• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (корпоративні щоденники)

Торги відмінено

1 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 200.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2019 12:03 - 09.09.2019 12:10
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог у ТД

Номер: 55aec48e10f84279934eed55f6f73d4a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-04-000227-a.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог у ТД
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України" було оголошено закупівлю ID UA-2019-09-04-000227-a на 22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (корпоративні щоденники). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме: Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до абзацу першого п. 12 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція), у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. Оскільки оголошення про проведення закупівлі 22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (корпоративні щоденники) було розміщено АТ «Укрексімбанк» 04.09.2019, керуючись зазначеною вище нормою Інструкції, можна дійти висновку, що учасник (у даному разі ТОВ «Торговий Дім «Еней» - (далі – Учасник) мав право розміщувати у електронній системі закупівель ProZorro свою Вимогу про усунення порушення (далі – Вимога) протягом 2 робочих днів з моменту оголошення, а саме: 05.09.2019 та 06.09.2019. В порушення зазначеної вище норми Інструкції Учасник розмістив Вимогу 09.09.2019 об 11 год. 39хв. Таким чином, дана Вимога не може бути розглянута, оскільки період її подання не відповідає Інструкції. Разом з цим, звертаємо увагу Учасника, що АТ «Укрексімбанк» не є замовником закупівлі у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому норми цього Закону на банк не розповсюджуються. Процедура закупівлі проводиться відповідно до Порядку здійснення закупівель АТ «Укрексімбанк», затвердженого рішенням Правління АТ «Укрексімбанк» від 28.09.2016 року (протокол № 47) та введеного в дію наказом АТ «Укрексімбанк» від 06.10.2016 року № 451, а також Інструкції, яка не містить норм, що обмежують право замовника визначати конкретну модель/торговельну марку/конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження, виробника, тощо. Пропонуємо Учаснику ознайомитися з Інструкцією за посиланням: https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-10-vid-19-03-2019.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так