• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Свято-Миколаївська (від буд. №13 до перетину вул. Гоголя) та частини вул. Гоголя (від початку вулиці до мосту) з влаштуванням тротуарів в смт. Брацлав, Немирівського району, Вінницької області

Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Свято-Миколаївська (від буд. №13 до перетину вул. Гоголя) та частини вул. Гоголя (від початку вулиці до мосту) з влаштуванням тротуарів в смт. Брацлав, Немирівського району, Вінницької області

Торги відмінено

7 345 313.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 345.31 UAH
Період оскарження: 03.09.2019 17:02 - 22.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправимірне визначення переможця

Номер: 6564e0c3713d4ec1b6fc9ab43247f072
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-002438-b.a3
Назва: Неправимірне визначення переможця
Скарга:
Неправимірне визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.11.2019 22:20
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2019 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Свято-Миколаївська (від буд. №13 до перетину вул. Гоголя) та частини вул. Гоголя (від початку вулиці до мосту) з влаштуванням тротуарів в смт. Брацлав, Немирівського району, Вінницької області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» учасника торгів – «Фізична особа - підприємець Коломієць Тетяна Іванівна»
Автор: ТЗОВ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД", АВЕТИСЯН АРТУР АВЕТИКОВИЧ +380679634455 visoke_abz@ukr.net
Вимога
Без відповіді

вимога про скасування торгів

Номер: ca71b73e32be4918911cac2b56011b23
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-002438-b.a2
Назва: вимога про скасування торгів
Вимога:
Шановний замовнику, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Після відхилення нашої тендерної пропозиції, Ви визначили переможцем закупівлі Фізичну особу - підприємця Коломієць Тетяну Іванівну. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, звертаємося до Вас з вимогами: Надати обгрунтоване пояснення причин відхилення нашої тендерної пропозиції, адже згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. А також, відповідно до ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Також звертаємося до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про визначення переможця учасника закупівлі Фізичну особу - підприємця Коломієць Тетяну Іванівну, та відхилити даного учасника, оскільки її пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - в частині надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно вимог абз. 6 п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимогою було «Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Тобто, оскільки розкриття тендерних пропозицій відбулося 7 жовтня 2019 року, то термін дії тендерного забезпечення тендерної пропозиції мав бути не раніше ніж до 05 січня 2020 року. Термін дії тендерного забезпечення учасника Фізична особа - підприємець Коломієць Тетяна Іванівна згідно наданого документу в складі тендерної пропозиції до 27 грудня 2019 року включно, що не відповідає вимогам тендерної документації. Також слід зазначити, що забезпечення тендерної пропозиції наступних учасників також не відповідає вимогам тендерної документації: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" термін дії забезпечення до 30.12.2019 року включно; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" - термін дії забезпечення до 31 грудня 2019 року; ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 - термін дії забезпечення до 30 грудня 2019 року включно; Отже, тендерні пропозиції зазначених вище учасників, також не відповідають вимогам тендерної документації, та підлягають відхиленню згідно п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Фізична особа - підприємець Коломієць Тетяна Іванівна 14 вересня о 19:12 подала скаргу до органу оскарження через електронну систему закупівель, в якій зазначає, що: «Зокрема, мною під час здійснення господарської діяльності використовується асфальтобетонна суміш, яка виготовляється та поставляється згідно договорів укладених мною із ТОВ «Вінницька Нафто-Бітумна компанія» Договір купівлі-продажу асфальтобетонної суміші№01/08-19 від 01.08.19 р., ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» Договір №1поставки асфальтобетонної суміші від 01.07.2019 р». Також в складі тендерної пропозиції учасника надано договір оренди техніки №8 від 09 вересня 2019 року укладений з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", код ЄДРПОУ – 40593676, отже між Фізична особа - підприємець Коломієць Тетяна Іванівна та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" існують господарські відносини. Згідно реєстру отриманих пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", код ЄДРПОУ – 40593676 також є учасником даної закупівлі, тендерна пропозиція якого подана 25 вересня 2019 року о 20:23. На підставі вище наведеного можна зробити висновки щодо змови учасників для участі у закупівлі, адже подання учасниками тендерних пропозицій в одну закупівлю заборонено, якщо між учасниками існують господарські відносини. В разі не реагування на нашу вимогу ми змушені будемо звернутися до органу скарження, ДАСУ, правоохоронних органів, громадських організацій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Розгляд припинено

скарга на дії Замовника та встановлення дискримінаційний вимог в тендерної документації.

Номер: b12a64b58c1645e9a3c0bc9abfcea780
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-002438-b.c1
Назва: скарга на дії Замовника та встановлення дискримінаційний вимог в тендерної документації.
Скарга:
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Коломієць Тетяна Іванівна 23520, Вінницька область, Шаргородський район, с. Пасинки, вул. Коцюбинського, 29, Реєстраційний номер облікової картки платника податку 2770419744 тел. 067-214-12-38 Замовник: Брацлавська селищна рада вул. Незалежності, 30, смт Брацлав, Вінницька обл., 22870 Телефон: (04331) 5-14-42, (0432) 5-14-79 Е-mail: brarada@ukr.net Процедура закупівлі, що оскаржується: відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. "Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Свято-Миколаївська (від буд. №13 до перетину вул. Гоголя) та частини вул. Гоголя (від початку вулиці до мосту) з влаштуванням тротуарів в смт. Брацлав, Немирівського району, Вінницької області" UA-2019-09-03-002438-b СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель що стосується застосування дискримінаційних вимог Згідно із частиною першою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу Відповідно до частини 2 статті 18 Закону, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином, зазначена скарга подана до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням визначених Законом термінів. Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, фактичні обставини, що це підтверджують Третього вересня 2019 року на веб-порталі Уповноваженого органу Брацлавською селищною радою (далі – Замовник) було оприлюднене оголошення UA-2019-09-03-002438-b про проведення процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 45233000-8 "Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Свято-Миколаївська (від буд. №13 до перетину вул. Гоголя) та частини вул. Гоголя (від початку вулиці до мосту) з влаштуванням тротуарів в смт. Брацлав, Немирівського району, Вінницької області". (надалі – Закупівля) Очікувана вартість закупівлі – 7 345 313,60 грн. Фізична особа – підприємець Коломієць Тетяна Іванівна (надалі –Скаржник) має намір та можливість прийняти участь у Закупівлі. Однак, 09 вересня 2019 року о 17 год 50 хв., Замовник вніс зміни до тендерної документації даної Закупівлі (протокол тендерного комітету №12 від 09.09.2019 р.), чим допустив порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі» та встановив дискримінаційні вимоги до учасників. Внаслідок внесених змін від 09.09.19 р., відповідно до абзацу 6 пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник вимагає від учасників надання в складі тендерної пропозиції - «Довідку, в довільній формі, про підтвердження наявності власних або орендованих потужностей для виготовлення гарячих асфальтобетонних сумішей відповідних типів, марок та забезпечення поставки з відповідними температурними показниками (140-150С) до місць укладання (надати нотаріально завірену копію документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу або договір оренди, або договір лізингу). Вимога Замовника щодо можливості надання учасником завіреної копії попередніх договорів з виробниками на постачання розрахункового обсягу гарячих асфальтобетонних сумішей відповідних типів та марок – була виключена, шляхом внесення змін від 09.09.19 р. Вимогу Замовника, в частині що стосується обов’язкової наявності в учасника права володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою, Скаржник вважає дискримінаційною, яка обмежує коло потенційних учасників а також надає перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед Учасників, що встановлені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також положень ч. 4 ст. 22 вказаного Закону. Встановлення вимоги про наявність власного або орендованого асфальтобетонного заводу порушує норми Закон України «Про захист економічної конкуренції». Частина 2 стаття 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами. • Слід зазначити, що 02 серпня 2019 року, відкриті торги по даному предмету закупівлі вже оголошувалась (UA-2019-08-02-002807-b), але у зв’язку із порушенням Закону України «Про Публічні Закупівлі», торги були відмінені Замовником. По даній Закупівлі було подано пропозиції від 4 учасників, проте із 4 учасників лише в одного учасника був в наявності орендований асфальтозмішувальний завод, згідно поданих документів тендерної пропозиції. Для підрядника, який має в розпорядженні необхідне матеріально-технічне забезпечення, кваліфікований персонал, та діючі договірні відносини на поставку з різними виробниками асфальтобетонної суміші, та має можливість виконати роботи по даному предмету Закупівлі - наявність власного або орендованого асфальтобетонного заводу не є обов’язковою для якісного та вчасного виконання робіт. Проте, згідно встановлених вимог, прийняти участь у Процедурі даної Закупівлі можуть лише суб’єкти господарювання, які мають в наявності власні або орендовані потужності для виготовлення гарячих асфальтобетонних сумішей, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників Процедури Закупівлі, які можуть також виконати роботи по капітальному ремонту дорожнього покриття частини вул. Свято-Миколаївська (від буд. №13 до перетину вул. Гоголя) та частини вул. Гоголя (від початку вулиці до мосту) з влаштуванням тротуарів в смт. Брацлав, Немирівського району, Вінницької області, але не мають в наявності власних або орендованих асфальтобетонних заводів. Вважаю, що необхідність встановлення такої вимоги Замовником не обґрунтовано. Натомість, дана вимога тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших учасників, зокрема і мене. Я, ФОП Коломієць Т.І., здійснюючи свою господарську діяльність у сфері будівництва, капітального та поточного ремонту доріг, маю договірні відносини із різними атестованими виробниками асфальтобетонних сумішей, що дає мені можливість якісно та вчасно виконувати підрядні роботи та надавати послуги. Зокрема, мною під час здійснення господарської діяльності використовується асфальтобетонна суміш, яка виготовляється та поставляється згідно договорів укладених мною із ТОВ «Вінницька Нафто-Бітумна компанія» Договір купівлі-продажу асфальтобетонної суміші№01/08-19 від 01.08.19 р., ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» Договір №1поставки асфальтобетонної суміші від 01.07.2019 р. Проте, через встановлені дискримінаційні вимоги, я не маю можливості приймати участі в процедура даної закупівлі, так як не маю в наявності власного чи орендованого асфальтобетонного заводу. Враховуючи зазначене, Скаржник вважає, що є всі підстави для приведення у відповідність із законодавством умов та вимог Тендерної документації даної Закупівлі. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 3 статті 5 Закону України «Про Публічні Закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні Закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про Публічні Закупівлі», за результатами розгляду скарги, орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, які повинні вживатись для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Виходячи із вищезазначеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про Публічні Закупівлі», ПРОШУ 1. Прийняти скаргу ФОП Коломієць Т.І. до розгляду. 2. Встановити порушення Брацлавською селищною радою. 3. Визнати дії Брацлавської селищної ради, що полягають у внесені змін до тендерної документації шляхом встановлення дискримінаційних вимог - такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 4. Зобов’язати Замовника - Брацлавську селищну раду внести зміни до тендерної документації закупівлі - Капітальний ремонт дорожнього покриття частини вул. Свято-Миколаївська (від буд. №13 до перетину вул. Гоголя) та частини вул. Гоголя (від початку вулиці до мосту) з влаштуванням тротуарів в смт. Брацлав, Немирівського району, Вінницької області" ідентифікатор закупівлі -, шляхом виключення дискримінаційних вимог, зазначених в даній скарзі. 5. Зобов’язати Брацлавську селищну раду привести тендерну документацію Закупівлі у відповідність до вимог законодавства.
Опис причини скасування: усунення Замовником порушень, визначених в скарзі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.09.2019 14:14
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 04.10.2019 22:13
Автор: Фізична особа - підприємець Коломієць Тетяна Іванівна, Коломієць Тетяна 380982285882 tana07111975@ukr.net