• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шафи металеві

1. Місце поставки товару: КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» за адресою: 84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24, (згідно п. 5.4 проекту договору, викладеному у Додатку 4 до Тендерної документації); 2. Обсяг поставки товару: згідно з Додатком №3; 3. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання відповідної заявки (згідно п.5.1 проекту договору, викладеному у Додатку 4 до Тендерної документації).

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2019 10:52 - 16.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення про дискваліфікацію Учасника

Номер: c3e7bef642124a94b51f270c074735e9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-04-000645-b.b1
Назва: Щодо скасування рішення про дискваліфікацію Учасника
Вимога:
Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА". Вимога у вкладенні. Просимо оперативно розглянути та надати обгрунтовану відповідь!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! 1. Згідно з пунктом 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначає, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у Процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї Пропозиції повинен надати документи з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону та іншу інформацію – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації, зокрема, довідку, складену в довільній формі, що суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років НЕ було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (пункт 4 ч. 1 ст. 17 Закону). В даному випадку Учасник надав довідку, що «учасник протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону № 2210, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)» Замовник самостійно перевірив достовірність інформації з цього питання, у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів). Але розділом 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено обов’язкове надання Учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті в довільній формі. Було встановлено, що довідка суперечить фактам, адже Учасник надав довідку, яка за своїм змістом є протилежною тій, що вимагалась Документацією. В тендерній документації Замовника зазначений перелік помилок, які можуть бути віднесені до формальних. Довідка від Учасника, що суперечить дійсності, не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою. 2.Запропонований Учасником товар, а саме «сейф SAM 83(900x440x355) RAL 7015 не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: технічні, якісні та кількісні характеристики визначені для шафи металевої бухгалтерської. Сейфи не є еквівалентами шафи бухгалтерської та закуповуються Замовником за іншим кодом ДК.
Статус вимоги: Відхилено