-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (шафи для переодягання)
джерело фінансування - кошти міського бюджету
Торги відмінено
3 602 172.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 010.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 010.86 UAH
Період оскарження:
04.09.2019 15:29 - 15.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
4cff94d5055b44018b85a7d984f5260d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002227-b.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 25.10.2019 17:16
- Скарга UA-2019-09-04-002227-b.docx 25.10.2019 17:16
- квитанція про оплату.pdf 25.10.2019 17:16
- Рішення від 30.10.2019 № 15631 (+лист Замовнику).pdf 30.10.2019 22:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2019 № 16460.pdf 13.11.2019 23:35
- Рішення від 12.11.2019 № 16460.pdf 16.11.2019 00:12
- UA-2019-09-04-002227-b.b4 (Коваль).FR12.pdf 06.11.2019 12:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2019 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.11.2019 00:12
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2019 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця виконана
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради процедури закупівлі Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1 та неправомірності рішень замовника (відповідальної* особи замовника)
Номер:
561ac4908afd45caa2f3b0ec5ad024d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002227-b.b2
Назва:
СКАРГА
щодо порушення Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради процедури закупівлі Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1 та неправомірності рішень замовника (відповідальної* особи замовника)
Скарга:
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник) оголошено проведення відкритих торгів UA-2019-09-04-002227-b на закупівлю: «Шкільні меблі (шафи для переодягання), ДК 021:2015 – 39160000-1».
Пропозиції по означеній процедурі закупівлі подали такі учасники: ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД", ФОП КОВАЛЬ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТК - РЕНЕССАНС" (Скаржник), ТОВ "ЕКОПЛІТ" (далі – Учасник), ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА".
07 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу Рішення про відхилення пропозиції учасника №281, підписане відповідальною* особою Замовника – Зіменко Л.О., у якому відхилено нашу тендерну пропозицію «у зв’язку з невідповідністю тендерній документації та кваліфікаційним критеріям замовника» (додається). Причинами відхилення зазначено: «Учасник надає технічні паспорти на вказані автомобілі, ГАЗ ВЕ 9653 де власником зазначений Сигова О.В. та МАЗ ВЕ 6523ВТ власник Лабартков О.М., але договір на надання послуг з перевезення оформлено з ФОП Тимощук О.Л. В наданій довідці наявності працівників зазначено, що Шишко М.С. прийнятий на посаду начальника технологічного відділу, в наказі зазначена посада – інженер-технолог. Учасник надає наказ на прийняття Рипянчина О.В. від 12.07.19, а в наказі зазначено, що прийнятий на посаду з 01.07.2019 р. Учасник надає виконаний аналогічний договір М 453 (6)18 УК... від 21.08.2018р., в наданому листі-відгуку вказаний договір від 04.09.2018 р. Учасник надає аналогічний договір № 125 від 10.09.2018р. без надання листа-відгука до нього».
15 жовтня 2019 року Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу (Протокол) рішення відповідальної* особи про визначення переможця №287, підписаний відповідальною* особою замовника Зіменко Л.О., у якому зазначено «Кандидат-переможець. Найменування: ТОВ "ЕКОПЛІТ"…» (додається). Цього ж дня Замовником розміщено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ЕКОПЛІТ".
ВВАЖАЄМО, ЩО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ РІШЕННЯ (ДІЇ) ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА – Є НЕПРАВОМІРНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ І ПОРУШУЮТЬ НАШІ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ. ТАКИМ ЧИНОМ, МИ НЕ ПОГОДЖУЄМОСЯ З РІШЕННЯМ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДАЛЬНОЇ* ОСОБИ ЗАМОВНИКА) ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОЗНАЧЕНОГО УЧАСНИКА ПЕРЕМОЖЦЕМ ЦІЄЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
З огляду на вищевикладене, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують. Обґрунтування безпідставності відхилення Замовником (відповідальною* особою замовника) нашої тендерної пропозиції нижче наведено у табличному вигляді на сторінках 3-8 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf.
Відносно безпідставності обрання Замовником (відповідальною* особою замовника) переможцем закупівлі учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" та наміру укласти з ним договір, наводимо фактичні обставини, що це підтверджують, у табличному вигляді на сторінках 8-12 в файлі:Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf.
З огляду на вищевикладене, слід також зазначити, що всі зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" умовам тендерної документації Замовника не можна віднести до формальних (несуттєвих), принаймні через те, що у протоколі (рішенні) відповідальної* особи щодо переможця не зазначено про наявність у тендерній пропозиції ТОВ "ЕКОПЛІТ" формальних (несуттєвих) помилок.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ,
просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника:
2.1. діяти виключно в межах чинного законодавства України, зокрема, законодавства з питань публічних закупівель;
2.2. скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції;
2.3. скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕКОПЛІТ" переможцем означеної закупівлі та про намір укласти договір з цим Учасником;
2.4. повернутися до розгляду нашої тендерної пропозиції.
Додатки до скарги:
1. Платіжне доручення № 4318 від 24.10.2019 з відміткою кредитної установи про зарахування коштів в доход бюджету (файл: Платіжне доручення.pdf ).
2. Рішення про відхилення пропозиції учасника №281 від 07.10.2019 р. (файл: Рішення про відхилення.FR12.pdf ).
3. Протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця
№ 287 від 15.10.2019р. (файл: Рішення про переможця.FR12.docx ).
4. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс» (файл: 41. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс». pdf).
5. Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С. (файл: Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С.. pdf).
6. Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В. (файл: Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В..pdf ).
7. Копія аналогічного договору та лист-відгук по ньому (файл: Копія аналогічного договору та лист-відгук.pdf ).
8. Банківська гарантія № BG/UA03-2-4119 від 17.09.2019 року учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 9.ЕБГ ТОВ ЕКОПЛІТ UA-2019-09-04-002227-b.pdf ).
9. Довідка перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконання умов договору про закупівлю від 12.09.2019 №2/02-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 19 Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу.pdf).
10. Аналогічні договори учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: Аналогічні договори ТОВ ЕКОПЛІТ.pdf).
11. Гарантійний лист від 16.09.2019 №27/16-09 учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" щодо доставки товару транспортом та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл: Гарантійний лист та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.pdf).
12. Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця учасника ТОВ "ЕКОПЛІТ" (файл: 11 Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця.pdf).
З повагою до колегії
директор ПП «ТК-Ренессанс»
Бєльський В. А.
Пов'язані документи:
Учасник
- 9.ЕБГ ТОВ ЕКОПЛІТ UA-2019-09-04-002227-b.pdf 25.10.2019 12:26
- 11 Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги Порівняльна таблиця.pdf 25.10.2019 12:26
- 19 Довідка про чисельність та кваліфыкацыю персоналу.pdf 25.10.2019 12:26
- 41. Довідка про чисельність та кваліфікацію персоналу приватного підприємства ПП «ТК-Ренессанс».pdf 25.10.2019 12:26
- Аналогічні договори ТОВ ЕКОПЛІТ.pdf 25.10.2019 12:26
- Гарантійний лист та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.pdf 25.10.2019 12:26
- Копія аналогічного договору та лист-відгук.pdf 25.10.2019 12:26
- Наказ про прийняття на роботу Рипянина О.В..pdf 25.10.2019 12:26
- Наказ про прийняття на роботу Шишко М.С..pdf 25.10.2019 12:26
- Рішення про відхилення.FR12.pdf 25.10.2019 12:26
- Рішення про переможця.FR12.docx 25.10.2019 12:26
- Скарга до уповноваженого органу від 25.10.2019 ТКР-1780.pdf 25.10.2019 12:26
- Платіжне доручення.pdf 25.10.2019 12:26
- Рішення від 29.10.2019 № 15523+ лист Замовнику.pdf 30.10.2019 11:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2019 № 16599.pdf 14.11.2019 16:29
- рішення від 13.11.2019 № 16599.pdf 18.11.2019 21:39
- UA-2019-09-04-002227-b.b2 (Ренессанс).FR12.pdf 05.11.2019 17:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2019 12:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2019 21:39
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2019 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця та скасування рішення про відхилення скаржника виконана
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
23b1250e32774158bc4b2c2346e78292
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002227-b.b3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга та підтвердження оплати збору
Пов'язані документи:
Учасник
- Постанова 1.pdf 25.10.2019 14:35
- Постанова 2.pdf 25.10.2019 14:35
- Постанова 3.pdf 25.10.2019 14:35
- Скарга.PDF 25.10.2019 14:35
- Платіжне доручення 1268.pdf 25.10.2019 14:35
- Рішення від 29.10.2019 № 15524+ лист Замовнику.pdf 30.10.2019 11:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2019 № 16600.pdf 14.11.2019 16:31
- рішення від 13.11.2019 № 16600.pdf 18.11.2019 21:41
- UA-2019-09-04-002227-b.b3 (Меблібуд).FR12.pdf 05.11.2019 17:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2019 14:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2019 21:41
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2019 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
постанова щодо зобов'язання скасувати рішення про визначення переможця виконана
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Номер:
d1e24fceab9e42e0bf4ef2663b08c8e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-002227-b.b1
Назва:
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення порушення у закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме – недискримінація учасників.
Вимога:
Доводимо до відома тендерного комітету департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник), що у вашій тендерній документації закупівлі UA-2019-09-04-002227-b Шкільні меблі (шафи для переодягання) ДК 021:2015 – 39160000-1 наявне порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Це підтверджується тим, що у п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону тендерної документації вами вимагається від учасників: «Обов’язкова наявність у ШТАТІ Учасника не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше п’яти збірників меблів та не менше трьох вантажників). Учасник повинен мати у своєму ШТАТІ особу, відповідальну за виробництво та збірку меблів щодо предмета закупівлі. У довідці зазначити таку особу: прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон. Для підтвердження наявності працівників у ШТАТІ Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників».
Натомість, чинним трудовим законодавством України, передбачена низка правових відносин між роботодавцем і працівником, яка не передбачає зарахування працівника до ШТАТУ підприємства.
З усією відповідальність запевняємо тендерний комітет Замовника, що вищенаведене ґрунтується не на підставі нашої окремої думки, а на підставі ґрунтовного аналізу трудового законодавства України, практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення №2441-р/пк-пз від 26.04.2019 (додається).
З огляду на вищевикладене, наполегливо просимо тендерний комітет Замовника ознайомитися з висновками уповноваженого органу оскарження, зробленими у вищезазначеному рішенні, та усунути у вашій тендерній документації порушення одного з основних принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ від 26.04.2017 № 2441.PDF 06.09.2019 12:00
Дата подачі:
06.09.2019 12:00
Вирішення:
До тендерної документації внесено відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено