• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху Конюхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (з утепленням горищного перекриття, встановленням дверного блоку та влаштуванням відмостки) в с.Конюхи, вулиця Центральна,87 Козівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України».

Торги не відбулися

1 789 827.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 898.27 UAH
Період оскарження: 04.09.2019 10:56 - 16.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вирішення питання по ЕЦП

Номер: 97ab5271b46e438fa23f26afba4ce447
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-04-000685-b.b1
Назва: Вирішення питання по ЕЦП
Вимога:
Ми ,кооператив "БУДІВЕЛЬНИК" просимо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації нас учасника за те ,що ми не наклали на свою тендерну документацію кваліфікаційного електорного підпису.Кваліфікаційний електроний підпис це свого роду печатка тільки в електроному вигляді.Пояснюємо чому саме вона там відсутня , це не тому що ми забули , але ми пробували десяток разів і вибивало жовтий трикутник із червоним знаком оклику про попередження і так нам не скинуло накладення на сайт.Тепер беремо розглядаємо це питання по другому ,як воно впливає на тендерну документацію по перше на кожному документі є відбиток нашої печатки і підпис , а електронний підпис накладання це та сама печатка яка підсумовує всі наші документи .У разі виявлення у поданій тендерній пропозиції формальної (несуттєвої) помилки пропозиція не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, а саме – відсутність печаток на окремих документах, орфографічні помилки та описки. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявлені формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом. Тим більше в розділі 3.ст.12 на яку Ви силаєтесь нічого не сказано про учасника на рахунок накладання ЕПЦ .Тепер подивимось на сайт прозоро де скільки переможців без накладання ЕПЦ , кожен другий.Тепер розгляним за що відхиляється учасник-Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема Договірна ціна не враховує загальний обсяг робіт, визначений кошторисною документацією. Який пункт Закону ми порушили . Ми , кооператив "БУДІВЕЛЬНИК" тому і звертаємось до Вас замовника, зважити наші пояснення і доводи, так як більше юридично ми не маємо змоги ні звернутись до АМК , так як немає переможця тоді, щоб Ви не написали в нас немає шансу оскаржити.Тільки Ви вправі розглянути ще раз своє рішення , зважити наші доводи і вирішити чи робимо ремонт дошкільного закладу , чи граємо до "Нового року". Прошу освітян пробачення за граматичні помилки зважити на те ,що я будівельник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду змісту вимоги про усунення порушення №UA-2019-09-04-000685-b.b1 від «27» вересня 2019 року учасника Кооператив "Будівельник" (код ЄДРПОУ:19399200) тендерний комітет Відділу освіти та спорту Козівської районної державної адміністрації (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №10 від «26» вересня 2019 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Кооператив "Будівельник" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху Конюхівської ЗОШ І-ІІІ ступенів (з утепленням горищного перекриття, встановленням дверного блоку та влаштуванням відмостки) в с.Конюхи, вулиця Центральна,87 Козівського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-04-000685-b та відхилtyj тендерну пропозицію учасника Кооператив "Будівельник" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступної підстави:  Вимоги пункту 1 розділу ІІІ затвердженої тендерної документації визначають, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису/ кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. Згідно з Законом «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Таким чином, електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасника є обов’язковим. Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник повинен був подати тендерну пропозицію відповідно до вимог змін до тендерної документації, які розроблено та затверджено замовником та з дотриманням вимог Закону. Учасником не виконано вищезазначену вимогу тендерної документації в частині відсутності саме електронного цифрового підпису/кваліфікованого електронного підпису. Вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено