-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
«Шини»
Торги не відбулися
514 259.07
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2019 17:11 - 16.09.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення порушень щодо дискримінації Учасників та стосунків з виробником
Номер:
54a376f1fdeb409781953cdc4dba8fe7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002810-b.c5
Назва:
Усунення порушень щодо дискримінації Учасників та стосунків з виробником
Вимога:
Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3.7.3. Розділу 3. Тендерної документації у разі, якщо учасник не є виробником продукції Замовником вимагається надання документів, які підтверджують стосунки із виробником.
Вимога щодо надання зазначених документів також передбачена підпунктом 10 пункту 3.2.1. Розділу 3 Тендерної документації - Документи про взаємозв’язок учасника з виробником (якщо учасник не являється виробником), передбачені п.3.7.3. розділу 3. Замовник повинен мати можливість побачити в документах тендерної пропозиції наданих учасником торгів взаємозв’язок між: виробник → учасник, або виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник.)
Ми, є потенційним Учасником, який пропонує до постачання якісні шини провідних вітчизняних та імпортних виробників. Ми є компанією, яка має вагомий досвід виконання аналогічних договорів з постачання автомобільних шин, в тому числі виконання договорів, кладених за результатами процедур публічних закупівель. Ми є компанією, яка відповідає на своєчасну поставку та поставку якісної продукції, в тому числі з відповідними гарантіями, що є неменшими аніж передбачені нормативними документами виробників.
Ми здійснюємо закупівлю шин як у офіційних представників виробників шин, так й у інших посередників, але при цьому наші ціни не є найвищими, та жодним чином не мають значних «націнок» за «посередницький» зв’язок!
Але, незважаючи на викладене, позбавлені можливості прийняти участь в закупівлі, оскільки наявна вимога, що Замовник повинен мати можливість побачити в документах тендерної пропозиції наданих учасником торгів взаємозв’язок між: виробник → учасник, або виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник.
Зазначена вимога порушує принципи здійснення закупівель, в тому числі принцип дискримінації Учасників, оскільки взяти учать в закупівлі можуть лише ті Учасники, які мають відповідний зв’язок з виробником.
Знаючи, що дана вимога наявна завжди в тендерних документаціях Філій Укрзалізниці, просимо Вас, виключити вимогу щодо надання документів, що вимагаються підпунктом 3.1. пункту 3.7.3. Розділу 3. Тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Стосунки з виробником.pdf 09.09.2019 17:55
Дата подачі:
09.09.2019 17:55
Вирішення:
Добрий день. Замовник вважає неможливим виключити дану вимогу з Тендерної документації, оскільки повноту виконання гарантійних зобов'язань на продукцію може надати лише виробник або уповноважений представник виробника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення порушення в частині вимагання зразків документів виробника
Номер:
529562aa25e04b0a8df9a8750e2c6112
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002810-b.c4
Назва:
Щодо усунення порушення в частині вимагання зразків документів виробника
Вимога:
Відповідно до підпункту 2.2. пункту 3.7.2. Розділу 3. Тендерної документації на кожен вид продукції Замовник вимагає надання зразків документів виробника (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар як такі, що будуть надані при постачанні продукції, оформлених відповідно до встановлених виробником вимог. Зразки документів виробника повинні мати позначку «Зразок».
Вважаємо дану вимогу такою, що порушує наше право на участь в закупівлі, та вимагаємо видалити дану вимогу з тендерної документації та з переліку документів, що мають бути надані в складі тендерних пропозицій.
Як компанія, що тривалий час займається реалізацією автомобільних шин, постійно удосконалюючи професійний рівень, здійснюючи діяльність відповідно до законодавства, в тому числі слідкуючи за відповідними змінами, повідомляємо, що жоден з світових виробників автомобільних шин не оформлює та не надає паспорти якості на вироблену продукцію, так як всі необхідні технічні характеристики наносяться на боковину автошини, а згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 року № 93 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 року №194/31646 шини пневматичні легкові, легко-вантажні, вантажні, сільськогосподарські та індустріальні; камери та обідні стрічки – не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні.
Враховуючи викладене, паспорт та/або сертифікат якості, що вимагаються для надання в складі тендерної пропозиції, як зразки документів виробника, що будуть наданні при постачанні – є такими, що не є обов’язковими для отримання відповідно до законодавства, та взагалі такими, що не можуть бути отриманні.
Також, при повному аналізі Тендерної документації, нами встановлено, що пунктом 3.7.1. зазначено наступне:
«На підтвердження відповідності продукції, на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва надати:
Скановану копію оригіналу декларації про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 дійсну на дату розкриття,
Або
Скановану копію сертифікату відповідності, що виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації).
Відповідно до пункту 2.2. Основних умов договору поставки «2.2. Підтвердженням якості Продукції з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є наступні документи:___________________». Пунктом 7.1. Основних умов договору поставки визначено перелік документів, на підставі яких здійснюється приймання Продукції представником ЗАМОВНИКА, серед яких зазначені «документи, що підтверджують якість Продукції, зазначених у п. 2.2. договору». Жодних інших документів, що підтверджують якість та повинні бути наданні при постачанні Основні умови договору поставки не містять.
Таким чином, відповідно до вимог Тендерної документації, в тому числі Основних умов договору поставки, при постачання товару, Постачальником (Учасником) будуть наданні документи, що підтверджують якість продукції з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА, а саме декларації про відповідність, складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 або сертифікат відповідності, що виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації).
Враховуючи той факт, що Замовником чітко передбачено документи, що підтверджують якість продукції та мають бути наданні при постачанні, вимога щодо надання зразків документів виробника (паспорт та/або сертифікат якості тощо) не є логічною, та на наш погляд вважається такою, що ускладнює тендерну документації з метою обмеження кола учасників закупівлі, вимагаємо видалення вимоги щодо надання «зразків документів виробника».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2019 17:53
Вирішення:
Добрий день. При купівлі будь-якої продукції на території України гарантується його якість виробником або уповноваженим представником на реалізацію продукції та зазначено у документах на продукцію, що чітко вказано Законом України "Про захист прав споживачів"
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення порушення в частині надання документу обстеження - атестації виробництва
Номер:
b64b7bae273b475bbb9b8823a2396238
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002810-b.b3
Назва:
Щодо усунення порушення в частині надання документу обстеження - атестації виробництва
Вимога:
Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3.7.3. Розділу 3. Тендерної документації Замовником вимагається надання документу про проведену атестацію чи обстеження виробництва:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96, завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття (для вітчизняного виробництва);
або:
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання (оригінал або копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника);
або:
в) копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або міжнародного зразка ISO 9001:2015), завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття.
Що ж, враховуючи, що це та вимога, що ДОДАНА до тендерної документації, порівняно з попередньою закупівлею, на яку прийшов лише один Учасник, складається неоднозначне враження: або ж Замовник робить все можливе, щоб закупівля не відбулась двічі, та мати «законну» підставу для проведення переговорної процедури закупівлі з ОБРАНИМ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ або ж Замовник бажає придбати настільки якісні шини, що встановлює вимоги відповідно до законодавства, що вже втратило чинність!
Ми, як потенційний Учасник, маємо намір прийняти участь в закупівлі на конкурентних засадах, відповідно до чинного законодавства, та з обов’язковим дотриманням та виконанням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», і в жодному випадку не бажаємо, щоб закупівля, що оприлюднена Вами, черговий раз не відбулась. Тому наполегливо просимо видалити вимогу щодо надання документу про проведену атестацію чи обстеження виробництва, з метою приведення Тендерної документації у відповідності до законодавства.
По-перше: відсутній жодний ЧИННИЙ нормативний документ, що регулює чи хоча б передбачає проведення атестації чи обстеження виробництва автомобільних шин;
По-Друге: щодо надання копії атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96, повідомляємо, що ДСТУ 3414-96 втратило чинність;
По-третє: щодо надання документу (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання – повідомляємо, що оскільки довідка виробника щодо наявності обладнання НІЯКИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ технічні, якісні та кількісні характеристики товару, вважаємо її безпідставною. В інакшому випадку просимо зазначити підстави для вимагання зазначеного документу. Повідомляємо, що враховуючи предмет закупівлі, Учасники (Постачальники) ймовірно мають необхідну продукції в себе на складі, що жодним чином не є пов’язаним с наявністю обладнання у виробника, чи у представників, посередників та ін. Навіть якщо Учасник є виробником, він також ймовірно може мати вже виготовлену продукцію, а для своєчасного та якісного постачання наявність необхідного обладнання також не впливає жодним чином. Крім того, взагалі незрозуміло яким чином лист або довідка виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання підтверджує проведену атестацію чи обстеження виробництва. Насамкінець, повідомляємо, що вимагання листа чи довідки саме виробника продукції, а не Учасника, є таким, що також порушує принципи здійснення закупівлі, оскільки не всі потенційні Учасники мають можливість отримати необхідні документи від виробників (враховуючи також те, що специфікація предмету закупівлі передбачає не одного виробника).
По-четверте: щодо надання сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або міжнародного зразка ISO 9001:2015) – повідомляємо, що отримання зазначеного сертифікату не є обов’язковим відповідно до вимог законодавства, а отже в закупівлі можуть взяти участь виключно ті учасники, які пропонують шини виробників, що мають зазначені сертифікати, що ЗНАЧНО звужує коло учасників та призводить до порушення принципів закупівлі, як було зазначено вище.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити вимогу надання документів, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3.7.3. Розділу 3. Тендерної документації!
Пов'язані документи:
Учасник
- Атестація чи обстеження виробництва.pdf 09.09.2019 17:52
Дата подачі:
09.09.2019 17:52
Вирішення:
Добрий день. Замовник вважає, що документи надані згідно п. 3.2 Розділ 3 Тендерної документації та п. 2. ч.16 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаються від виробника продукції, оскільки за гарантію та якість продукції згідно Закону України "Про захист прав споживачів" відповідає виробник або його уповноважений представник.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо усунення порушення щодо надання ТУ
Номер:
6a701f1958aa44f681455f0d33c8a9a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002810-b.a2
Назва:
щодо усунення порушення щодо надання ТУ
Вимога:
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 3.7.2. Розділу 3. Тендерної документації у разі, якщо продукція виготовляється за технічними умовами, Замовником вимагається надання повної сканованої копії або копії окремих розділів (витяг) технічних умов (ТУ).
Витяг з ТУ має містити наступні частини:
- титульний лист;
- окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції;
- розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Скановані копії або витяги ТУ повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
Вимогу щодо надання вищезазначеного документу вважаємо такою, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне:
Технічні умови – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Разом з цим, відповідно до чинного законодавства, вимоги, які висувають до продукції технічні умови, повинні бути не нижчими, ніж ті, що передбачені державними стандартами і неприпустимо вводити в ТУ положення, що призводять до зниження якості продукції або ускладнюють її ідентифікацію.Тож, навіть якщо продукція виготовляється за технічними умовами, Замовник має бути впевненим в тому, що продукція виготовлена у відповідності до законодавства та відповідно є якісною.
Звертаємо особливу увагу Замовника, та наголошуємо, що Технічні умови – це документ, який розроблений підприємством-виробником і є його майновою власністю. Використання технічних умов виробника здійснюється виключно з дозволу власника.
Однак, незважаючи на те, що Замовником враховано вищезазначене «отримання дозволу на використання ТУ», дана вимога грубо порушує законодавство в сфері прав інтелектуальної власності та є такою, що не може бути виконаною Учасниками публічних закупівель з огляду на наступне:
Документи, що вимагаються Замовником, передбачають їх завантаження через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу, та відповідно, які після розкриття тендерних пропозиції будуть в вільному доступі ДЛЯ ВСІХ ОСІБ.
Наголошуємо, що Технічні умови є власністю компанії-виробника, на яку вони розроблені, та є її внутрішнім документом. ТУ не можуть бути відтворені або тиражуватися без дозволу їх власника. Дозвіл на використання ТУ надається в кожному окремому випадку, а не шляхом надання дозволу одній особі (Учаснику), як це вимагається Документацією, з можливим подальшим використанням третіми особами, що є недопустимим.
З урахуванням викладеного, Учасник (виробник чи постачальник) не може надати в складі тендерної пропозиції повної сканованої копії або копії окремих розділів (витяг) технічних умов (ТУ), оскільки це є порушенням чинного законодавства, а також може призвести до порушення принципів ділової репутації.
Враховуючи, що Учасники, які дбають про свою ділову репутацію, та не мають права розміщувати для вільного доступу зазначені документи, не мають можливості прийняти участь в закупівлі, що є порушенням принципів здійснення закупівель, викладених в статті 3 Закону, в тому числі принцип недискримінації Учасників, що призводить до обмеження кола Учасників, які мають намір прийняти участь в закупівлі.
Додатково повідомляємо, що вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції, а також щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції, встановлені Замовником в Тендерній документації, зокрема в Основних умовах договору. Тож відсутні підстави вимагати та отримувати інформацію з Технічних умов, оскільки Учасник шляхом подання пропозиції надає згоду на безумовне виконання вищезазначених вимог щодо супроводжувальних документів, правил пакування, приймання продукції та ін.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити вимоги щодо надання документів, передбачених підпунктом 2.1. пункту 3.7.2. Розділу 3. Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2019 17:49
Вирішення:
Добрий день. Інформація що вимагається у разі виготовлення продукції за технічниими умовами (ТУ) не містить ніякої комерційної таємниці та є загальноприйнятою, Тендерною документацією не вимається надати інформацію з ТУ про технологію виготовлення продукції, а елементарні вимоги на поводження з продукцією. Що стосується паспорта та/або сертифікату якості тощо, то відповідно до ст. 7 Закону України "Про захист прав споживачів" гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
9b4b07fba83e4468a5d9aeac16bd5cdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002810-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
04.09.2019 року ФІЛІЯ «ЦЕНТР З РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ КОЛІЙНИХ МАШИН» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі-Замовник) було оголошено закупівлю ДК 021:2015 –34350000-5 Шини до транспортних засобів великої та малої тоннажності, Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-04-002810-b та завантажено тендерну документацію Затверджену Протоколом засідання тендерного комітету № 361/19-ТК від «04» вересня 2019 року. (далі -ТД).
На нашу думку дана ТД містить не законні, дискримінаційні та такі що звужують конкуренцію вимоги, а саме:
1. Розділ 3 п. 3.2.2. Зміст та подання тендерної пропозиції Замовнику
«Всі документи, що подаються Учасником торгів, повинні відповідати порядку який зазначено в п. 3.2.1. та в послідовності зазначеної в даній ТД. Назва файлів повинна відповідати змісту документа, що скановано.»
- Не зрозуміло яким чином порядок чи послідовність завантаження документів Учасником впливає чи може вплинути на якість, кількість, технічні характеристики чи можливість поставки Товару. Дана вимога зазначена з метою дискваліфікації учасників під приводом п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме цим НПА керується Замовник, « 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.»
2. Розділ 3 п. 3.7.3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання продукції
«…Замовник повинен мати можливість побачити в документах тендерної пропозиції наданих учасником торгів взаємозв’язок між: виробник → учасник, або виробник → його офіційний представник (дилер, дистриб’ютор тощо) → учасник.» та зазначає що дані документи повинні « обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції.»
- Такі документи не містять і не повинні містити інформацію про якість продукції це по меншій мірі нелогічно. Замовник знає про вищенаведене та умисно вимагає не існуючі документи.
3. Розділ 3 п. «3.2 Учасник повинен надати документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом відповідно до ДСТУ 3414-96, завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття (для вітчизняного виробництва);
або:
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання (оригінал або копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника);
або:
в) копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або міжнародного зразка ISO 9001:2015), завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника або учасника, яка дійсна на дату розкриття.»
Замовник ставить кваліфікаційні вимоги до виробника, а згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» має право ставити кваліфікаційні вимоги лише до учасника і то обмежену кількість згідно ст. 16 цього ж закону.
«Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
4. Розділ 3 п. 3.7.2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію «2.1. Якщо продукція виготовляється за технічними умовами необхідно надати повну скановану копію або копію окремих розділів (витяг) технічних умов (ТУ).
Витяг з ТУ має містити наступні частини:
- титульний лист;
- окремі розділи, якими встановлюються вимоги щодо супроводжувальних і пакувальних документів, а також документів з якості продукції;
- розділи щодо технічних характеристик, безпеки, правил приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, гарантій, методів контролю та випробування, маркування, пакування продукції.
Скановані копії або витяги ТУ повинні бути завірені підписом та печаткою власника ТУ, або завірені учасником торгів за наявності документу (договір, лист), який надає учаснику право на використання цих ТУ.
2.2 На кожен вид продукції надати зразки документів виробника (паспорт та/або сертифікат якості тощо), що підтверджують якість, походження продукції та зазначені в даних про товар як такі, що будуть надані при постачанні продукції, оформлених відповідно до встановлених виробником вимог. Зразки документів виробника повинні мати позначку «Зразок».»
- Жоден з виробників автомобільних шин не надає і не має надавати права на використання своїх ТУ організаціям які займаються збутом Товару. ТУ – являються комерційною таємницею та інтелектуальною власністю Виробника.
- Щодо паспортів то їх, на даний вид продукції взагалі не існує – вся необхідна інформація наноситься на боковину шини.
- Сертифікат якості притаманний виключно виробникам автомобільних шин 3-х країн, а саме: Україна, Білорусія, Росія при цьому Замовник зазначає: «Згідно розпорядження КМУ України № 829 від 11.09.2014 року та на відповідно до ч. 1 статті 5 Закону України "Про санкції " – виробники з РФ до розгляду не беруться, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.» отже таким чином Замовник здійснює антиконкурентні дії, що заборонено Законодавством п. 4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» « 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.», та звужує коло до 2-х виробників.
5. Згідно Додатку 4 до ТД вимагається У колонці 5 вказати дату виготовлення продукції (у форматі ДД.ММ.РРРР).
- Дану вимогу виконати не можливо взагалі тому що всі без виключення виробники шин вказують тату виготовлення у форматі (тиждень та рік). Крім того щоб вказати дату виготовлення необхідно щоб на момент подання пропозиції товар знаходився на складі учасника та був заброньований як мінімум до завершення процедури закупівлі, що економічно не доцільно. Замовнику відомі ці обставини отже він навмисно прописує у ТД дискримінаційні вимоги.
Зважаючи на все вище викладене ВИМАГАЄМО!!! Внести до Тендерної Документації відповідні зміни та припинити порушувати норми чинного законодавства. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звертитися до відповідних органів та сприяти максимальному оприлюдненню інформації про ситуацію, що склалася.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 09.09.2019 15:31
Дата подачі:
09.09.2019 15:31
Вирішення:
Добрий день. На поставлені Вами вимоги повідомляємо наступне: 1) в Тендерній доументації не зазначено і не поставлений акцент на тому, що порядок чи послідовність завантаження документів Учасником впливає чи може вплинути на якість, кількість, технічні характеристики чи можливість поставки Товару. Це прохання до кожного учасника торгів, для полегшення перегляду, можливості якнайшвидшого та якісного перегляду наданих документів Тендерної пропозиції. 2) При купівлі будь-якої продукції на території України гарантується його якість виробником або уповноваженим представником на реалізацію продукції та зазначено у документах на продукцію, що чітко вказано Законом України "Про захист прав споживачів". 3) Замовник вважає, що документи надані згідно п. 3.2 Розділ 3 Тендерної документації та п. 2. ч.16 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаються від виробника продукції, оскільки за гарантію та якість продукції згідно Закону України "Про захист прав споживачів" відповідає виробник або його уповноважений представник. 4) Інформація що вимагається у разі виготовлення продукції за технічниими умовами (ТУ) не містить ніякої секретної інформації та є загальноприйнятою, Тендерною документацією не вимається надати інформацію з ТУ ПРО технологію виготовлення продукції, а елементарні вимоги на поводження з продукцією. Що стосується паспорта та/або сертифікату якості тощо, то відповідно до ст. 7 Закону України "Про захист прав споживачів" гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції. Стосовно продукції, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років. 5) Дату виробництва продукції можливо зазначати період "від" "до" 2019 року.
Статус вимоги:
Не задоволено