-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 - «М’ясо» (М’ясо свійської птиці) (кошти міського бюджету)
- Курчата-бройлери потрошені І категорії, охолоджені – 8 300 кг - Філе куряче, охолоджене – 12 800 кг - Філе стегна куряче, охолоджене – 2 200 кг.
Торги відмінено
2 062 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 310.00 UAH
Період оскарження:
05.09.2019 10:27 - 19.09.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Щодо можливих порушень
Номер:
cadc8c7ce0754dce9d5814828b30f0ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-05-000121-c.b1
Назва:
Щодо можливих порушень
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відділом освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі " «М’ясо» (М’ясо свійської птиці) ДК 021:2015: 15110000-2" (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 2 062 000,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 24.09.2019 р.
До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників:
1) ПП "Регіон-А" - Переможець;
2) ТОВ "ВалексКО" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник).
3) ФОП "БЄЛОЗЬОРОВА ГАЛИНА ВІКТОРІВНА" - пропозиція не розглядалась.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій б/н б/д, що опублікований в системі Prozorro 01.10.2019 р., тендерну пропозицію ПП "Регіон-А" визнано такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, установлені ст. 17 Закону України ”Про публічні закупівлі. 01.10.2019 р. опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ПП "Регіон-А".
Скаржник - ТОВ "ВалексКО" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ПП "Регіон-А", яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель.
Пропозиція ПП "Регіон-А" не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне:
1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його
відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 16 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи:
1) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 тендерної документації);
У Додатку 1 до ТД визначено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
1.8. Довідка Учасника щодо відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі.*
* для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та терморегулятором або іншим приладом, який визначає температуру;
для продукції, що потребує дотримання температурних умов від +5о С до +20о С (соки, овочі, фрукти тощо) можливо використання автомобіля з ізотермічною будкою.
Відповідно до Декларацій виробника продукція має зберігатись при температурі від 0 оС до + 4 оС
(сторінки 126-127)
Для перевезення запропонованого до постачання товару учасник повинен використовувати автомобілі рефрижераторного типу. які обладнані холодильною установкою та терморегулятором або іншим приладом, який визначає температуру.
У складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначає, що будуть використовуватись автомобілі рефрижераторного типу , які мають холодильну установку та термореєстратор.
( сторінка 93)
Однак, зазначена у довідці інформація не відповідає дійсності. Документи, які містяться у складі пропозиції на вказані автотранспортні засоби, містять у собі інформацію, про те, що згадані автомобілі є ізотермічними, а не рефрижераторними як зазначає учасник.
Наприклад:
(сторінка 26)
(свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів знаходяться на сторінках 66-69)
(сторінка 32)
Переможець вводить замовника в оману та надіє неправдиву інформацію, також в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази учасники зазначає, що згадані автомобілі є термобудками.
Ізотермічна будка і рефрижератор, це абсолютно різні речі.
Про це чітко вказано в класифікації транспортних засобів, зазначеній в Женевській Угоді про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктівтапроспеціальнітранспортнізасоби,які призначені для цих перевезень (УПШ)від 01.09.1970 року (далі – Соглашение (рус)), до якої Україна приєдналасьзгідно Указу Президента України «Про приєднання України до Угоди про міжнародні перевезення швидкопсувних харчових продуктів та про спеціальні транспортні засоби, які призначені для цих перевезень (УПШ)» від 02.04.2007 року № 262/2007. Так, згідно (далі – рус.) П. 1 Приложения 1 Соглашения «Определения и нормы для специальныхтранспортныхсредств(1) для перевозки скоропортящихсяпищевыхпродуктов» «Изотермическоетранспортноесредство.Транспортноесредство,кузов (2) которогосостоитизтермоизолирующихстенок, включаядвери,пол и крышу,позволяющихограничиватьтеплообменмеждувнутренней и наружнойповерхностьюкузова…». В свою очередьсогласно П. 3Приложения 1Транспортноесредство -рефрижератор.Изотермическоетранспортноесредство,имеющееиндивидуальнуюилиобщую для несколькихтранспортныхединицхолодильную установку (механическийкомпрессорный агрегат,абсорбционная установка и т.д.), котораяпозволяет при среднейнаружнойтемпературе в +30 град.C понижать температуру внутрипорожнего кузова и затемпостоянноподдерживатьее…».
Отже, як вбачається із наданих визначень, ключовою відмінністю між ізотермічноюбудкою і рефрижератором, є саме можливість останнього знижувати внутрішню температуру у кузові та
підтримувати таку знижену температуру. Саме такі вимоги (можливість знижувати та підтримуватитемпературу) ставив Замовник у Тендерній документації, прописуючи необхідний тип автомобіля «рефрижераторного типу».
Таким чином, Учасник не підтвердив відповідності типу наданих транспортних засобів умовам щодо перевезення товару, який є предметом закупівлі.
Надані транспортні засоби є вантажними ізотермічними фургонами, а перевезення має здійснюватись автомобілями рефрижераторного типу, обладнаними холодильною установкою та терморегулятором або іншим приладом, який визначає температуру.
Відповідно, Пропозиція учасника не відповідає вимогам ТД та повинна буди відхилена.
На підтвердження зазначеного надаємо до даної Скарги Рішення АМКУ №336-р/пк-пз від 11.01.2019 року з аналогічного питання, де у п. 4 Колегією розглядалось аналогічне питання
(сторінка 8 рішення)
2. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 16 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Тендерна пропозиція Учасника повинна містити наступні документи:
1) Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1 тендерної документації);
У Додатку 1 до ТД визначено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям:
1.10. Інформаційну довідку щодо графіку постачання продуктів харчування у вигляді таблиці, яка повинна містити інформацію відповідно до таблиці 4 Додатку 7 тендерної документації, враховуючи наявну матеріально-технічну базу, кількість транспортних засобів та визначений проміжок часу.
У складі пропозиції Переможця подано:
( сторінки 95-96)
Поданий графік не відповідає дійсності.
Так, наприклад, Учасник зазначає, що його автомобіль о 7:15 виїде від СШ № 70 за адресою вул. Ярослава Мудрого 79 і о 7:15 прибуде до Д/С № 259 по вул. Ярослава Мудрого 48. Зауважимо, що відстань між вказаними об'єктами становить 1,5 км.
Така сама ситуація відноситься і до п. 22., 23, 24 вказаного графіку.
Відповідно д п. 4.4 . р. 1 ТД строк та термін поставки товарів жовтень-грудень 2019 року; Щодня та згідно замовлень (обов’язково: 7.00-11.00)
З огляду на зазначене вище учасник з наявною матеріальною базою не може виконати вимог ТД та забезпечити вчасне виконання умов майбутнього договору, надає у складі пропозиції графік постачання який не відповідає вимогам тендерної документації.
Пропозиція Переможця має бути відхилена.
Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, яка містить недостовірну інформацію та не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель.
Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси.
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числі тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерної документацii),
привести тендерну документацію у відповідність iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущені порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону.
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-09-05-000121-c за предметом закупівлі " «М’ясо» (М’ясо свійської птиці) ДК 021:2015: 15110000-2" в частині визначення тендерної пропозиції ПП "Регіон-А" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ПП "Регіон-А"переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ПП "Регіон-А" як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації;
3. Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛЕКС КО" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір.
Додатки:
- Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги.
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-000121-c
- аналогічне рішення АМКУ.
Директор
ТОВ«ВалексКо» В.Г.Жадан
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 11.10.2019 11:50
- Платіжне доручення 11.10.2019 11:50
- Аналогічне рішення АМКУ 11.10.2019 11:50
- Рішення від 16.10.2019 №14786 + лист Замовнику.pdf 16.10.2019 21:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2019 №15752.pdf 01.11.2019 15:38
- Рішення від 31.10.2019 №15752.pdf 05.11.2019 22:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2019 11:51
Дата прийняття рішення по скарзі:
05.11.2019 22:54