-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками)
Бюджетні кошти за програмою 2401270 «Здійснення природоохоронних заходів» на 2019 рік
Завершена
15 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2019 17:20 - 28.10.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону пропозиції ТОВ «АРХІЗЕМ»
Номер:
46403f66c3f84b1dbfab2e9a4c1d3a49
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002521-b.c7
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону пропозиції ТОВ «АРХІЗЕМ»
Скарга:
Замовником торгів - Чорнобильським радіаційно-екологічним біосферним заповідником (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою за таким ідентифікатором закупівлі: UA-2019-09-03-002521-b, код ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками).
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону ТОВ «АРХІЗЕМ», як такого що відповідає умовам тендерної документації та сформовано протокол кваліфікації від 08.11.2019 р.
Аналізуючи документи ТОВ «АРХІЗЕМ», якого було допущено до аукціону, Скаржником виявлено наступне:
1) У складі пропозиції не надано рішення загальних зборів учасників товариства про надання повноважень директору товариства на вчинення правочину, а саме - підписання тендерної пропозиції та договору з Чорнобильським радіаційно-екологічним біосферним заповідником у разі перемоги ТОВ «АРХІЗЕМ» у закупівлі код ДК 021:2015-71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками) на суму за результатами торгів.
Відповідно до вимог п.2 ст. 44 ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Також відповідно до пункту 6.3.15 Статуту, затвердженого рішенням учасника ТОВ «АРХІЗЕМ» №1 від 20 лютого 2019 року, до виключної компетенції Загальних зборів учасників належить Прийняття інших рішень, віднесених законом до виключної компетенції Загальних зборів учасників. Пункт 6.12 Статуту ТОВ «АРХІЗЕМ» - Директор здійснює управління поточною діяльністю товариства. До його компетенції належать вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників.
Враховуючи вищенаведене ТОВ «АРХІЗЕМ» не виконав вимоги тендерної документації (Пункт 1, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) та не надав документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору.
2) Відповідно до пункту 5.3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен надати не менше десяти аналогічних договорів за 2017-2019 рр. До кожного договору також необхідно надати оригінали або засвідчені учасником копії документів, що підтверджують їх виконання (акти прийому-передачі виконаних робіт, витяги про реєстрацію земельних ділянок в Державному земельному кадастрі). На підтвердження відповідності даній умові ТОВ «АРХІЗЕМ» було надано довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорі №596 від 02.10.2019 – про виконання десяти договорів. Вартість робіт за договором №19/17-3 від 19 травня 2017 року (пункт 7 довідки) становить 4 000 грн, така ж сума вказана і у листі-відгуку за даним договором. Проте на підтвердження виконання даного договору був наданий інший акт виконаних робіт №19 від 08.03.2018 р. на суму 10 000 грн. Враховуючи вищенаведене ТОВ «АРХІЗЕМ» не надав необхідні документи для підтвердження виконання вищевказаного договору, чим не виконав вимоги тендерної документації – підтвердити виконання не менше десяти аналогічних договорів
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція учасника, якого було допущено до аукціону, не відповідає вимогам тендерної документації та нормам чинного законодавства.
На підставі викладених аргументів та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «АРХІЗЕМ»
Додатки:
1 - Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 13.11.2019 19:46
- Скарга.PDF 13.11.2019 19:46
- Рішення від 18.11.2019 № 16800 (+лист Замовнику).pdf 18.11.2019 23:26
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.11.2019 № UA-2019-09-03-002521-b.c7.pdf 30.11.2019 02:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2019 № 17824.pdf 03.12.2019 15:52
- Рішення від 02.12.2019 № 17824.pdf 06.12.2019 02:24
- Пояснення по суті скарги ТОВ ЛЕНД.КОМ.pdf 22.11.2019 16:26
- Пояснення по суті скарги ТОВ Промтехпроект енд сервіс.pdf 22.11.2019 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2019 19:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.12.2019 02:24
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
неупереджена оцінка тендерної пропозиції
Номер:
4f5257ed2bcc44429c504e90cb3c65cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002521-b.b5
Назва:
неупереджена оцінка тендерної пропозиції
Скарга:
зобовязати замовника скасувати рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- плата за скаргу 13.11.2019 13:21
- скарга 13.11.2019 13:25
- рішення від 15.11.2019 № 16718 + лист Замовнику .pdf 15.11.2019 17:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2019 № 17704.pdf 02.12.2019 16:10
- рішення від 29.11.2019 № 17704 .pdf 05.12.2019 02:19
- Пояснення по суті скарги ФОП Воронець В.Ф..pdf 22.11.2019 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2019 13:22
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.12.2019 02:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.12.2019 02:20
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «АРХІЗЕМ» та ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Номер:
e383a99cd3c04f02a29c22fa658f544b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002521-b.a6
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ «АРХІЗЕМ» та ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Скарга:
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник (надалі - Замовник) 03.09.2019 оголосив закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД ae62c03093af4084b69f46106cdb19db , предмет закупівлі Код ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками).
Згідно Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками), що затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника від «24» жовтня 2019 року № 78/19 (Додаток 2 до Скарги), свої тендерні пропозиції було подано: ТОВ «ЛЕНД.КОМ», ФОП Воронець Віктор Федорович, ТОВ "АРХІЗЕМ", ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР", ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС.
За результатами розгляду тендерних пропозицій (надалі –ТП) учасників Замовником на підставі протоколу розгляду ТП від 08.11.2019 р. (Додаток 3 до Скарги) було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону як такого, що відповідає умовам ТД за оголошенням UA-2019-09-03-002521-b пропозиції учасників: ТОВ «АРХІЗЕМ» та ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР". Дане рішення Замовника є протиправним та прямо порушує вимоги ТД та Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» та ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" не відповідають вимогам ТД з наступних підстав:
Щодо допущення до аукціону ТОВ «АРХІЗЕМ»
У ТД Замовник вимагає: Згідно п.5.1.1. Учасник має надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про наявність в учасника власного та/або залученого* обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці учасник має підтвердити наявність у нього такого обладнання та матеріально-технічної бази:
- безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою ПЗС матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двохчастотним високоточним GNSS приймачем – не менше 2 одиниць;»
Для підтвердження в учасника власних та/або залучених* БПЛА, Учасники у складі пропозиції надають документи, що підтверджують право власності/користування та технічні характеристики БПЛА. Комплектація БПЛА, їх технічні характеристики та придатність до високоточного аерознімання повинні підтверджуватись довідкою від виробника.
У ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» надано: Довідку № 716 від 28.10.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 4 до Скарги), згідно п. 19 та п.20 даної довідки ТОВ «АРХІЗЕМ» було заявлено інформацію щодо наявності в учасника Безпілотного літального апарату літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, а саме повноформатною камерою SONY A7RM2 42 MP Full Frame, E-mount (у кількості 2 шт).
Лист (довідку) Вих. № 48/10-19 від 02.10.2019 р. від ТОВ «АБРИС ПТ» (Додаток 5 до Скарги), як виробника безпілотних літальних апаратів FLIRT, що містить інформацію, щодо комплектації та технічних характеристик БПЛА із зазначенням що повноформатна камера SONY A7RM2 42 MP Full Frame, E-mount, з двухступеневим підвісом - цифрова фотокамера з повнокадровою ПЗС матрицею.(!)
Дана інформація не відповідає дійсності та не є достовірною, оскільки виходячи з офіційних даних сайту виробника https://www.sony.ua/ та згідно технічної інструкції використання (Додаток 6 до Скарги) в технічних характеристиках камера SONY A7RM2 42 MP Full Frame, E-mount, наявний датчик (матриця) CMOS (КМОП) (!)
Отже, дана невідповідність прямо порушує вимогу ТД , а не достовірна інформація надана у складі ТД є порушенням норм чинного законодавства, а саме п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід прийняти до уваги , що вищезазначена камера має низький коефіцієнт заповнення пікселів, що знижує чутливість (ефективна поверхня пікселя ~ 75%, решта займають транзистори), високий рівень шуму (він обумовлений так званими темповими струмами - навіть за відсутності освітлення через фотодіод тече досить значний струм) боротьба з яким ускладнює і здорожує технологію, невисокий динамічний діапазон, натомість як у камер з ПЗС матрицею низький рівень шумів, високий коефіцієнт заповнення пікселів (близько 100%), висока ефективність (відношення числа зареєстрованих фотонів до їх загальної кількості, що потрапив на світлочутливу область матриці, для ПЗС - 95%), високий динамічний діапазон (чутливість).
Слід звернути увагу, що при проведенні даної процедури закупівлі, кваліфікаційний критерій щодо наявності безпілотних літальних апаратів (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою ПЗС матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двохчастотним високоточним GNSS приймачем, було оспорено через орган оскарження, дана вимога не була задоволена, при цьому у рішенні №14945-р/пк-пз від 17.10.2019р.( Додаток 14 до Скарги) зазначено, що Замовник у своїх поясненнях зазначає: « Загальна площа земельних ділянок Замовника, яка підлягає аерозніманню, складає майже 226 964,7 га. Термін виконання робіт з розробки проекту землеустрою встановлений до кінця 2019 року. Зокрема, замовник проводить аналіз виконання аналогічних видів та обсягів робіт і слідкує за науково-практичними заходами у цій сфері (як вітчизняними, так і міжнародними). Наприклад, результати таких науково-практичних заходів як Міжнародна науково-технічна конференція "Геофорум-2019" (Україна), Міжнародна конференція "GISTECH.UA-2019. Новітні технології ГІСДЗЗ в Україні" (Україна), Міжнародна конференція та торгова виставка геодезії, геоінформації і технологій управління земельними ресурсами "INTERGEO-2019" (Германія) дають можливість зробити однозначний висновок щодо необхідності використання спеціалізованих БПЛА для великих за обсягом та складних за умовами зйомки територій, якою власне і є територія замовника. При цьому, базовими характеристиками таких БПЛА повинні бути саме високоякісні камери для якості зображень та високоточні двохчастотні (L1 L2) GNSS приймачі для точності прив’язки координат центрів знімків (оскільки прив’язка за допомогою маркування і координування точок на місцевості ускладнена для великих за площею об’єктів, а в деяких випадках неможлива (ліси, болота важкодоступні об’єкти).
З огляду на зазначене, використання звичайних БПЛА (без наявності тих характеристик, які вимагаються замовником) призведе до неможливості виконання робіт в цілому у вказані терміни, або до критичних неточностей, які не дозволять в подальшому внести відомості про земельну ділянку до Державного земельного кадастру.»
Таким чином Замовник підтверджує та наполягає на необхідності наявності БПЛА саме з такими технічними характеристика, що вказані Замовником в ТД, відповідно при оцінці ТП Замовник перш за все має звертати увагу на технічні характеристики БПЛА та їх відповідність вимогам ТД.(!) та встановити, що камера SONY A7RM2 42 MP Full Frame Exmor R. обладнана матрицею CMOS (КМОП) а не ПЗС як вимагалося ТД (!)
Друга підстава: У ТД Замовник вимагає: Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі пропозиції повинен надати:
- оригінали або засвідчені учасником копії договорів у повному обсязі, інформація про які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, та оригінали або засвідчені учасником копії документів, що підтверджують їх виконання (акти прийому-передачі виконаних робіт, витяги про реєстрацію земельних ділянок в Державному земельному кадастрі);
- оригінали листів-відгуків, у яких контрагент має підтвердити факт повного виконання договору (який зазначений у довідці) із учасником, а також лист-відгук має містити зазначення відповідних номерів та дат договорів, предмету, строків виконання таких договорів, а також кадастрових номерів земельних ділянок, зареєстрованих в Державному земельному кадастрі в результаті виконання таких договорів.
Учасник має надати не менше десяти аналогічних договорів за 2017-2019 рр.
У ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» надано:
Договір № 09/17-3 від 15.03.2017, згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 6 місяців, при цьому Акт надання послуг № 09 від 25.03.2018, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги)
Договір № 51/17-3 від 06.10.2017, згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 1 місяць , при цьому Акт надання послуг № 51 від 26.06.2018, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги)
Договір № 47/17-3 від 20.09.2017, згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 8 тижнів, при цьому Акт надання послуг №47 від 25.04.2018, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги)
Договір № 17/12-3 від 26.04.2017, згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 12 тижнів, при цьому Акт надання послуг №12 від 27.09.2017, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги)
Договір № 10/17-3 від 22.03.2017 , згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 6 місяців, при цьому Акт надання послуг №10/17-3 від 24.10.2017, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги).
Договір № 19/17- 3 від 19.05.2017 , згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 1 місяць, при цьому Акт надання послуг №19 від 08.03.2018, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги).
Договір № 48/17-3 від 20.09.2017 , згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 3 календарних місяці, при цьому Акт надання послуг №48 від 18.04.2018, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги).
Договір № 37/17-3 від 26.07.2017 , згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 12 тижнів , при цьому Акт надання послуг №37 від 29.11.2017, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги).
Договір № 49/17 -3 від 26.09.2017 , згідно якого (п. 1.3) строк виконання робіт складає 1 місяць , при цьому Акт надання послуг №49 від 04.01.2018, таким чином порушено умови договору, а роботи виконані не в строк. (Додаток 10 до Скарги).
Договір № 51/17-3 від 06.10.2017, згідно якого (п. 1.1) площа земельної ділянки на якій проводиться робота складає 0,0465 га , проте згідно Витягу ДЗК № НВ – 51106418902018 площа зареєстрованої земельної ділянки складає 0,0450 га. Таким чином, порушено вимоги ТД та не підтверджено повне виконання Договору. (Додаток 10 до Скарги).
Договір № 19/17-3 від 19.05.2017 згідно якого (п. 1.1) площа земельної ділянки на якій проводиться робота складає 0,0900 га , проте згідно Витягу ДЗК № НВ – 5105686822017 площа зареєстрованої земельної ділянки складає 0,1243 га. Таким чином, порушено вимоги ТД та не підтверджено повне виконання Договору. (Додаток 10 до Скарги).
Таким чином, ТОВ «АРХІЗЕМ» у складі ТП подав 9 із 10 – ти Договорів роботи за якими виконані з порушенням строків передбачених Договором, що не може вважатися належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів, враховуючи той факт, що виконання робіт передбачених предметом закупівлі встановлено до кінця 2019 року., при цьому Договори № 51/17-3 від 06.10.2017 та № 19/17-3 від 19.05.2017 мають розбіжності у площі земельної ділянки, що передбачена Договорами (згідно п.1.1.) та Витягами ДЗК, що вказують на реальну площу земельної ділянки.
Відповідно, у складі ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» відсутнє належне підтвердження наявності аналогічних договорів.
Третя підстава: У ТД Замовник вимагає: Учасники у складі пропозиції надають копію/-ї чинного/-их документа/-ів, що підтверджує/-ють проведення в установленому чинним законодавством порядку повірки/сертифікації обладнання, необхідного для надання послуг (для обладнання, що потребує обов’язкової повірки/сертифікації) та чинне/-і свідоцтво/-а реєстрації супутникового обладнання GPS в реєстрі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
У ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» надано: Довідку № 716 від 28.10.2019 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 4 до Скарги), згідно п. 19 та п.20 даної довідки ТОВ «АРХІЗЕМ» було заявлено інформацію щодо наявності в учасника Безпілотного літального апарату літакового типу FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, а саме повноформатною камерою SONY A7RM2 42 MP Full Frame, E-mount, та приймачем RTK GNSS EPSKit – 7 (L1/L2) (у кількості 2 шт).
Згідно даної довідки, зазначено дату виникнення правової підстави користування БПЛА 01.03.2018р та 02.03.2018р. згідно Договорів № 01/03-18 від 01.03.2018р та № 02/03-18 від 02.03.2018р (Додаток 11 до Скарги), БПЛА були придбані у комплектації із камерою SONY A7RM2 42 MP Full Frame, E-mount, та приймачем RTK GNSS EPSKit – 7 (L1/L2).
У складі ТП було надано Сертифікат калібрування на приймач RTK GNSS EPSKit – 7 (L1/L2). UA 01 №5091 від 01.10.2019р. та Сертифікат калібрування на приймач RTK GNSS EPSKit – 7 (L1/L2). UA 01 № 5092 від 01.10.2019р. (Додаток 12 до Скарги)
Реєстраційні посвідчення апаратури супутникових радіонавігаційних систем № 2228 від 04.10.2019 та № 2227 від 04.10.2019 (Додаток 13 до скарги)
Проте згідно ст.5 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 р. № 1075 «Про Порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок» : « Для реєстрації та обліку апаратури СРНС в Держгеокадастрі власник (користувач) повинен у п'ятиденний термін після її придбання (отримання в користування) або ввезення на територію України подати такі документи:
лист-звернення про реєстрацію апаратури СРНС;
копію документа про придбання даного комплекту апаратури або договору про передачу апаратури для користування;
копію технічної специфікації даного комплекту апаратури.»
Відповідно до ст.17 Закону України « Про метрологію та метрологічну діяльність»: « Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.»
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 « Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення підлягають періодичній повірці. У свою чергу згідно Наказу Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України 13.10.2016 № 1747, « Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» встановлено, що міжповірчий інтервал для глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення встановлено у 1 рік.
Таким чином, у складі ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» підтверджено що приймачі RTK GNSS EPSKit – 7, перебувають у експлуатації з березня 2018року, проте не надано документів що підтверджують проведення в установленому чинним законодавством порядку повірки/сертифікації обладнання, а саме щодо приймачів RTK GNSS EPSKit – 7, що підлягають повірці раз на рік(!) та надано сертифікати калібрування, що не відповідає у мова ТД та чинного законодавства, а також свідоцтва реєстрації даних приймачів, що зареєстровані з порушенням Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 р. № 1075, а саме після близько шести місяців з дати придбання даної супутникової апаратури.
Враховуючи вищезазначене ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» є такою, що не відповідає вимогам ТД, в свою чергу Замовником при допущені даної пропозиції до аукціону порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та прямі вимоги ТД.
Щодо допущення до аукціону ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Перша підстава: У ТД Замовник вимагає: Згідно п.5.1.1. Учасник має надати довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про наявність в учасника власного та/або залученого* обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. У довідці учасник має підтвердити наявність у нього такого обладнання та матеріально-технічної бази:
- безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою ПЗС матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двохчастотним високоточним GNSS приймачем – не менше 2 одиниць;»
Для підтвердження в учасника власних та/або залучених* БПЛА, Учасники у складі пропозиції надають документи, що підтверджують право власності/користування та технічні характеристики БПЛА. Комплектація БПЛА, їх технічні характеристики та придатність до високоточного аерознімання повинні підтверджуватись довідкою від виробника.
У ТП ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" надано : Довідку Вих. № 28 від 02.10.2019 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 7 до Скарги), згідно п. 23 даної довідки ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" зазначено інформацію, щодо наявності на праві оренди безпілотного літального апарату літакового типу, FLIRT Cetus з автоматичною системою керування та аксесуарами, камера SONY та бортовий приймач GNSS (у кількості 2 шт).
Лист (довідку) Вих. № 11/09-19-1 від 11.09.2019 р. від ТОВ «АБРИС ПТ» (Додаток 8 до Скарги), як виробника безпілотних літальних апаратів FLIRT, що містить інформацію, щодо комплектації та технічних характеристик БПЛА із зазначенням що повноформатна камера SONY A7RM2 42 MP Full Frame, E-mount, з двухступеневим підвісом - цифрова фотокамера з повнокадровою ПЗС матрицею.(!)
Дана інформація не відповідає дійсності та не є достовірною, оскільки виходячи з офіційних даних сайту виробника https://www.sony.ua/ та згідно технічної інструкції використання (Додаток 6 до Скарги) в технічних характеристиках камери SONY A7RM2 42 MP Full Frame Exmor R. наявний датчик (матриця) CMOS (КМОП) (!)
Отже, дана невідповідність прямо порушує вимогу ТД , а не достовірна інформація надана у складі ТД є порушенням норм чинного законодавства, а саме п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно зазначеного відповідно при оцінці ТП Замовник перш за все має звертати увагу на технічні характеристики БПЛА та їх відповідність вимогам ТД.(!) та встановити, що камера SONY A7RM2 42 MP Full Frame Exmor R. обладнана матрицею CMOS (КМОП) а не ПЗС як вимагалося ТД (!)
Друга підстава: У ТД Замовник вимагає: Згідно Додатку 1 до тендерною документації (Тендерна пропозиція) наявна примітка з вимогою Замовника *У складі тендерної пропозиції Учасник надає проект календарного плану надання послуг, які передбачені Технічним завданням (Додаток 2 тендерної документації) по кожному з етапів.
У ТП ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" надано : Календарний план Вих. № 1 від 30.10.2019 р. (Додаток 9 до Скарги) що не містить відомостей про етапи надання послуг передбачені Технічним завданням по кожному етапу.
Відповідно, згідно вищезазначеного ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" надав у складі ТП документи, що не відповідають прямим умовам ТД.
Таким чином допущення до аукціону ТП ТОВ «АРХІЗЕМ» та ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР», які не відповідають вимогам ТД є порушенням зі сторони Замовника положень ТД та Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «АРХІЗЕМ».
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР»
3. Зобов’язати Замовника відмінити торги № UA-2019-09-03-002521-b у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення завірене банком.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 2.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 3.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 4.pdf 13.11.2019 15:58
- Додоток 5.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 6_.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 7.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 8.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 9.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 10.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 11.pdf 13.11.2019 15:58
- Додаток 12.pdf 13.11.2019 15:59
- Додаток 13.pdf 13.11.2019 15:59
- Додаток 14.pdf 13.11.2019 15:59
- Скарга Чорнобиль.pdf 13.11.2019 15:59
- рішення від 15.11.2019 № 16720 + лист Замовнику .pdf 15.11.2019 17:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2019 № 17705.pdf 02.12.2019 16:09
- рішення від 29.11.2019 № 17705 .pdf 05.12.2019 01:51
- Пояснення по суті скарги ТОВ ЛЕНД.КОМ.pdf 22.11.2019 16:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.11.2019 15:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.12.2019 01:51
Задовільнена:
Так
Скарга
Розгляд припинено
Встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Номер:
6c71694612eb4cd9ac8f06e1d33db944
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002521-b.b3
Назва:
Встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Чорнобильським радіаційно-екологічним біосферним заповідником було оголошено закупівлю ID UA-2019-09-03-002521-b на «Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками - ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги».
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Пунктом 5 Розділу ІІІ. Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
5.2.1. Довідка в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним у трудових відносинах за основним місцем роботи. У довідці учасник має підтвердити наявність таких працівників, але не виключно:
- сертифікованих інженерів-геодезистів – 4 (чотирьох) осіб з вищою освітою;
- сертифікованих інженерів-землевпорядників –4 (чотирьох) осіб з вищою освітою.
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах потенційних учасників, у яких не має у штаті за основним місцем роботи такої кількості співробітників, однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Також, наголошуємо, що згідно з ст. 26 Закону України «Про землеустрій» встановлено, що Розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою
за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою
Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» встановлено, що суб’єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Ураховуючи вищевикладене, Замовник умисно обмежує потенційний круг учасників, та створює дискримінаційні вимоги.
Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від ТОВ Архізем.PDF 27.09.2019 17:15
- Платіжне доручення.pdf 27.09.2019 17:15
- рішення від 01.10.2019 № 13926.pdf 02.10.2019 14:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2019 17:15
Опис причини скасування:
У зв'язку з технічною помилкою щодо додання документів про сплату
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.09.2019 12:18
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.10.2019 14:26
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
0d6e40a871f543fc8580f373c9394411
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002521-b.c2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник (надалі - Замовник) 03.09.2019 оголосило закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД ae62c03093af4084b69f46106cdb19db , предмет закупівлі Код ДК 021:2015 - 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками).
В тендерну документацію (надалі - ТД), яка затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника від «03» вересня 2019 року № 61/19 було внесено зміни та затверджено нову редакцію ТД Протоколом засідання тендерного комітету Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника від «26» вересня 2019 р № 71/19, а Замовником встановлено дискримінаційні вимоги через, які Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» (надалі - Скаржник) не може прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 18 «Про публічні закупівлі» зазначаємо наступні підстави, що свідчать про наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника:
1. Щодо кількості сертифікованих інженерів-геодезистів та сертифікованих інженерів-землевпорядників:
Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 5.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник вимагає надати : « Довідка в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які перебувають з ним у трудових відносинах за основним місцем роботи. У довідці учасник має підтвердити наявність таких працівників, але не виключно:
- сертифікованих інженерів-геодезистів – не менше 3 (трьох) 4 (чотирьох) осіб з вищою освітою;
- сертифікованих інженерів-землевпорядників – не менше 3 (трьох) 4 (чотирьох) осіб з вищою освітою;
- фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою (додатково окрім сертифікованих спеціалістів) – не менше 5 (п’яти) осіб;
- інженерів-фотограмметристів – не менше 1 (однієї) особи;
- фахівців з вищою юридичною освітою (юристів) – не менше 2 (двох) осіб.
Вимога, щодо наявності в Учасника 4 (чотирьох) сертифікованих інженерів-геодезистів та 4 (чотирьох) сертифікованих інженерів-землевпорядників за основним місцем роботи є дискримінаційною, а встановлюючи її Замовник умисно обмежує конкурентоспроможність Учасників та порушує чинне законодавство України у сфері землеустрою, оскільки :
1. Згідно ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;
2. Згідно ст. 5 Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Отже чинне законодавство у сфері земельних відносин, встановлює вичерпний перелік критеріїв до розробників документації із землеустрою та суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників, що мають перебувати в штаті за основним місцем роботи.
В свою чергу Замовник встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників.
2.Щодо наявності в Учасника безпілотної літальної апаратури:
Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 5.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Замовник встановлює вимогу, щодо наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме : « безпілотні літальні апарати (БПЛА), які призначені для високоточного аерознімання та обладнані цифровою камерою з повнокадровою ПЗС матрицею та об’єктивом з фіксованою фокусною відстанню, двохчастотним високоточним GNSS приймачем – не менше 2 одиниць;»
Встановлюючи дані критерії, Замовник не обґрунтовує необхідність залучення до виконання послуг БПЛА, саме з такими технічними характеристиками та порушує ч. 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
ТОВ «ЛЕНД.КОМ» як досвідчений виконавець землевпорядних та геодезичних робіт вважає, що виконати умови технічного завдання (Додаток № 2 до ТД) наданого Замовником у складі ТД можливо за допомогою БПЛА що мають можливість виконання аерознімання, а встановлення додаткових вимог до функціоналу даного пристрою обмежує коло Учасників, що мають можливість брати участь у даній закупівлі, оскільки обладнання такого типу не є розповсюдженим, в той час як велика кількість сучасних БПЛА можуть виконувати аерознімання.
Згідно технічного завдання (Додаток № 2 до ТД) аерофотозйомка необхідна лише для складання за її результатами кадастрових планів земельних ділянок.
Згідно ст. 34 Закону України «Про Державний земельний кадастр» : «На кадастровому плані земельної ділянки відображаються: площа земельної ділянки; зовнішні межі земельної ділянки (із зазначенням суміжних земельних ділянок, їх власників, користувачів суміжних земельних ділянок державної чи комунальної власності); координати поворотних точок земельної ділянки; лінійні проміри між поворотними точками меж земельної ділянки; кадастровий номер земельної ділянки; кадастрові номери суміжних земельних ділянок (за наявності); межі земельних угідь; межі частин земельних ділянок, на які поширюється дія обмежень у використанні земельних ділянок, права суборенди, сервітуту; контури об'єктів нерухомого майна, розташованих на земельній ділянці.»
Зазначений вище перелік інформації, що відображається на кадастровому плані можливо отримати повною мірою за допомогою обладнання та матеріально-технічної бази, яку Замовник, також вимагає у складі ТД.
Більш того Згідно ст. 198 Земельного кодексу України : «1. Кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок.
2.Кадастрова зйомка включає:
а) геодезичне встановлення меж земельної ділянки;
б) погодження меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами;
в) відновлення меж земельної ділянки на місцевості;
г) встановлення меж частин земельної ділянки, які містять обтяження та обмеження щодо використання землі;
ґ) виготовлення кадастрового плану.».
Виходячи з змісту чинного земельного законодавства кадастровий план складається на основі кадастрової зйомки, що включає в себе комплекс геодезичних робіт, що виконується за допомогою геодезичного обладнання ( приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення, елекронні тахеометри).
Отже виходячи з вищезазначеного Замовником необґрунтовано встановлено кваліфікаційні вимоги, що є дискримінаційними по відношенню до Учасників, що мають бажання прийняти участь у закупівлі та з порушують чинне земельне законодавство у сфері публічних закупівель.
Крім того, Скаржник має досвід виконання робіт з землеустрою, та має можливість надати послуги, визначені предметом закупівлі, якісно та своєчасно. Але через дискримінаційні вимоги Замовника не має можливості прийняти участь у даній Закупівлі.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, в частині кваліфікаційних критеріїв, а саме п. 5.1, 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та привести їх у відповідність згідно норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації 27.09.2019 16:35
- Скан-копія платіжного доручення 27.09.2019 16:35
- Пояснення.pdf 17.10.2019 12:59
- Витяги сертифікованих інженерів землевпорядників.pdf 17.10.2019 12:59
- Дипломи працівників_.pdf 17.10.2019 12:59
- Договір купівлі продажу тахеометр_.pdf 17.10.2019 12:59
- Договір купівлі-продажу обладнання _.pdf 17.10.2019 12:59
- Договори оренди тахеометра.pdf 17.10.2019 13:00
- Кваліфікаційні сертифікати та свідоцтва про підвищення кваліфікації.pdf 17.10.2019 13:00
- Накази працівників.pdf 17.10.2019 13:00
- Свідоцтва повірки завірені копії та оригінали.pdf 17.10.2019 13:00
- Свідоцтва реєстрації супутникового обладнання.pdf 17.10.2019 13:00
- 21 Довідка про наявність обладнання та матеріально технічне бази_.pdf 17.10.2019 13:00
- 25 Довідка про наявність працівників 1_.pdf 17.10.2019 13:00
- Витяги сертифікованих інженерів- геодезистів.pdf 17.10.2019 13:00
- Технічні характеристики БПЛА.pdf 17.10.2019 13:00
- Трудові книжки.pdf 17.10.2019 13:00
- Договір купвлі продажу БПЛА.pdf 17.10.2019 13:00
- рішення від 01.10.2019 № 13927 + лист Замовнику .pdf 02.10.2019 14:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2019 № 14945.pdf 18.10.2019 16:00
- рішення від 17.10.2019 № 14945.pdf 22.10.2019 19:41
- Перелік змін - 24.10.2019.pdf 24.10.2019 16:14
- Нова редакція ТД - проект землеустрію - 24.10.2019.pdf 24.10.2019 16:14
- Нова редакція ТД - проект землеустрію - 24.10.2019.pdf 24.10.2019 16:20
- Перелік змін - 24.10.2019.pdf 24.10.2019 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2019 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.10.2019 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
24.10.2019 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник, що є замовником у процедурі закупівлі послуг з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок та оформлення прав користування земельними ділянками, оголошення про яку розміщено на сайті Уповноваженого органу 03.09.2019 р. № UA-2019-09-03-002521-b, повідомляє про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14945-р/пк-пз від 17.10.2019 р. шляхом внесення змін до тендерної документації (відповідні документи додаються).
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо усунення порушення
Номер:
ca66280af0db44dfa69de1a161b68392
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-002521-b.a1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушення
Вимога:
У тендерній документації відсутня інформація щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме, документального підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму.
З метою дотримання принципів недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, встановлених частиною 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» і частиною 1 статті 2 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», вимагаємо внести зміни до тендерної документації, зазначивши у тендерній документації інформацію щодо умов участі у тендері об’єднань підприємств, зокрема консорціуму, а саме, документального підтвердження кваліфікаційним критеріям, яке надається консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2019 14:55
Вирішення:
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі послуг: 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника та оформлення прав користування земельними ділянками) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-03-002521-b.a1), тендерний комітет Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповідника повідомляє наступне.
Тендерна документація містить вимоги до учасника процедури закупівлі, сформовані з урахуванням обсягів робіт із землеустрою та термінів їх виконання згідно з вимогами Закону України «Про землеустрій», яким встановлено вимоги для юридичних та фізичних осіб, при виконанні яких такі особи мають право виконувати роботи із землеустрою.
Договір на виконання робіт із землеустрою може бути укладений із виконавцем, який має право на виконання таких робіт відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій» за результатами проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Об’єднання підприємств, в тому числі консорціум, відповідно до норм Господарського кодексу, є юридичною особою, тобто може бути учасником процедури закупівлі згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому учасник (у даному випадку юридична особа - об’єднання підприємств) має надати документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які встановлені тендерною документацією.
У тендерній документації не міститься обмежень щодо участі в закупівлі об’єднань підприємств, в тому числі консорціуму, при умові їх відповідності кваліфікаційним вимогам, встановлених тендерною документацією, та вимогам Закону України «Про землеустрій».
Враховуючи викладене, вимога підлягає відхиленню та зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено