• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Комплекти одягу захисного

1. Комплект одягу протиепідемічний №12 "Славна®" нестерильний (1. Халат - 1шт; 2. Комбінезон - 1шт; 3. Шолом - 1шт; 4. Респіратор - 1шт; 5. Бахіли високі - 1пара; 6. Рушник - 1шт) - 3компл; 2. Комплект одягу протиепідемічний (для роботи зі збудниками 1 - 4 груп патогенності: чума, натуральна віспа та інші) №1 «Славна®» (шолом медичний (захисний) комбінований - 1 шт. (СМС+ламінований спанбонд - 35+45 г/м2), маска медична тришарова на резинках - 1 шт. (спанбонд+фільтруючий шар - мелтблаун), маска медична із захисним екраном - 1 шт. (спанбонд+фільтруючий шар - мелтблаун + прозорий пластик), халат медичний (захисний) комбінований на зав’язках (тип А) довжиною 130 см (розмір 50 - 52 (L)) - 1 шт. (СМС+ламінований спанбонд - 35+45 г/м2), сорочка медична з довгим рукавом (розмір 50 - 52 (L)) - 1 шт. (СМС - 35 г/м2), брюки медичні (розмір 50 - 52 (L)) - 1 шт. (СМС - 35 г/м2), фартух медичний довжиною 110 см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2), нарукавники медичні - 1 пара (ламінований спанбонд - 45 г/м2), рукавички хірургічні (розмір 8,0) - 1 пара (латекс), бахіли медичні високі на зав’язках - 1 пара (ламінований спанбонд - 45 г/м2), рушничок 70см х 40см - 1 шт. (спанлейс - 50 г/м2)) стерильний - 200компл; 3. Фартух медичний довжиною 110 см «Славна®» (поліетилен - 55 г/м2) стерильний - 1000шт; 4. Щіточка гінекологічна цервікальна «Cito» «Славна®» стерильна - 500шт. Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. В комерційній пропозиції вказати виробника. 10. Зразки на запит обов’язкові.

Завершена

49 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 246.50 UAH
Період оскарження: 05.09.2019 11:45 - 06.09.2019 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

Керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції.

Номер: 49b8cb927edb4433ac75da26f6e5884d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-05-000793-b.b1
Назва: Керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції.
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за UA-2019-09-05-000793-b, , як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у вимогах що до предмета закупівлі товари об’єднані по дискримінаційному принципу, а саме: 1. Комплект одягу протиепідемічний №12 "Славна®" нестерильний - 3компл; 2. Комплект одягу протиепідемічний (для роботи зі збудниками 1 - 4 груп патогенності: чума, натуральна віспа та інші) №1 «Славна®» (шолом медичний (захисний) комбінований - 1 шт. (СМС+ламінований спанбонд - 35+45 г/м2), маска медична тришарова на резинках - 1 шт. (спанбонд+фільтруючий шар - мелтблаун), маска медична із захисним екраном - 1 шт. (спанбонд+фільтруючий шар - мелтблаун + прозорий пластик), халат медичний (захисний) комбінований на зав’язках (тип А) довжиною 130 см (розмір 50 - 52 (L)) - 1 шт. (СМС+ламінований спанбонд - 35+45 г/м2), сорочка медична з довгим рукавом (розмір 50 - 52 (L)) - 1 шт. (СМС - 35 г/м2), брюки медичні (розмір 50 - 52 (L)) - 1 шт. (СМС - 35 г/м2), фартух медичний довжиною 110 см - 1 шт. (ламінований спанбонд - 45 г/м2), нарукавники медичні - 1 пара (ламінований спанбонд - 45 г/м2), рукавички хірургічні (розмір 8,0) - 1 пара (латекс), бахіли медичні високі на зав’язках - 1 пара (ламінований спанбонд - 45 г/м2), рушничок 70см х 40см - 1 шт. (спанлейс - 50 г/м2)) стерильний - 200компл; 3. Фартух медичний довжиною 110 см «Славна®» (поліетилен - 55 г/м2) стерильний - 1000шт; 4. Щіточка гінекологічна цервікальна «Cito» «Славна®» стерильна - 500шт. Ви вказуєте торгівельну марку конкретного Виробника виробів медичного призначення,що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому та обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції в цілому. Також пункті 5.1 зазначено: - Еквівалент не пропонувати! Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 2 даного Порядку "Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити." Виходячи із вище викладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести документ що до предмета закупівлі у відповідність із вимогами закону: 1. Шляхом виключення посилань на торгівельну марку конкретного Виробника або можливості надання товару в еквіваленті. 2. Шляхом виключення в п. 5.1 .у тендерної документації. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2019-09-05-000793-b недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи: Учасник