• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

35230000 - 5 Кайданки (Кайданки (наручники) металеві)

Торги не відбулися

3 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2019 18:15 - 18.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: ebf0b259f316442bb0f5b0c244cfc49b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-002691-b.a5
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
У тендерній документації допущене неоднозначне трактування понять.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! За результатами розгляду Вашого звернення зазначаємо наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. Шановний Учаснику, Вами не було накладено ні цифровий підпис, ні надано лист-пояснення, щодо відсутності ЕЦП або КЕП, адже закон № 851-ІV визначає, що створення електронного документу завершується накладанням електронного підпису. У разі якщо Учасник, згідно з законодавством, не може накласти ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію, то такий Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі підстави не проставлення такого ЕЦП або КЕП. Статтею 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» визначено, що електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі. Таким чином, електронний цифровий підпис є важливим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи Учасником є обґрунтованим. Проте, Замовник не освітлює прямої вимоги щодо накладення ЕЦП або КЕП і за відсутністю електронного підпису просить про надання Учасником листа-пояснення щодо такої відмови, що, на нашу думку, є можливим для виконання в рамках закону і ніяким чином не обмежує законні права та інтереси Учасника закупівлі. Додатково повідомляємо, у вимозі Ви зазначаєте інформацію про надання Вами зразків товару. Проте, в тендерній документації Замовника не має вимоги щодо надання зразків, та й фактично Вами такі зразки і не були надані. При цьому звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (частина 1 статті 23 Закону). Отже, відповідно до вищенаведеного, Вашу вимогу вимушені відхилити. Додатково звертаємо увагу, що під час проведення процедур закупівель тендерний комітет керується виключно нормами чинного законодавства та у жодному разі не має на меті порушити Ваші права та законні інтереси.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів

Номер: 0d376d8e320442f6a95dfa1ad7a1364c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-002691-b.b2
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
Показники маси та габаритних розмірів, вказані у документації конкурсних торгів, не ваідносяться до істотних (імперативних) вимог ДСТУ, а є індивідуальними характеристиками виробу конкретного виробника. Такі вимоги призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2019 14:52
Автор: ТОВ «ТД «Редут», ТОВ «ТД «Редут» +380687152074 tdredut2@gmail.com