• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Портативні комп’ютери (ноутбуки) за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

За рахунок коштів місцевого бюджету (бюджету розвитку)

Завершена

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2019 10:23 - 17.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Замовником відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника

Номер: 5522262a2d6944a88f2f7b73d7621a7d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-000274-a.b2
Назва: Замовником відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника
Вимога:
Замовником відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника В цих діях ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" вбачає непрозорість Замовника. Замовником було порушено принципи здійснення закупівель, визначені п.6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, чим порушено чинне законодавство. Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію, Замовником надано неправомірні переваги іншому учаснику, пропозиція якого дорожче. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасування незаконних рішень Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом прийнято рішення надати відповідь (протокол №49 від 04.10.2019р.)
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2019 14:31
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику ФОП Дубовой Антон Вікторовичу! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо: 1.Відповідно до абзацу 1 пункт 1, статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником здійснено процедуру закупівлі «Відкриті торги», шляхом використання електронної системи закупівель, процедура закупівлі проведена прозоро з дотриманням вимог законодавства. 2.Тендерною документацією Замовника передбачено мінімум вимог, які необхідно було забезпечити Учасникам, подаючи свою Тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі. 3. Під час проведення зазначеної закупівлі Замовником дотримані всі принципи здійснення публічних закупівель, які визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому хочемо зазначити, що в першому абзаці цієї статі йдеться про добросовісну конкуренцію серед учасників. Адже кожний із шести Учасників, які прийняли участь у закупівлі, має право на оскарження іншого. Враховуючи викладене Замовник залишає без задоволення Вимогу Учасника ФОП Дубовой А.В.
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій

Номер: 1c38bb92ecdd488a8197d800ebf13153
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-06-000274-a.b1
Назва: Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно 3 абзацу п.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" "Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом". Принципи здійснення публічних закупівель визначені в ст. 3 Закону. -Замовником порушено наступні принципи здійснення закупівель: 1. максимальна економія та ефективність – пропозиція ФОП Дубовой Антон Вiкторович , що відхилена Замовником, дешевша, ніж пропозиція наступного учасника. За технічними характеристиками запропонований нами товар відповідає предмету закупівлі та є набагато краще. 2. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій –тобто починаючі учасники якi можуть мати досвід двох-трьох поставок, за якими отримати відгук немає можливості з будь-яких причин. Тобто починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. Фізичні особи – підприємці не якi мають можливості надати цей документ, а отже вони позбавляються права та можливості взяти участь у тендері, що є порушенням принципу недискримінації учасників і статей 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі»-далi в протоколі зазначено, що пропозиція ФОП Дубовой Антон Вiкторович не відповідає умовам документації, бо нами не було надано листи-вiдгуки але Учасник має право в складі тендерної пропозиції лист-пояснення відсутності документу з відповідним нормативним обґрунтуванням. що нами й було зроблено. Та на наступний день додані самi листи-вiдгуки. Також нами надано всі документи згідно документації торгів та дотримані строки поставки та умови оплати. Тож оцінка пропозицiї не є об'єктивною. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час про\ведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Отже, Замовник не мав права їх вимагати. 3. Приймаючи до уваги те, що пропозиція ФОП Дубовой Антон Вiкторович дешевше та краще наступної пропозиції, явно суперечить п.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, ФОП Дубовой Антон Вiкторович вважає що висновок протоколу оцінки пропозицій не відповідає принципам здійснення публічних закупівель, які визначені ст. 3 Закону № 922, тому має бути скасованим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом прийнято рішення надати відповідь (протокол №48 від 30.09.2019р.)
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.10.2019 14:26
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику ФОП Дубовой Антон Вікторовичу! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо: 1. Абзацом 3 пунктом 1, статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", на який Ви посилаєтесь, зазначено,- «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги(послуг) та виконання робіт для укладання договору», що не є прийнятним для нашої закупівлі, адже Замовником проводиться закупівля Відкриті торги відповідно до абзацу 1, пункту 1 статті 2 Цього Закону. 2. Під час проведення зазначеної закупівлі Замовником дотримані всі принципи здійснення публічних закупівель, які визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому хочемо зазначити, що в першому абзаці цієї статі йдеться про добросовісну конкуренцію серед учасників. 3. Відповідно до виписки з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ФОП Дубовой А.В. зареєстрований як підприємець 10.10.2008року, а тому Учасник не є починаючим. Разом з цим зазначаємо, що термін подання Тендерних пропозицій Учасниками складає 15 днів, яких достатньо для отримання Учасниками довідок чи інших документів, які необхідно забезпечити у складі Тендерної пропозиції. Адже на законодавчому рівні отримання різного роду довідок чи документів складає від 3 до 10 днів. Учаснику ФОП Дубовой А.В необхідно було вчасно звернутися для отримання документу-відгуку, який вимагався Тендерною документацію закупівлі. У Вашому листі - поясненні «… Цим листом повідомляємо про ненадання листів –відгуків, в зв’язку з тим, що на момент подачі нашої пропозиції, дані листи згідно нашого запиту ще в обробці у Заказчиків. В свою чергу ми зобов’язуємося надати дані листи Замовнику в трьох денний термін…» не зазначено нормативне обгрунтування, тому що його не має, також цим листом Ви зобов’язуєтесь протягом трьох днів надати листи відгуки (лист датований 19.09.2019року, отже 22.09.2019р. листи мали бути на майданчику). В листі- оскарженні Ви зазначаєте,- «… Та на наступний день додані самі листи-відгуки…». А насправді листи відгуки були розміщені на майданчику 25.09.2019 року об 17:50год. Зазначені листи не були взяті до уваги Замовником, адже Тендерною документацією передбачено надання всіх документів та інформацій до кінця подання Тендерних пропозицій. 4.Тендерною документацією Замовника передбачено мінімум вимог до Учасників, які необхідно було забезпечити документами чи гарантійними листами від інших організацій, установ чи підприємств. Відповідно до ст. 16 Закону «Кваліфікаційні критерії», Замовником було встановлено для Учасників одну із трьох кваліфікаційних вимог, це наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 1 цієї статті Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законодавчими документами не урегульоване питання, щодо документів, які повинен надати Учасник, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Замовником вимагалось надати копії виконаних Договорів, а для їх підтвердження необхідно було надати відгук від Замовника з яким було укладено Договір із зазначенням дати і номеру Договору та інформації про належне виконання Договору стосовно якості, кількості та строків. Враховуючи викладене Замовник залишає без задоволення Вимогу Учасника ФОП Дубовой А.В, та вважає що при здійсненні закупівлі дотримані всі принципи здійснення публічних закупівель, які визначені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення прийнято Тендерним комітетом (протокол №48 від 30.09.2019р.)