-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі свіжі врожаю 2019 року на осінньо-зимовий період)
Завершена
1 161 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 610.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 610.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2019 16:13 - 16.09.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
5dc102cd3b584e3f878ccfcf80fafe5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-000778-c.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Фізична особа-підприємець Давиденко Дмитро Віталійович
15520 Чернігівська область, Чернігівський район, с. Роїще, вул. Миру, буд. 39
ЄДРПОУ 308329253, email: davidenkodima@ukr.net, тел. +380937051605
№ 01/10/19 від 01 жовтня 2019 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ФОП Давиденко Д.В.
РНОКПП 308329253
Адреса: вул. Миру, буд. 39, с. Роїще, Чернігівський район, Чернігівська область, 15520
електронна пошта: davidenkodima@ukr.net
телефон 380937051605
Замовник:
Управління освіти Чернігівської міської ради
код ЄДРПОУ 02147598
Адреса: проспект Перемоги, 141,
м. Чернігів, 14013
електронна пошта: osvita.bug07@os.chernigiv-rada.gov.ua
телефон: 0462775083
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-03-000778-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 24.09.2019
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
На дії Замовника
23.09.2019 року о 12.22 відбувся аукціон № UA-2019-09-03-000778-c, замовником якого було Управління освіти Чернігівської міської ради. Я, ФОП Давиденко Дмитро Віталійович, брав участь у цій закупівлі.
За результатами аукціону перемогу отримала ФОП Бородіна Лідія Олексіївна, пропозиція якої була відхилена як така, що не відповідає вимогам. Після ФОП Бородіної Л.О. наступною розглядалась моя пропозиція. Вона також була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам. З рішенням тендерного комітету Управління освіти Чернігівської міської ради щодо ФОП Давиденко Д.В. я не погоджуюсь і аргументовано надаю заперечення його висновкам.
А саме:
1. В протоколі засідання тендерного комітету від 24.09.2019 року в «Аналізі документів відповідно до ст. 16 Закону України» зазначається, що ФОП Давиденко Д.В. в довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази вказує, що має власне овочесховище.
Але в довідці про обладнання та матеріально-технічну базу (довідка 8 в переліку моїх документів на Prozorro) я не вказував, в якому статусі перебуває у мене овочесховище – орендованому чи у власності. Вказуючи на наявність овочесховища, малось на увазі орендоване у ТОВ «АГРО-ВІТАМІН» картоплесховище, саме для цього і надавався договір оренди будівлі. Наявність зареєстрованої потужності (картоплесховища) у ТОВ «АГРО-ВІТАМІН» підтверджується вказаним у «акті складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами ( затверджений Наказом № 42 від 06.02.2017р. Міністерства аграрної політики та продовольства України)». Сама форма вищевказаного акту передбачає наявність зареєстрованої потужності. Крім цього, існує відкритий реєстр потужностей, де можна наочно перевірити наявність/відсутність зареєстрованих потужностей - http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestri/38/.
2. Також тендерним комітетом були зроблені висновки, що ФОП Давиденко Д.В. не надав жодної інформації та підтверджуючих документів, якими саме транспортними засобами буде здійснюватись поставка продуктів харчування, відсутня інформація щодо санітарної обробки транспортних засобів на вимогу Статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Але, серед поданих мною документів наявна довідка 7, де я зазначаю вид транспорту, яким буде здійснюватись поставка товару. Крім цього, серед поданих мною документів затверджені технічні вимоги, де існує моє погодження зі Статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Також слід зазначити, що вищевказана стаття не містить прямих вимог до дезінфекції транспортних засобів.
Вважаю, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію скаржника, адже моя пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Давиденка Д.В., зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від «24» вересня 2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Чиж А.В. зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від «24» вересня 2019 року
Додатки:
1. Платіжне доручення №55 від 01.10.2019 року, завірене в кредитній установі «ПриватБанк», як підтвердження зарахування до бюджету плати за подання скарги у розмірі 5000,00 грн.
2. Акт державного контролю
3. довідка 7
4. довідка 8
5. протокол засідання тендерного комітету
6. технічні вимоги
ФОП Давиденко Д.В. Д.В. Давиденко
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення.pdf 01.10.2019 14:06
- довідка 7.pdf 01.10.2019 14:06
- довідка 8.pdf 01.10.2019 14:06
- протокол засідання тендерного комітету.pdf 01.10.2019 14:06
- скарга на дії замовника.pdf 01.10.2019 14:06
- технічні вимоги.pdf 01.10.2019 14:06
- Акт державного контролю.pdf 01.10.2019 14:07
- рішення від 03.10.2019 № 14153 + лист Замовнику .pdf 04.10.2019 13:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2019 № 15097.pdf 22.10.2019 18:15
- рішення від 21.10.2019 № 15097.pdf 24.10.2019 22:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2019 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2019 22:13
Дата виконання рішення Замовником:
25.10.2019 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення прийнято до уваги.