного наказу від 16 січня 2019 року № 140/5/4/19 «Про передачу нематеріального активу – бази даних» підписано Акт приймання-передачі нематеріального активу – бази даних «Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення». У зв’язку з припиненням ведення Міністерством юстиції України та Головними територіальними управліннями юстиції в областях та місті Києві Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, інформуємо державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, громадян про необхідність в подальшому надсилати запити щодо проведення спеціальної перевірки осіб, які претендують на зайняття посади, яка передбачає зайняття відповідального або особливого відповідального становища, або посади з підвищеним корупційним ризиком, наказів про накладання або зняття дисциплінарного стягнення за вчинення корупційного правопорушення, отримання інформаційних довідок за зверненнями фізичних осіб (уповноважених ними осіб) до Національного агентства. Згідно викладеного вище по пункту 1 потрібна довідка з НАЗК .Така довідка не була подана ТОВ "Комел". Звідси згідно тендерної документаціїї Додатку 2 не подано довідку про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ТзОВ «Комел» надано довідку згідно Додатку 2 до тендерної документації про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для учасників – юридичних осіб). Отже, вимога щодо оскарження визнання переможцем є необгрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено