• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 4 (під’їзд 1, 2, 3, 4) у Дніпровському районі м. Києва

6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 4 (під’їзд 1, 2, 3, 4) у Дніпровському районі м. Києва

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 33 000.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2019 17:33 - 06.09.2019 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога на неправомірне та незаконне рішення

Номер: 420e0f894e5148a5a3034200ef85171c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-002576-b.b2
Назва: Вимога на неправомірне та незаконне рішення
Вимога:
Вимога про скасування рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши скаргу/вимогу від 17.09.2019 Ідентифікатор № UA-2019-09-03-002576-b.b2 про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" (Код ЄДРПОУ: 34146385) (надалі – Учасник) процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація «6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна, 4 (під’їзд 1, 2, 3, 4) у Дніпровському районі м. Києва» (далі – Закупівля), КП «Київжитлоспецексплуатація» повідомляє наступне: Закупівля проводилась на підставі наказу ДП «Прозоро № 10 від 19.03.2019 (зі змінами) (надалі – Наказ). В даному випадку відбір постачальника (виконавця робіт) здійснювався шляхом застосування електронної системи закупівель (надалі – ЕСЗ). Згідно абз. 2 п. 11 Наказу документи Замовника із інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЕСЗ окремими файлами. Під час проведення даної процедури закупівлі пропозиції для участі у аукціоні подали 2 учасника. Під час оцінки пропозицій учасників даної закупівлі КП «Київжитлоспецексплуатація» дотримувалось наступних принципів: недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінка всіх пропозицій. Пропозицію 1-го учасника було відхилено у зв’язку з недотриманням вимог Оголошення Замовника, розміщених в ЕСЗ, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Атлант Плюс» на момент проведення Аукціону (11.09.2019 15:20) та оцінки його пропозиції (12.09.2019 р. об 11-00) не відповідав кваліфікаційним вимогам КП «Київжитлоспецексплуатація» (відсутність повного переліку документів згідно оголошення про закупівлю), у зв’язку з чим пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант Плюс» було відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. Абз. 3 п. 11 Наказу передбачено, що наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника , у разі відхилення попередньо найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі. Пропозиція 2-го учасника відповідала вимогам Оголошення Замовника, розміщених в ЕСЗ, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «Ольта-Трейд» на момент проведення Аукціону (11.09.2019 15:20) та оцінки його пропозиції (13.09.2019 р. об 14-30) відповідав кваліфікаційним вимогам КП «Київжитлоспецексплуатація», у зв’язку з чим пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ольта-Трейд» визнано як таку, що відповідає кваліфікаційним вимогам. Дана закупівля проводиться з метою відбору постачальника (виконавця робіт) шляхом застосування ЕСЗ із обов’язковим виконанням вимог згідно Оголошення Замовника. Додатково повідомляємо, що порядок проведення даної закупівлі не регламентується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), що в свою чергу несе за собою непоширення норм цього Закону під час проведення такої допорогової закупівлі. Процедурами закупівель, які регламентовані Законом, є відкриті торги, переговорна процедура та конкурентний діалог. Дана процедура не є процедурою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Також доводимо до Вашого відома, що орган оскарження - Антимонопольний комітет України розглядає справи виключно які регламентовані Законом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на неправомірне та незаконне рішення

Номер: e3f4aa3761ea40dfa1560ef909879328
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-002576-b.b1
Назва: Вимога на неправомірне та незаконне рішення
Вимога:
Вимога /на рішення № 315 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання від 12 вересня 2019 року/ Товариство з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» приймало участь в тендерній допороговій закупівлі згідно з предметом закупівлі : «6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Заміна вікон: Русанівська набережна,4 (під’їзд 1,2,3,4) у Дніпровському районі м. Києва» і вважаємо безпідставно та незаконно було відхилено Вами нашу пропозицію шляхом прийняття незаконного, безпідставного та такого, яке не відповідає формату документа – рішення № 315 конкурсної комісії про відхилення пропозиції кандидата за результатами засідання від 12 вересня 2019 року, що підтверджується наступним обґрунтуванням. 1. Рішення, яким нібито дискваліфіковано учасника тендеру – ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» без зазначення жодної аргументованої правової підстави чи хоча б організаційної причини, що грубо порушує вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документація, яка подана у визначеному законодавством форматі для участі в тендері повністю відповідає всім вимогам тендерної документації і жодні порушення в незаконному та безпідставному рішенні №315 від 12.09.2019 року, яким дискваліфіковано ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» - не наведено, не названо і відповідно необґрунтовано здійснено дискваліфікацію. Більше того з логіки законодавця вважаємо, що неможливо в один день практично прийняти рішення про призначений аукціон – це 11 вересня 2019 року, а на наступний день 12 вересня 2019 року – прийняти рішення №315 про відхилення пропозиції учасника тендеру, оскільки у такий спосіб порушені права учасника тендеру та процедура, яка передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : « 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Відповідно просимо негайно надати відповідь про обґрунтованість причин відхилення пропозиції Кандидата за результатами засідання і скасувати дане рішення №315 повністю. Єдиним не конкретизованим аргументом в рішенні №315 від 12.09.2019 року є зазначена така теза : «Пропозиція кандидата не відповідає вимогам закупівлі, а саме : - відсутні копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв : Моторного Л. С., Войтюка П. М., Суворова О. В., (п. 12 Оголошення). Проте таке нібито обґрунтування відмови є некоректним, невірним, необ’єктивним і незаконним. Згідно Конституції України кожному гарантується право на працю і перелік прав людини і громадянина не є вичерпним і відповідно працювати можуть особи відповідного віку та стану здоров’я монтажниками – будівельниками і при цьому не маючи вищої спеціальної освіти і відповідно жодного документу для осіб з загальною середньою освітою надавати не потрібно і на якість виконання робіт чи на склад документації це не має впливу. Відповідно до статті 10 «Оприлюднення інформації про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» - відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи). По формі і по назві рішення № 315 не відповідає вимогам та дефініціям, які застосовано в ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного прошу : 1. Негайно надати деталізовану з посиланням на законодавство інформацію про правові, юридичні підстави відхилення пропозиції ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС». 2. Рішення №315 від 12 вересня 2019 року – скасувати негайно і застосувати правові процедури для оголошення тендеру повторно у встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку. Всі необхідні документи для розгляду даної скарги у Вас є. Звернення в антикорупційні органи вже направлено.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Підприємство) проводить закупівлі товарів, робіт та послуг керуючись виключно Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами) (надалі - Закон) та наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами від 20.03.2019 №11) (надалі – Наказ). Замовник ніяким чином не впливає на дату проведення аукціону. Відповідно до п.2. ст. 21 Закону дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення Замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно п.12 р.5 Оголошення розміщеного у системі електронних публічних закупівель PROZORRO Учасник процедури закупівлі повинен надати копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.. На момент проведення оцінки Вашої пропозиції копії дипломів (посвідчень) на працівників згідно довідки, а саме на водіїв: Моторного Л.С., Войтюка П.М., Суворова О.В. були відсутні. Згідно ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (зі змінами) Водій механічного транспортного засобу повинен мати посвідчення водія на право керування транспортним засобом відповідної категорії. Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАНТ ПЛЮС» не відповідає кваліфікаційним вимогам (критеріям) визначених КП «Київжитлоспецексплуатація» в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено