-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для догляду за малюками (підгузки) згідно технічного завдання
Засоби для догляду за малюками (підгузки) згідно технічного завдання
Завершена
1 347 860.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 478.60 UAH
мін. крок: 1% або 13 478.60 UAH
Період оскарження:
04.09.2019 14:48 - 14.10.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5a9d40d8141447ee9498903ace13c6d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.b10
Назва:
Вимога
Вимога:
Щодо вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.png 31.10.2019 11:44
- 1.png 31.10.2019 11:44
- Вимога Садиков.pdf 31.10.2019 11:44
Дата подачі:
31.10.2019 11:44
Вирішення:
Пояснення про вимогу Учасника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.11.2019 15:21
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу пояснюємо наступне.
1. Вами у вимозі зазначено, що Учасник Садиков Руслан Казанфарович суттєво порушив вимоги тендерної документації в частині надання листів згоди про обробку персональних даних не на фірмовому бланку учасника, не містять печатки та не мають вихідного номера.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди; суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються.
А також відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У даному випадку учасником є саме фізична особа-підприємець.
Таким чином, згоду на обробку персональних даних надає безпосередньо фізична особа для певних цілей (у даному випадку фізичними особами є працівник та сам Садиков Руслан Казанфарович) і ніяким чином не стосується підготовки учасником документів для подання тендерної пропозиції. Тобто, згода на обробку персональних даних не є довідкою у довільній формі, яку учасники безпосередньо складають для участі у процедурі закупівлі. Згода на обробку персональних даних – це згода, яку дає фізична особа, а не учасник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на це, пропозиція ФОП Садикова Руслана Казанфаровича не містить порушень вимог тендерної документації в цій частині.
2. Також у вимозі зазначено, що Учасник ФОП Садиков Руслан Казанфарович не надав жодного посилання, на жодний нормативний документ, що підтверджують, що товар не підлягає ліцензуванню, патентуванню, сертифікації, паспортуванню, погодженню.
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації учасник повинен надати копії відповідних дозволів, ліцензій, свідоцтв, патентів, сертифікатів, паспортів, довідок, посвідчень, погоджень, що дають право Учаснику виробляти та/або реалізовувати товари запропоновані в пропозиції конкурсних торгів, якщо згідно з діючим законодавством України, відповідні товари (їх виробництво та реалізація), підлягають ліцензуванню, патентуванню, сертифікації, паспортуванню, погодженню.
Тендерна документація не містить конкретних вимог стосовно надання пояснення щодо саме того чи реалізація/виробництво підлягає ліцензуванню, патентуванню, сертифікації, паспортуванню, погодженню.
Учасник ФОП Садиков Руслан Казанфарович у складі тендерної пропозиції надав довідку №18 від 16.09.2019 (стор. 100, файл «Кваліфікаційні крітерії») в якій повідомляється, що його діяльність не підлягає ліцензуванню, патентуванню, сертифікації, паспортуванню, погодженню.
З огляду на це, пропозиція ФОП Садикова Руслана Казанфаровича не містить порушень вимог тендерної документації в цій частині.
Проаналізувавши та розглянувши вимогу № UA-2019-09-04-001931-b.b10, спираючись на принципи визначені у Законі України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення про визнання переможцем Учасника ФОП Садиков Руслан Казанфарович правомірним.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом запобігання зловживань, не лише Замовниками, а й учасниками процедур закупівель. У зв’язку з цим, просимо не затягувати процедуру закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
baf82109516f4ed5b11bacd7ccff40a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.b9
Назва:
Скарга
Скарга:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 14.09.2019 12:40
- 4f7dcd3c-5f6b-4ce5-8d06-66bdb76a8ce7.pdf 14.09.2019 12:40
- рішення від 18.09.2019 № 13161.pdf 18.09.2019 17:01
- Інформація про перенесення розгляду скарги № 8377.pdf 01.10.2019 22:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2019 № 14103.pdf 03.10.2019 20:01
- рішення від 02.10.2019 № 14103.pdf 07.10.2019 22:58
- Скан0001.PDF 29.09.2019 10:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2019 12:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.10.2019 22:58
Дата виконання рішення Замовником:
10.10.2019 22:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ та відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та протоколу тендерного комітету № 08/136 від 10 жовтня 2019 року внесено зміни до тендерної документації.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційни вимоги
Номер:
441e0d8c888b42f0bdd5cd0d9b1b00f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.b8
Назва:
Дискримінаційни вимоги
Вимога:
Дискримінаційни вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- лист не вироби (1).pdf 08.09.2019 10:45
- лист ДПДНЦС.jpg 08.09.2019 10:45
- лист медичні вироби.pdf 08.09.2019 10:45
- Вимога на дискримінаційні умови.pdf 08.09.2019 10:45
- Рішення від 01.03.2018 № 1863.pdf 08.09.2019 10:45
Дата подачі:
08.09.2019 10:45
Вирішення:
Щодо дискримінаційних вимог
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2019 19:38
Підтвердження вирішення:
Закупівля м'яса не має відношення до закупівлі підгузків. Це стосується завантажених файлів.
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційни вимоги
Номер:
373a6889ec0043cfa2df8ce988afb15c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.b7
Назва:
Дискримінаційни вимоги
Вимога:
Дискримінаційни вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на дискримінаційні умови.pdf 08.09.2019 10:44
Дата подачі:
08.09.2019 10:44
Опис причини скасування:
Додані не всі документи
Дата скасування:
08.09.2019 10:44
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ab49dfec4121473e89a0fa6f4c9e6600
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.b6
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на дискримінаційні умови.pdf 08.09.2019 10:42
- Рішення від 01.03.2018 № 1863.pdf 08.09.2019 10:42
- лист медичні вироби.pdf 08.09.2019 10:42
Дата подачі:
08.09.2019 10:42
Опис причини скасування:
не всі документи додані
Дата скасування:
08.09.2019 10:43
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7c8f1f863aad409588b544eee96d6334
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.c5
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний, Замовник!
Відповідно до п.5.2 Тендерної документації зазначено, що «На підтвердження наявності працівників необхідно надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис) або трудовий договір, або договір цивільно-правового характеру на працівників, які зазначені в довідці. Листи-згоди працівників, які надають інформацію про свої персональні дані у складі пропозиції учасника на збір, обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про захист персональних даних», порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю персональних даних на обробку цих даних.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних», згода суб'єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про захист персональних даних», доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.
Таким чином, необхідно акцентувати увагу, що інформація з трудової книжки або трудового договору працівника (або цивільно-правового договору особи) відноситься до категорії персональних даних працівника (є його власністю).
Учасник процедури закупівлі не є власником такої інформації і не може використовувати таку інформацію на власний розсуд без чіткої згоди суб’єкта персональних даних.
Таким чином, для використання персональних даних, вказаних у Тендерній документації повинно бути щонайменше дві передумови:
- добровільне волевиявлення суб’єкта (власника) персональних даних (яким Учасник не являється) у вигляді згоди;
- взяття третьою особою, яка запитує персональні дані (в даному випадку Замовник), чіткого зобов’язання щодо забезпечення збереження персональних даних та виконання інших вимог Закону в частині обігу та використання персональних даних.
Щодо першої умови, то жоден учасник не в змозі надати персональні дані працівника, якщо останній відмовляється у наданні згоди на таке використання. В даному випадку виконання такої вимоги Тендерної документації лежить поза суб’єктивною волею Учасника і на нього не може бути покладений обов’язок щодо надання такої інформації у разі відсутності згоди працівника.
Щодо другої умови, то опублікована Тендерна документація та інші документи Замовника не містять жодних зобов’язань останнього в частині забезпечення збереження персональних даних та виконання інших вимог Закону «Про захист персональних даних» в частині обігу та використання персональних даних.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання трудових книжок, трудових договорів, договорів цивільно-правового характеру на працівників, листів-згод працівників має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження має внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи викладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації в частині перелічених вище положень, скасувати протизаконні та дискримінаційні умови Тендерної документації, що викладені у даній вимозі.
В свою чергу нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» неправомірні дії чи бездіяльність Замовника можуть бути оскарженні до уповноваженого органу – Антимонопольного комітету України.
Тобто, у разі зволікання Вами у вирішенні поставлених питань ми будемо змушені звернутися до органу оскарження за наявними кричущими фактами порушень.
Крім того, буде вирішуватись питання щодо звернення до правоохоронних органів за фактами можливих корупційних зловживань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 13:31
Вирішення:
Щодо дисримінаційних вимог
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2019 19:34
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу за №UA-2019-09-04-001931-b.c5 повідомляємо наступне:
Учасник процедури має підтвердити що він має в наявності працівників для виконання договору. Так, учасник може бути роботодавцем, тобто особою, у якої зберігаються трудові книжки відповідно до пункту 3 Постанови КМУ від 27 квітня 1993 р. № 301 «Про трудові книжки».
У зв’язку із тим, що трудові книжки, які містять персональні дані, були ввірені та знаходяться в розпорядженні роботодавця, в такому випадку роботодавець є розпорядником персональних даних у визначенні Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно пункту 9 частини 1 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» розпорядником персональних даних є фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця.
Згідно пункту 6 частини 1 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;
Тобто, обробка персональних даних включає в себе, в тому числі, і поширення інформації. Окрім того, Ви, як роботодавець не можете збирати персональні дані (в тому числі трудові книжки) без згоди самих суб’єктів персональних даних (працівників).
Так, пунктом 5.2 Тендерної документації Замовник ставить вимогу саме до Учасника.
Зазначеною вимогою Замовник вимагає від Учасника надати підтвердження того, що в нього правомірно знаходяться персональні дані працівників та він має право їх обробляти.
Питання щодо внесення змін до тендерної документації, буде вирішуватись на засіданні тендерного комітету.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві
Номер:
9d834c1241394179b27c26d579797b8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.a4
Назва:
Дискримінаційна вимога надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до розділу І Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що Учасник також повинен надати «Сертифікат на управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) виданий на ім’я учасника торгів, дійсний на момент розкриття пропозицій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи)».
Слід зауважити, що наразі в Україні запроваджено та діє ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який зазначає, що цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони. Тобто вказаний стандарт не є обов’язковим і може застосовуватись виключно за ініціативою суб’єкта. Наявність підтвердження вказаному стандарту жодним чином не впливає на якість продукції/товару, що можуть постачатися тим чи іншим суб’єктом.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім'я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тобто, законодавство не передбачає можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію як підтвердження відповідності Системі управління якістю на підприємстві. Єдиним достатнім доказом підтвердження Учасником власної спроможності поставляти товари є наявність фактично реалізованих аналогічних договорів (що власне передбачає профільний Закон).
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання документу про підтвердження відповідності Системи управління якістю на підприємстві має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 13:22
Вирішення:
Щодо дискримінаційних вимог
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2019 19:33
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про таке. Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації Учасники мають надати документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим умовам Тендерної документації, зокрема, сертифікат на системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) виданий на ім’я учасника торгів, дійсний на момент розкриття пропозицій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи).
Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи та це, вимога щодо надання сертифікату на системи управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) виданого на ім’я учасника торгів, дійсного на момент розкриття пропозицій, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), є законною та недискримінаційною.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до приміток, які викладені у Додатку № 3 тендерної документації у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога по даті отримання деяких документів
Номер:
4ec8a7a6523944f0a433ed0a3ffbe346
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога по даті отримання деяких документів
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до розділу І Додатку №3 Тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи…: Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копія витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копія витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), видані, по даті, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі».
Слід врахувати, що документи «свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ» та «свідоцтво про право сплати єдиного податку» відповідно до встановлених правил видавались разово на момент реєстрації відповідного податкового статусу і є дійсними протягом всього періоду існування такого статусу. Повторна видача таких документів не передбачалась та не передбачається.
Окрім того, витяги з реєстрів про податковий статус суб’єкта за загальним правилом видаються за фактом реєстрації за суб’єктом певного податкового статусу, такі витяги також не обмежені у часі і є підтвердженням наявності у реєстрі відповідної інформації про податковий статус суб’єкта. Замовник та інші зацікавлені суб’єкти мають можливість у вільному доступі через державні онлайн ресурси перевірити податковий статус платника податків.
В залежності від фактичних обставин та з урахуванням діючих правил відповідний витяг може оформлятися від кількох днів до кількох тижнів.
Вставлене Вами часове обмеження по даті оформлення витягів покликане лиш ускладнити для учасників процес формування тендерної пропозиції і є ні чим іншим як спробою «відсіяти» певну кількість Учасників.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання перелічених документів з «обмеженою датою» має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 13:19
Вирішення:
Щодо дискримінаційних вимог
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2019 19:31
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації Учасники мають надати документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим умовам Тендерної документації, зокрема, копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи копію витягу з реєстру платників ПДВ (у разі сплати учасником ПДВ), або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), видані, по даті, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі. У разі якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднене 04 вересня 2019 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19 вересня 2019 року 18:00.
Відповідно до пункту 183.11 статті 183 Податкового кодексу України за запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Відповідно до пункту 299.9 статті 299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту.
Таким чином, усі Учасники, які планують брати участь у даній процедурі закупівлі, не обмежені у виконанні зазначеної вимоги та мають змогу отримати відповідні документи у органах, до компетенції яких належить їх видання, з дотриманням вимоги тендерної документації щодо дати видачі таких документів. Тому дана вимога тендерної документації є законною та недискримінаційною.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога надання зразків
Номер:
003abd97a6ee445db967a199994b87df
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику!
У Додатку №1 Тендерної документації також зазначено «Переможець аукціону в період кваліфікації, в термін, що не перевищує чотири робочих дні з моменту визначення його електронною системою Переможцем, повинен надати зразки усіх найменувань запропонованого товару згідно зазначеного порядку. Зразки товару повинні відповідати технічним вимогам, викладеним в додатку № 1 до тендерної документації, а також мати товарний вигляд. У разі невідповідності зразків товару вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, пропозиція Переможця відхиляється…Приймання зразків товару здійснюється від представника Переможця. Приймання товару здійснюється в присутності представника Постачальника. У разі відмови Учасника надати зразки, ненадання Учасником зразків усіх найменуваннь запропонованого товару у встановлений Замовником строк, або надання Учасником зразків товару, які не відповідають встановленим вимогам, або не відповідають розміру зазначеному виробником, Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника… У випадку ненадання зразків товару учасник дискваліфіковується. У випадку надання зразків товару, що не відповідає технічним умовам, зазначеним в документації, учасник дискваліфікується».
При цьому, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків.
Профільний Закон «Про публічні закупівлі» визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції.
Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення.
Вами у власній Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження). Замовник не має акредитованої лабораторії, а лише в ній можна незалежно та експертно дослідити зразок товару кожного учасника і зробити фаховий висновок за результатами дослідження.
В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ було зазначено, що у Документації зразки не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже не відповідність зразків умовам Документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання зразків товару та можливість дискваліфікації учасника за цим критерієм має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 13:16
Вирішення:
Щодо дискримінаційних вимог
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2019 19:30
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації будуть вирішені та затверджені на найближчому засіданні тендерного комітету.
Вимога
Вирішена
вимога про усунення порушеня
Номер:
28a55006014348bb9ba60664bb399688
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001931-b.b1
Назва:
вимога про усунення порушеня
Вимога:
ПОСТАНОВОЮ КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 2 жовтня 2013 р. № 753 з усіма змінами, затверджено та набув чинності регламент щодо медичних виробів, який поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них. Відповідно до ТР, «медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти;» Згідно цього визначення в ТР підгузки дитячі, підгузки-трусики дитячі, дитячі вологі серветки, дитячі пелюшки, прокладки жіночі та тампони жіночі не є медичними виробами у визначені ТР. Дія ТР на такі вироби не поширюється.
Тому вимога «– запропонований товар повинен бути належним чином зареєстрованим як медичні вироби. Для підтвердження цього учасником обов’язково надаються: копія Декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів,» щодо товару «Підгузки дитячі 11-25 кг., або еквівалент, що відповідає даній вазі дитини» не відповідає наявним на сьогодні законодавчім актам.
Потому вимагаємо видалити вимогу вимога «– запропонований товар повинен бути належним чином зареєстрованим як медичні вироби. Для підтвердження цього учасником обов'язково надаються: копія Декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів,» щодо товару «Підгузки дитячі 11-25 кг., або еквівалент, що відповідає даній вазі дитини».
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 12:31
Вирішення:
Щодо діскрімінаційних вимог
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2019 19:28
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації будуть вирішені та затверджені на найближчому засіданні тендерного комітету.