-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Завершена
563 499.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 56.35 UAH
мін. крок: 0% або 56.35 UAH
Період оскарження:
05.09.2019 16:28 - 19.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
8d0974b6f5584e5e86f56a1908925eb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000763-c.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний замовник, Вами в технічних характеристиках до предмету закупівлі зазначено (Роздільна здатність сканування Удосконалена: до 9600 x 9600 точок/дюйм) даний параметр присутній тільки у пристроях Canon, згідно закону про публічні закупівлі повинен бути альтернативний виробник. Вимагаємо скасувати дану технічну вимогу або звернутись за дозволом у Мінистерство економіки для закупівлі товарів від єдиного виробника (Порядок погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2008 № 128, в якому визначено перелік документів, необхідних для застосування зазначеної процедури). Лист Міністерства економіки України від 11.03.2009 р. № 3303-27/1 На сьогодні механізм такого погодження визначено Порядком погодження застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника, затвердженим наказом Міністерства економіки України від 30.01.2009 р. № 64 (далі — Порядок № 64).Як зазначено в п. 1 Порядку № 64, саме цей документ визначає механізм погодження з Мінекономіки застосування процедури торгів з обмеженою участю та процедури закупівлі в одного учасника для закупівлі товарів, робіт і послуг. "Вимагаємо дотримуватись чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 17.09.2019 16:40
Дата подачі:
13.09.2019 15:13
Вирішення:
Пунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна, серед іншого, містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"…
Базовими критеріями визначення переможця є: найбільш економічно вигідна ціна товару (найнижча серед учасників) та відповідність поданої тендерної пропозиції, як вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так і вимогам тендерної документації Замовника та Додатків до неї.
Крім цього, слід зауважити, що у Тендерній документації Замовника та Додатках до неї не міститься вимога надання товару певної торгівельної марки/виробника, або прописана заборона пропонувати аналоги такого товару.
Також Замовником прописано у Тендерній документації, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Стаття 5), що у оголошеній процедурі публічної закупівлі вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь на рівних умовах, а також те, що Замовником, у межах компетенції визначеною Законом України «Про публічні закупівлі», забезпечується вільний доступ всіх Учасників до інформації про публічну закупівлю.
Таким чином Замовником, у даному конкретному випадку, цілком дотримано вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога змінити специфікацію до Багатофункціонального пристрою
Номер:
837919c3d49244b3a5433d599b47d696
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000763-c.a1
Назва:
Вимога змінити специфікацію до Багатофункціонального пристрою
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника (Додаток №4) містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України моделей двох або більше виробників техніки згідно технічної специфікації (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з одночасной підтримкою - Багаторазове копіювання До 999 коп.; одно-картриджна система). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строки - "одно-картриджна система" та "Багаторазове копіювання До 999 коп" - з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 17.09.2019 16:39
Дата подачі:
13.09.2019 14:54
Вирішення:
Пунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна, серед іншого, містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"…
Базовими критеріями визначення переможця є: найбільш економічно вигідна ціна товару (найнижча серед учасників) та відповідність поданої тендерної пропозиції, як вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», так і вимогам тендерної документації Замовника та Додатків до неї.
Крім цього, слід зауважити, що у Тендерній документації Замовника та Додатках до неї не міститься вимога надання товару певної торгівельної марки/виробника, або прописана заборона пропонувати аналоги такого товару.
Також Замовником прописано у Тендерній документації, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Стаття 5), що у оголошеній процедурі публічної закупівлі вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь на рівних умовах, а також те, що Замовником, у межах компетенції визначеною Законом України «Про публічні закупівлі», забезпечується вільний доступ всіх Учасників до інформації про публічну закупівлю.
Таким чином Замовником, у даному конкретному випадку, цілком дотримано вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено