-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Київський Шлях, 158-б в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь
Завершена
13 800 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 27 601.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 27 601.00 UAH
Період оскарження:
05.09.2019 15:01 - 18.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга в Антимонопольний комітет України
Номер:
f8b13366ebf9403d9f69a8040c1fcb74
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000895-a.b5
Назва:
Скарга в Антимонопольний комітет України
Скарга:
Вих.275/19 від 12.11.2019р.
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«БК КИЇВГРАДОСЕРВІС»
Код ЄДРПОУ: 40380218
Адреса: 02660, м. Київ, вул. Є.Сверстюка, 4-А
Тел. : (044) 503-31-84
Електронна пошта: office@kgs.org.ua
Замовник: Управління капітального будівництва Бориспільської Міської ради
08300, Україна, Київська область, місто
Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Ідентифікатор закупівлі: UА-2019-О9-05-000895-а
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця у процедурі закупівлі
«Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.
Київський Шлях, 158-б в М. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 45215000-7
Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і
громадських убиральнь»
Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі - Замовник) оприлюднило оголошення UА-2019-О9-05-000895-а про проведення відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Київський Шлях, 158-б в м. Бориспіль Київської області» ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиральнь».
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 22-09-2019, 12:00
Аукціон Відбувся: 23-09-2019, 13:27
За результатами аукціону участь взяли учасники:
]) ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС” – 11 671 999,00 грн.
2) ТОВ «Гіріх» - 11 672 399,00 грн.
3) ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН» - 12 700 000,00 грн.
4) ПрАТ «Агробудмеханізація» - 12 772 599,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі: 13 800 500,00 грн.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» (далі-Скаржник), Протоколом засідання тендерного комітету № 60 від 25.09.2019 року ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» було визнано переможцем процедури закупівлі. В подальшому, рішення замовника було скасовано на підставі рішення Постійно діючої адміністративно колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 15378-р/пк-пз від 24.10.2019 року.
Згодом, Замовником було відхилено й пропозиції ін. учасників процедури закупівлі – ТОВ «Гіріх» та ТОВ «Будівельна компанія «ОДЕОН». Таким чином, 04.11.2019 р. було акцептовано пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація» за ціною 12 772 599,00 грн., що більше ніж на 2 мільйони від пропозиції ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС».
ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» не погоджується із рішенням Замовника про акцепт пропозиції ПрАТ «Агробудмеханізація», оскільки вважає його очевидно протиправним з огляду на наступне.
Абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення Договору про закупівлю.
При цьому, повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено Замовником 04.11.2019р., а договір не укладався, тому строк подання скарги не пропущений.
Скаржник заперечує проти визнання переможцем ПрАТ «Агробудмеханізація» з огляду на наведені нижче обставини.
Умовами технічного завдання передбачено необхідність виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. ПрАТ «Агробудмеханізація» 20.09.2019 року у складі пропозиції подано довідку про залучення субпідрядників, де зазначено інформацію про планування залучення субпідрядних організацій в обсязі менше 20% вартості договору, зокрема на улаштування пожежної сигналізації, що відповідає умовам тендерної документації (п. 7 Розділ ІІІ). Проте, ПрАТ «Агробудмеханізація» не вказано яких саме субпідрядників товариство має намір залучити, чи мають такі субпідрядники відповідні ліцензії та інші дозвільні документи, у складі пропозиції не надано копію ліцензії ДСНС для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (монтаж пожежної сигналізації), копії ліцензії ДАБІ України для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (улаштування внутрішніх електромереж електропостачання та електроосвітлення), копії ліцензії ДАБІ України для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (улаштування внутрішніх систем водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції та кондиціонування). З огляду на викладене, вважаємо, що Замовником порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації.
Крім того, у складі пропозиції відсутня копія ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій із обов’язковою можливістю надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; (монтаж, перевірка пристроїв блискавкозахисту). Таким чином, було порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації.
Більш того, з аналізу пропозиції нинішнього переможця, вбачається, що ним вчасно не було подано інформацію про субпідрядників, та не надано копію ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій, згідно інформації з сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-000895-a. Незважаючи на те, що ПрАТ «Агробудмеханізація» 08.11.2019 року повторно завантажували документи, вказаних документів дозавантажено не було. Тобто, ПрАТ «Агробудмеханізація» було порушено умови тендерної документації.
Отже, пропозиція ПрАТ «Агробудмеханізація» не відповідає умовам тендерної документації, тому має бути відхилена.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлених ч. 1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що Замовник зобов’язаний відмінити торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Оскільки, пропозиція нинішнього переможця є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, а ін. учасників вже було відхилено, Замовник має відмінити торги.
Вважаємо, шо Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація», що призвело до порушення прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури, пропозицію якого було відхилено в т.ч. з тих самих підстав, про які вказано у цій скарзі. Більш того, Скаржник розглядає можливість звернутися до суду, тому у випадку виграшу судової справи реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення відповідного договору із Замовником у майбутньому. Крім того, у випадку задоволення цієї скарги, торги мають бути відмінені на підставі ч. 1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ймовірна відміна торгів надасть змогу повторно подати свою пропозицію і претендувати на перемогу у відповідній процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення Замовника щодо визнання переможцем ПрАТ «Агробудмеханізація»;
3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ПрАТ «Агробудмеханізація» відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель;
4. Зобов’язати Замовника відмінити торги ідентифікатор закупівлі: UА-2019-О9-05-000895-а.
Додатки:
1. Підтвердження внесення плати за подання скарги.
З повагою,
директор ТОВ «БК Київградосервіс» Утробін П.Д.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в антимонопольний.pdf 12.11.2019 19:02
- Платежка.pdf 12.11.2019 19:02
- рішення від 15.11.2019 № 16731 + лист Замовнику.pdf 15.11.2019 21:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2019 № 17724.pdf 02.12.2019 14:43
- рішення від 29.11.2019 № 17724.pdf 05.12.2019 01:21
- лист 25.11.2019 12:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2019 19:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.12.2019 01:22
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця ПрАТ Агробудмеханізація
Номер:
b5e23b3ee0cc485ebfdd430a93bb7670
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000895-a.a4
Назва:
Неправомірне визначення переможця ПрАТ Агробудмеханізація
Вимога:
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця закупівлі – ПрАТ Агробудмеханізація
1. Умовами технічного завдання передбачено необхідність виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації. Учасником у складі пропозиції подано довідку про залучення субпідрядників, де зазначено інформацію про планування залучення субпідрядних організацій в обсязі менше 20% вартості договору, зокрема на улаштування пожежної сигналізації, що відповідає умовам тендерної документації (п. 7 Розділ ІІІ). Проте у складі пропозиції не надано копію ліцензії ДСНС для підтвердження права займатись відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності (монтаж пожежної сигналізації). Порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації
2. У складі пропозиції відсутня копія ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій із обов’язковою можливістю надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; (монтаж, перевірка пристроїв блискавкозахисту). Порушено вимогу Розділу ІІІ п. 6 пп. 6.3 ппп. 1) тендерної документації.
Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2019 14:56
Вирішення:
Шановний ТОВ «БК «ОДЕОН»!
На Ваше звернення за роз’ясненням повідомляємо:
ПрАТ « Агробудмеханізацією» в складі тендерної пропозиції подано ліцензію Державної інспекції техногенної безпеки України серія АГ №595833 щодо надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, ліцензію ДАБІ України №68-л від 14.11.2018 з переліком робіт, а саме код 2.01.07 монтаж сигналізації та довідку про залучення субпідрядника на виконання робіт з улаштування пожежної сигналізації в обсязі не більше 20 % вартості договору. Згідно з розділом 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), а саме п. 7.3 У разі, якщо учасник буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників) в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що планує залучити субпідрядні організації в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів робіт, які буде виконувати субпідрядник.
Згідно листа ПрАТ «Агробудмеханізації» направленого до управління та завантаженої документації на сайт https://www.dzo.com.ua/tenders/4269637 від 08.11.2019 року надано інформацію про субпідрядників, а саме ТОВ «Авітон» на виконання робіт улаштування пожежної сигналізації з ліцензією ДІТБ України на право надання послуг на виконання робіт протипожежного призначення серія АЕ № 184191
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
b8a7f7bceb1c4fc5ae280e8707fca8cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000895-a.c3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Текст скарги в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ПД №4 від 04.10.19.pdf 04.10.2019 18:29
- Скарга в антимонопольний.pdf 04.10.2019 18:30
- рішення від 08.10.2019 № 14419 + лист Замовнику .pdf 09.10.2019 10:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2019 № 15378.pdf 25.10.2019 18:13
- рішення від 24.10.2019 № 15378 .pdf 29.10.2019 23:20
- Пояснення 17.10.2019 12:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2019 18:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.10.2019 23:21
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2019 08:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ від 24.10.2019 № 15378-р/пк-пз прийнято до увага та буде враховано
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
b85292ae61c04619b2c1f201e5f6aace
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000895-a.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця закупівлі. 1.У складі пропозиції відсутня копія ліцензії Державної служби України з надзвичайних ситуацій із обов’язковою можливістю надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення; (монтаж, перевірка пристроїв блискавкозахисту). Порушено
Розділ ІІІ п. 6. пп. 6.3 ппп. 2)
2. У складі пропозиції надано договірну ціну, яка зазначена як тверда. Порушено Розділ ІІІ п. 1 пп. 1.6
3. У складі пропозиції відсутня завірена учасником відомість обсягів робіт. Порушено Розділ ІІІ п. 6. пп. 6.3. Ппп. 8). Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2019 18:04
Вирішення:
Шановний ТОВ «БК «ОДЕОН»!
На Ваше звернення за роз’ясненням повідомляємо:
1. Учасником ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" подано довідку про те, що вони планують залучити субпідрядну організацію ТОВ «Фаєр-контроль», яка має ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій (документи додаються до документації) до виконання робіт з протипожежної обробки конструкцій в обсязі менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, яка відповідає Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 та підпадає під затверджений перелік послуг і робіт протипожежного призначення що підлягають обов’язковому ліцензуванню.
2. Щодо Р. ІІІ п. 1 пп. 1.6, Учасником подано початкову пропозицію із договірною ціною, яка зазначена як тверда, однак після проведення аукціону завантажено оновлену версію із договірною ціною, яка зазначена як динамічна, тому на підставі Р 3 п.1 пп 1.5 допустимо вважати це орфографічною помилкою або технічною опискою.
3. Щодо порушення Р ІІІ п. 6. пп. 6.3. Ппп. 8, зазначаємо, що в Тендерній документації зазначено, що 1.5. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад:
- відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки;
- файлам, розміщеним (завантаженим) в електронній системі закупівель, учасником в складі тендерної пропозиції не присвоєна назва відповідно до їх змісту;
- назва документу, наданого в складі пропозиції та підготовленого безпосередньо учасником, відрізняється від назви документу, визначеній замовником в тендерній документації, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- документ розміщений на декількох сторінках відсканований та розміщений (завантажений) в електронній системі закупівель не одним файлом;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, русизми, описки, технічні помилоки, зайві печатки, підписи;
- зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи), тощо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога на умови тендерної документації
Номер:
720a8a758ec6435f96b7567b124377c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000895-a.c1
Назва:
Вимога на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо перезавантажити тендерну документацію (файл «ТД амбулаторія»), оскільки після внесення змін його технічно неможливо відкрити.
Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно пп. 5.5 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що документи (крім визначеного переліку) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. При цьому до виключень не належать такі документи, як «статут», «наказ про призначення керівника», «протокол загальних зборів» та ін., які видаються організацією, але не можуть бути прив’язані до дати оголошення та в більшості випадків не можуть бути видані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
У зв’язку з цим вимагаємо: 1. Виключити абзац 3 пп.5.5 п.5 Розділу ІІІ тендерної документації.
У разі відсутності конструктивної реакції ми будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2019 13:30
Вирішення:
Ваша вимога врахована зміни внесено документ оновлено
Статус вимоги:
Задоволено