• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням) (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425)

Завершена

139 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 697 500.00 UAH
Період оскарження: 05.09.2019 13:44 - 04.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення тендерного комітету

Номер: a8adb9e1f39e4c49ba5c6c9b66533519
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000409-c.b7
Назва: Скарга на рішення тендерного комітету
Скарга:
На рішення тендерного комітету відповідно до ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.11.2019 22:47
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Андрій Гончаренко +380733403434 office@briorson.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: f137f4dd27a047b69276c7ea3833b754
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000409-c.b6
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться Вами, ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000409-c. Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено вимогу до комплектуючих автомобілів - основних нош (каталки), яка може мати неоднозначне трактування, а саме: «Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош» (Таблиця 3 Додатку 2, п.4 вимог до Основних нош (каталки). З формулювання цієї вимоги не зрозуміло, чи тільки виключно наявністю телескопічних ручок може бути забезпечений безпечний підйом нош (бо в такому випадку даний пункт також містить ознаки обмеження конкуренції), чи знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок. Зауважуємо, що Національний стандарт України ДСТУ 7032:2009 «Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування» не містить жодної згадки про обов’язкову наявність телескопічних ручок у основних нош (каталки). Можливе неоднозначне трактування та некоректне, на наш погляд, формулювання технічних вимог до предмету закупівлі, залишає можливість до зловживань суб’єктами закупівлі. Також, у п. 1 Вимог до Основних нош (каталки) зазначено: «Каркас виконаний з міцного та лег-кого легкосплавного металу, який не піддається окисленню та стійкий до корозії». Однак, легкосплавні метали є м’якими за своїми фізичними властивостями, та доцільність їх застосування (або обмеження пропозицій такою вимогою) при виготовленні каталок, що мають бути надійними та стійкими, підлягає сумніву. На ринку представлені товари, виготовлені з інших матеріалів (металів), які є легкими, та у той же час міцними та надійними. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: 1. викласти вимогу № 1 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії»; 2. для уникнення непорозумінь та двозначного трактування вимог, викласти вимогу № 4 до Основних нош (каталки) у таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) та таблиці 3 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Конструкція повинна забезпечувати безпечний підйом нош»; або надати чітке та однозначне пояснення, що знак «/» слід трактувати як «або», та конструкція може у інший спосіб забезпечувати безпечний підйом нош, не маючи телескопічних ручок.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У Додатку 2 до ТД визначено вимоги до основних нош/каталки. Вимога щодо наявності висувних телескопічних рукояток попереду та ззаду, з щонайменше трьома фіксованими положеннями є важливою для безпечної праці бригади швидкої допомоги які в більшості випадків складаються із співробітників жіночого полу, надає можливість рівномірно перерозподілити навантаження на м’язи ніг під час підняття нош з пацієнтом на «ноги» та мінімізує ризики пошкодження хребта працівників бригади. Параметр максимального навантаження нош/каталки суттєво впливає на міцність, надійність та тривалість експлуатації виробу, що є суттєвим для роботи бригади швидкої допомоги, в умовах цілодобової експлуатації автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги. Зазначена вимога не суперечить та не порушує вимоги ДСТУ 7032:2009 та EN1865, оскільки є меншою за максимально допустимі межі встановлені зазначеними стандартами. Окрім того, EN1865 містить норму що вага каталки має бути якомога меншою також слід зазначити, що велика вага обладнання створює додаткове навантаження на медичний персонал та негативно впливає на швидкість роботи бригади в цілому.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 6a3714c3adae4f88bd11637169f24672
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000409-c.b5
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.5 Двигун) Встановлена замовником вимога: Наявність передпускового підігрівача охолоджуючої рідини двигуна, який працює від мережі 220В з примусовим циркулюванням охолоджуючої рідини при незаведеному двигуні (п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно до п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009 на який Ви посилаєтесь, встановлено наступне: «Щоб полегшити запуск двигуна за мінусових температур повітря довкілля, на прохання споживача, автомобілі швидкої медичної допомоги можна обладнати передпусковим підігрівачем». Тим самим ДСТУ не встановлює, що передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна повинен бути з живленням 220В, ми вітчизняний виробник АШМД хочемо прийняти участь в торгах і можемо поставити у складі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням - передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна повинен бути з живленням 12В, що є більш функціональним, під час очікування може працювати незалежно від двигуна і володіє подвійною перевагою: попередній підігрів салону автомобіля і двигуна. Дані опалювачі вбудовуються в контур водяного охолодження двигуна. Отримана теплова енергія передається на власний теплообмінник автомобіля і поступово у вигляді теплого повітря надходить в салон автомобіля через наявні повітряні канали. Залишкове тепло охолоджуючої рідини використовується для підігріву двигуна. А в літній період обігрівач можна легко перетворити в автономну систему вентиляції. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: - викласти вимогу в наступній редакції: Наявність передпускового підігрівача охолоджуючої рідини двигуна, який працює від мережі 220В або від 12В з примусовим циркулюванням охолоджуючої рідини при незаведеному двигуні (п. 4.3.1.5 ДСТУ 7032:2009).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога відхиляється замовником оскільки останній вважає за доцільним мати у автомобілі екстреної медичної допомоги передпусковий підігрівач охолоджуючої рідини двигуна від зовнішнього живленням 220В з примусовим циркулюванням при незаведеному двигуні, задля запобігання розрядженню акумуляторної батареї автомобіля ЕМД при тривалій стоянці у зимовий період.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усенення дискримінаційних вимог

Номер: 38dbe6f88ed749e38b968a703a3898aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000409-c.b4
Назва: Щодо усенення дискримінаційних вимог
Вимога:
Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.3.2 Пульсоксиметр портативний з елементами живлення) Встановлена замовником вимога: Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, дітей та новонароджених. Повинен комплектуватися багаторазовим датчиком, захисним чохлом та комплектом елементів живлення. Дата вимога є дискримінаційною, та такою, що не відповідає ДСТУ 7032:2009. Дана вимога не відповідає ДСТУ 7032:2009, оскільки ДСТУ 7032:2009 не передбачає комплектацію спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням пульсоксиметрами з можливістю використання для новонароджених. Крім того даний тип спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги не передбачає транспортування новонароджених, для транспортування новонароджених призначено та пристосовано інший тип спеціалізованого санітарного транспорту. Згідно з ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, конкретні показники. Забороняється обмеження конкуренції, порушення принципів недискримінації інших учасників. Вимагається максимальна економії та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: викласти п.3.2 Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування у наступній редакції: Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, та дітей. Повинен комплектуватися багаторазовим датчиком, захисним чохлом та комплектом елементів живлення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Для дотримання та виконання вимог нового клінічного протоколу, затвердженого наказом МОЗ України від 05.06.2019 № 1269 «Про затвердження та впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації екстреної медичної допомоги», але враховуючи особливості Одеської області, а саме протяжність та віддаленість населених пунктів від лікувальних закладів, постійний моніторинг сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у новонароджених є вкрай необхідна під час надання екстреної медичної допомоги в процесі транспортування автомобілем ЕМД.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 25ac51b1b73f4c5dab9907c079564c98
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000409-c.b3
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться КУ Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням) (згідно постанови Кабінету міністрів України від 22 травня 2019 року № 425) DK 021: 2015 - 34110000-1 . Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, необґрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: Таблиця 2 Додатку 2 Медико-технічні вимоги до устаткування тендерної документації (п.1.2 Приймальний пристрій для нош) Встановлена замовником вимога: п.п. 2 Переміщення (повздовжнє, поперечне, вертикальне відповідно ДСТУ 7032:2009). Дана вимога не відповідає ДСТУ 7032:2009, а саме ДСТУ встановлює, що для спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням не вимагається вертикальне переміщення приймального пристрою для нош, а допускється можливість лише для транспорту типу С, так відповідно до Зміна №3 ДСТУ 7032:2009 встановлено: «- для автомобілів швидкої медичної допомоги типу С (з установленими та завантаженими ношами на приймальному пристрої) допускається можливість регулювання поверхні приймального пристрою по висоті від мінімуму до максимуму (4.5.2.3) з надійним фіксуванням установленого положення»; Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так відповідно Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: викласти пп.2 п.1.2 Таблиці 2 – Медико-технічні вимоги до устаткування у наступній редакції: «Переміщення (повздовжнє, поперечне, відповідно ДСТУ 7032:2009)».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашу вимогу відхилено. Відповідно до ДСТУ 7032:2009 автомобілів швидкої медичної допомоги типу С мають вертикальне переміщення приймального пристрою для нош.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ

Номер: dd9493dccf0646b684e3050e6a9400eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000409-c.a2
Назва: ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Вимога:
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області. Також, пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 4.1 пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Одеської області впродовж строку дії гарантійних зобов’язань. Також, дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. Слід зазначити, що Замовником сформульовано дану вимогу в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Одеської області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного. Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Одеської області, який авторизований офіційним імпортером шасі, та має право на гарантійне та сервісне обслуговування запропонованих автомобілів. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Одеської області. У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару, в повному обсязі, на одному центрі з сервісного обслуговування на території Одеської області. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою усунення вказаної дискримінаційної вимоги, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, встановивши по тексту тендерної документації вимогу щодо документального підтвердження Учасником можливості забезпечити сервісне обслуговування запропонованих автомобілів не менше ніж в одному власному або партнерському центрі, який знаходиться на території Одеської області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЩОДО ГАРАНТІЇ НА БАЗОВІ АВТОМОБІЛІ

Номер: 2244b3fd5cff49288a65da405dc8b9e6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000409-c.b1
Назва: ЩОДО ГАРАНТІЇ НА БАЗОВІ АВТОМОБІЛІ
Вимога:
ЩОДО ГАРАНТІЇ НА БАЗОВІ АВТОМОБІЛІ Предметом даних торгів є спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (далі – Товар). Разом з цим, пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання сканкопії оригіналів гарантійних листів від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, зазначений у п.1, котру заявляє Учасник а саме: гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1. проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), залежно від того, що настане раніше. Вважаємо, що вказана вимога є неправомірною та такою, що суперечить умовам, викладеним в проекті Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), виходячи із наступного. Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога: «Гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 6.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або 250 000 км пробігу на автомобіль, крім елементів перелічених в пункті 6.1., залежно від того, що настане раніше, та не менше, ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне устаткування (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля. Проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних учасником, що знаходиться на території Одеської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. (Про безумовне виконання вказаним вимог учасника в складі тендерної пропозиції надаються гарантійні листи). Постачальник має дотримуватись всіх вимог Договорів про гарантійні зобов’язання.». Крім того, проект Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачає, що виконання гарантійних зобов’язань покладено на Постачальника, який відповідно до пункту 2.3. проекту Договору поставки надає гарантію, яка повинна складати не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше 400 000 км пробігу на двигун та пов’язані агрегати (двигун, трансмісія, електромеханічні елементи крім елементів перелічених в пункті 2.3.1.), залежно від того, що настане раніше. Також загальна гарантія надається на не менше ніж на 60 (шістдесят) місяців від дати постачання Товару або не менше ніж 250 000 км пробігу на автомобіль, окрім елементів перелічених в пункті 2.3.1., залежно від того, що настане раніше, та на не менше ніж 24 (двадцять чотири) місяці на медичне обладнання (за винятком розхідних матеріалів), починаючи з дати підписання Сторонами видаткової накладної та Акту приймання-передачі такого автомобіля. Також, проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) відповідно до пунктів 7.1.-7.6. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) передбачена відповідальність, яка покладається виключно на Постачальника, зокрема, за порушення умов щодо якості Товару, прострочення усунення недоліків Товару. Виходячи із зазначеного, гарантійні зобов’язання за поставлений Товар та відповідальність за їх невиконання згідно з проектом Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації) покладаються виключно на Постачальника, а тому, вважаємо, що гарантійного листа від Учасника про гарантію, що надається на запропоновані автомобілі, вимога про надання якого встановлена пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації та яка кореспондується з пунктом 2.3. проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), достатньо для підтвердження гарантійних зобов’язань при поданні Учасником його тендерної пропозиції. Крім того, такий гарантійний лист не може надаватися офіційним представником в Україні виробника базових автомобілів (імпортером, дистриб’ютором), ще також тому, що офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не буде стороною договору поставки та не буде нести зобов’язання по договору поставки, зокрема щодо гарантійних зобов’язань, а отже будь-які гарантійні листи від офіційного представника в Україні виробника базових автомобілів (імпортера, дистриб’ютора), про те, що виробник надає гарантію на кожен базовий автомобіль, при підписанні договору поставки втратять юридичну силу, оскільки ці зобов’язання за договором поставки покладаються на Постачальника, яким буде Учасник-переможець. Отже, враховуючи зазначене, офіційний представник в Україні виробника базових автомобілів (імпортер, дистриб’ютор) не може підтверджувати (гарантувати) такі гарантійні зобов’язання листами, надання яких передбачено пунктом 2 Додатку 3 до тендерної документації, оскільки це суперечить умовам проекту Договору поставки (Додаток 4 до тендерної документації), так як гарантійні зобов’язання за умовами договору поставки несе виключно Постачальник. У зв’язку з цим та з метою усунення Замовником неправомірних умов, встановлених в тендерній документації, просимо виключити пункт 2 із Додатку 3 до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу вимогу враховано. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено