-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт з утеплення фасаду будівлі по вісям А-Г, 3-5 Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, пр.-т Центральний,141-В»
(фінансування здійснюється з державного бюджету)
Завершена
2 633 977.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 79 019.32 UAH
мін. крок: 3% або 79 019.32 UAH
Період оскарження:
04.09.2019 11:52 - 16.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
c65e3280e8184973b2c11a09a5c565d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-04-001034-b.c1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Згідно протоколу № 27 від 30.09.2019р. засідання тендерного комітету пропозицію ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» було відхилено з необґрунтованих та необ`єктивних причин:
п.1. Витяг з ЄДРПОУ був наданий у складі тендерної пропозиції – див. поз. 18. Витяг датований 17.09, виданий за чотири дні до кінцевого строку надання пропозицій, що відповідає вимогам ТД. Відхилення пропозиції за даним пунктом вважаємо неправомірним.
п.2. Ненадання копії паспорту керівника до довідці в довільній формі про його несудимість вважаємо несуттєвою помилкою.
п.3 Щодо ненадання фінансових звітів: ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» складає звітність згідно Законодавства України, як суб`єкт малого підприємництва, щоквартально. Два останніх звіту станом на вересень 2019р. – це є за 1 півріччя 2019р. та за 2018р. Кожен звіт супроводжується квитанцією від органа ДФС. Подання звітів як «річні» не було акцентоване тендерною документацією.
п.4. В вартості договірної ціни ціна енергоносіїв прийнята нульова, за рахунок підрядника, що не суперечить діючим нормам ДСТУ.
Вимагаємо тендерний комітет переглянути документи нашої тендерної пропозиції та визнати ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» переможцем даних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 02.10.pdf 02.10.2019 13:15
Дата подачі:
02.10.2019 13:15
Вирішення:
За результатами розгляду змісту вимоги про усунення порушення №UA-2019-09-04-001034-b.c1 від «02» жовтня 2019 року учасника ТОВ "АЛЬТУС-ПРО" (код ЄДРПОУ:34033573) тендерний комітет Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №27 від «30» вересня 2019 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт з утеплення фасаду будівлі по вісям А-Г, 3-5 Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, пр.-т Центральний,141-В» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) та відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТУС-ПРО" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної
документації, зокрема з наступних підстав:
1. Відповідно до вимог пункту першого розділу 3 Тендерної документації (далі – Документація) учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія), які повинні бути видані не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Після детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» виявлено відсутність відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія), які повинні бути видані не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пояснень щодо відсутності витягу – відсутні. Слід зазначити, що під час складання протоколу засідання було допущено технічну помилку в частині зазначення відсутності документу за формулюванням «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», враховуючи зазначений факт тендерний комітет повідомляє про відсутність у складі тендерної пропозиції учасника відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (оригінал або завірена копія), які повинні бути видані не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. Учасник не надав копії паспорту уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору, чим порушив вимогу розділу другого додатку 1 Документації, а саме, учасник повинен надати інформацію в довільній формі за влас-норучним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) про те, що службова (посадова) особа учасника, яку упо¬вноважено учасником представляти його інтереси під час проведення про¬цедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мо¬тивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку з наданням копії паспорту уповноваженої особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору. Слід зазначити, що відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженої Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Зазначений факт невідповідності вимогам тендерної документації в цій частині було встановлено Колегією під час розгляду скарг з аналогічних питань та викладений у рішеннях Колегії №5271-р/пк-пз від 01.06.2018р., №3887-р/пк-пз від 24.04.2018р., №1851-р/пк-ск від 23.08.2016р. та №158-р/пк-ск від 01.02.2016р. Факт відсутності документу, що вимагається змістом тендерної документації не може бути віднесено до формальної (технічної) помилки, що не впливає на зміст пропозиції учасника та не нівелює його конкурентоспроможність.
3. На виконання вимог розділу першого Документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копії балансу, звіту про фінансові результати (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає фінансовий звіт за 2018 рік та перше півріччя 2019 року, при цьому, звіт за перше півріччя 2019 року Документацією не вимагається, фінансовий звіт за 2017 рік відсутній. Факт відсутності документу, що вимагається змістом тендерної документації не може бути віднесено до формальної (технічної) помилки, що не впливає на зміст пропозиції учасника та не нівелює його конкурентоспроможність.
3. Учасником не виконана вимога пункту шостого розділу 3 Документації, відповідно до якої учасник повинен надати до ціни тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години.
Вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено