-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Столярні вироби, код 44220000-8 за ДК 021:2015 (протипожежні дверні блоки, люки, ворота вогнестійкістю ЕІ60)
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Завершена
2 302 743.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 514.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 514.00 UAH
Період оскарження:
05.09.2019 13:19 - 19.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо незаконного рішення Замовника
Номер:
8acb0526db2349cc86a799850cf45901
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000600-a.b3
Назва:
Скарга щодо незаконного рішення Замовника
Скарга:
Скарга до Антимонопольного комітету України щодо незаконного рішення Замовника та порушення прав учасника торгів ФОП Сідлецький А.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга .PDF 15.10.2019 14:38
- Скан платіжного доручення про оплату подання скарги.PDF 15.10.2019 14:39
- рішення від 18.10.2019 № 14957 + лист Замовнику.pdf 18.10.2019 22:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2019 № 15947.pdf 05.11.2019 20:33
- рішення від 04.11.2019 № 15947.pdf 08.11.2019 01:24
- лист № 2347-ТК від 25.10.2019.pdf 04.11.2019 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.10.2019 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.11.2019 01:24
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2019 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Сідлецький А.В.
Номер:
eaf03b1bf65245fcadaed49195be2226
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000600-a.b2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Сідлецький А.В.
Вимога:
Шановний Замовнику. Виходячи зі змісту Протоколу, підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Сідлецький А.В. тендерний комітет КП «Київський метрополітен» визначило саме невідповідність бренду/торгівельної марки умовам тендерної документації: «….В листi вiд 23.09.2019 №2309/1 з інформацією у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником, Учасником в п 1.4 технічних та якісних характеристик зазначено, що товар оснащений «протипожежним замком з ручками «Nеmеf» (Голландiя), сертифікованим, який пройшов вогняні випробування, з цилiндром (ключ/ключ) та полімерною ручкою USK натискної дії зі сталевим сердечником, колiр ручок чорний», що не відповідає вимогам п.1.4 технічної специфікації Замовника, де передбачалась «…Товар оснащений: ...- протипожежним замком з ручками («Nетеf» (Голландія) або еквівалент. Чітко зазначається Учасником. сертифікованим, який пройшов вогняні випробування, з циліндром (ключ/ключ) та полімерною ручкою GN натискної дії зі сталевим сердечником, колір ручок ______ (чорний або сірий. Учасник повинен чітко зазначити колір ручки). Учасник повинен чітко зазначити колір ручки)».
Однак, вважаємо, що прийняте рішення тендернего комітету КП «Київський метрополітен» оформлене Протоколом 3540 від 01.10.2019р., є об’єктивно незаконним та таким, що протирічить положенням ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі».
Вимогами статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Пунктом 29 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачені вимоги до тендерної документації, зокрема тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Поряд з цим, пунктом 3 ч.2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься застереження, відповідно до якого «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Зважаючи на ту обставину, що у тендерній документації Замовника в обох випадках містилось посилання на торгівельну марку щодо замка «NEMEF» (Голандія) так і щодо полімерної ручки GN, цілком логічним було зазначення виразу "або еквівалент", що фактично Замовником і було зроблено у першому випадку при зазначенні торгівельної марки дверного замка «NEMEF» (Голандія). Натомість у другому випадку, при визначенні торгівельної марки полімерної ручки GN, Замовником вираз "або еквівалент" зазначений не був, що виглядало як виключно технічною помилкою.
В даному випадку учасником тендерної закупівлі ФОП Сідлецький А.В. вважаючи виключно на технічну помилковість не зазначення виразу "або еквівалент", з урахуванням вимог тендерної документації та у відповідності до пунктом 3 ч.2. ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказав еквівалент ручок, які повинні встановлюватись на протипожежні двері.
Більш того, після отримання оскаржуваного рішення, листом вих. № 127 від 01.10.2019 р. ФОП Сідлецький А.В. було направлено листа щодо відповідності запропонованого товару тендерній документації, та додатково роз’яснено, що еквівалент ручок, який запропонований за своїми технічними характеристиками є кращим ніж ті які визначені у тендерній документації, зокрема: «… Замок «NEMEF» (Голандія) має основний параметр для підбору та встановлення протипожежної ручки - міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки, а також міжосьові отвори для стяжних болтів протипожежної ручки. Міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки замка складає 72 мм. Ручка GN має міжосьову відстань – 85 мм та не має фізичної можливості встановлення на замок «NEMEF» (Голандія).
Запропоновані нами ручки USK, на відміну від ручки GN, мають наступні відмінності у бік підвищенної якості:
1. Металева планка забезпечує надійне кріплення на полотно дверей.
2. Міжосьова відстань відповідає міжосьовій відстані замка «NEMEF» (Голандія) і складає 72 мм.
3. На ручці наявна поворотна пружина.
4. В матеріалі, з якого виготовлена ручка для збільшення її вогнезахисту присутній антипірен.
Тим, не менш і вказану вимогу з збоку Замовника було відхилено.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» державні закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно норм статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пунктом 28 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» дане визначення тендеру (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом а з урахуванням мети Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції направлене на отримання найбільш економічно привабливої пропозиції.
Відхилення нашої пропозиції виключно за критерієм торгівельної марки є не інакше, як порушення визначених принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» та порушенням вимог Тендерної документації, як такого що не має посилання або виразу «еквівалент»
З урахуванням наведеного вище, вважаємо, що рішення тендернего комітету КП «Київський метрополітен» оформлене Протоколом 3540 від 01.10.2019р. є необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2019 09:03
Вирішення:
КП «Київський метрополітен» (далі - Замовник) опрацьовано подану вимогу від 07.10.2019 ФОП Сідлецький А.В. (далі - Учасник) стосовно скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції ФОП Сідлецький А.В., як учасника торгів на закупівлю «Столярні вироби, код 44220000-8 за ДК 021:2015 (протипожежні дверні блоки, люки, ворота вогнестійкістю ЕІ60)», повідомляємо наступне.
Під час проведення даної процедури закупівлі, відповідно до частини 1 статті 23 Закону, Учасник міг скористатись своїм правом та не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, однак, жодних звернень зі сторони Учасника до Замовника, не надходило.
У Замовника відсутні підстави для скасування рішення тендерного комітету (протокол від 01.10.2019 №3540) про відхилення пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Сідлецький А.В.
Номер:
034c127cbb224a69ab37cbd9eff9828c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000600-a.b1
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Учасника ФОП Сідлецький А.В.
Вимога:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету КП «Київський метрополітен» від 01.10.2019 р. № 3540 повідомляємо, що ФОП Сідлецький А.В. в тендерній пропозиції запропонував Товар, який цілком відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.6.-77:2009 «Двері металеві протипожежні. Загальні технічні умови». З метою підвищення якості Товару та задля усунення ускладнень при подальшому монтажі протипожежних дверей на об'єктах Покупця, у технічних характеристиках предмету закупівлі у п.1.4 запропоновано більш якісний еквівалент полімерної ручки протипожежної без підвищення вартості Товару.
Запропонований ФОП Сідлецький А.В. еквівалент ручки полімерної протипожежної кращий за технічними характеристиками та цілком сумісний із затребуваним замком «NEMEF» (Голандія).
Замок «NEMEF» (Голандія) має основний параметр для підбору та встановлення протипожежної ручки - міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки, а також міжосьові отвори для стяжних болтів протипожежної ручки. Міжосьова відстань між віссю циліндру та віссю ручки замка складає 72 мм. Ручка GN має міжосьову відстань – 85 мм та не має фізичної можливості встановлення на замок «NEMEF» (Голандія).
Запропоновані нами ручки USK, на відміну від ручки GN, мають наступні відмінності у бік підвищенної якості:
1. Металева планка забезпечує надійне кріплення на полотно дверей.
2. Міжосьова відстань відповідає міжосьовій відстані замка «NEMEF» (Голандія) і складає 72 мм.
3. На ручці наявна поворотна пружина.
4. В матеріалі, з якого виготовлена ручка для збільшення її вогнезахисту присутній антипірен.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 01.10.2019 16:34
- изображение_ (1).jpg 01.10.2019 16:34
- изображение_viber_2019-08-01_15-20-32.jpg 01.10.2019 16:34
- №2184-ТК від 04.10.2019.pdf 04.10.2019 16:03
Дата подачі:
01.10.2019 16:34
Вирішення:
Відповідь надано в листі від 04.10.2019 №2184-ТК
Статус вимоги:
Відхилено