• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

товар - код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 - Гумові вироби (Пластина гумова)

Контактна особа замовника з технічних питань: Інженер УВТК Гаврищук Олександр Анатолійович, т.05136 – 4-41-95 a_gavrischuk@sunpp.atom.gov.ua

Завершена

674 458.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2019 15:10 - 14.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено

CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»

Номер: 479a08909e0f465ab21607f962d161f3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-001123-a.b3
Назва: CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»
Скарга:
CКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» Відокремлений підрозділ «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2019-09-03-001123-a. Предмет закупівлі: Товар - код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 – Гумові вироби (Пластина гумова). Рішенням тендерного комітету Замовника протокол № 355 від 02.09.2019 р. затверджено Тендерну документацію на закупівлю товарів за темою: товар - код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 - 19510000-4 - Гумові вироби (Пластина гумова) по пункту РПЗ - 9.466 (2019). за процедурою – відкриті торги (далі – Тендерна документація). «19» вересня 2019 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь шість учасників: 1. ТОВ «Компанія Рілтех» – сума пропозиції 224 395,00 грн. без ПДВ. 2. ТОВ «НВФ ТЕХНО ЛЮКС» - сума пропозиції 279 000,00 грн. без ПДВ. 3. ТОВ «Торгівельний Дім РТД» - сума пропозиції 280 000,00 грн. без ПДВ. 4. ТОВ «Стандарт-Днепр» (далі – Учасник-4) – сума пропозиції 600 200,00 грн. без ПДВ. 5. ТОВ «Термохім ЛТД» (далі – Скаржник/ Учасник-5) – сума пропозиції 672 560,00 грн. без ПДВ. 6. ТОВ «ІНТЕР АТОМ» - сума пропозиції 674 454,00 грн. без ПДВ. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник відхилив тендерні пропозиції перших трьох учасників. «23» жовтня 2019 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол визначення переможця торгів № 476 (далі – Протокол № 476). Згідно даного Протоколу № 476 Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-4 (ТОВ «Стандарт-Днепр»). Учасник-5 (ТОВ «Термохім ЛТД») ознайомившись з документами тендерної пропозиції Учасника-4 прийшов до висновку про невідповідність тендерної пропозиції Учасника-4 вимогам Тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, «24» жовтня 2019 р. Учасник-5 звернувся до Замовника з відповідною Вимогою, в якій просив Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з Учасником-4 та відхилити тендерну пропозицію Учасника-4 у порядку, визначеному Законом (до даної Вимоги Учасником-5 додано скановану копію оригіналу листа-відповіді виробника «STOMIL» S.A. вих. № 02/2019 від 07.10.2019 р., яка також додається до даної Скарги). «28» жовтня 2019 р. Замовник надав Відповідь на Вимогу Учасника-5 (Скаржника), згідно якої відмовив у задоволенні Вимоги. Скаржник, за результатами ознайомлення з Протоколом № 476, тендерною пропозицією Учасника-4 та Відповіддю Замовника на Вимогу Скаржника прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про намір укласти договір з Учасником-4 є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним. 1. В підпункті 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 6) зазначена вимога наступного змісту: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та, крім того, завантаження наступних файлів (по кожному пункту окремо):… 12. Файл у форматі pdf, відсканований з документу який підтверджує якість товару: паспорт (сертифікат) якості товару на пластину якій містить у собі повні технічні характеристики;». Учасник-4 на виконання вищезазначеного підпункту 12 надав у складі своєї тендерної пропозиції Довідку вих. № 7 від 16.09.2019 р. (назва файлу: «Довідка щодо паспорта якості»). Учасник-4 у вищезазначеній Довідці вих. № 7 від 16.09.2019 р. (далі – Довідка) повідомляє, що на запит Учасника-4 до «STOMIL» S.A. щодо отримання паспорта (сертифіката) якості на пластину, Учасником-4 було отримано від виробника «STOMIL» S.A. документ – технічний лист з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH. Учасник-4 в Довідці гарантує Замовнику надання сертифіката якості при поставці товару на кожну партію. Отже, вимогу про надання в складі тендерної пропозиції паспорта (сертифіката) якості товару на пластину Учасником-4 не виконано. Як вбачається з тендерної пропозиції Учасника-4 та Відповіді Замовника на Вимогу, Учасником-4 надано у складі тендерної пропозиції файл «Технічна специфікація», в якому зазначено виробником пластин NBR 65SH фірму «STOMIL» S.A. Крім того, надано наступні файли: - «Технічний опис (витяг з каталогу)», в якому надано витяг з каталогу продукції «STOMIL» S.A.; -«ТУ CUOD», в якому зазначено технічні вимоги до продукції «STOMIL» S.A. мовою оригіналу (польська мова); -«ТУ перевод», в якому наводиться переклад технічних вимог до продукції «STOMIL» S.A. Замовник у Відповіді на Вимогу зазначає, що в наданому Учасником-4 «Технічному описі (витягу з каталогу)» наявні всі необхідні технічні характеристики для підтвердження відповідності замовленим характеристикам, аналогічні технічні характеристики вказуються в сертифікаті або паспорті на виріб. Однак, у вищевказаному підпункті 12 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»Тендерної документації (на стор. 6) чітко зазначено, що в складі тендерної пропозиції мають бути надані саме паспорт (сертифікат) якості товару на пластину. Дану умову Учасником-4 виконано не було. Крім того, Учасником-4 не надано в складі тендерної пропозиції жодних пояснень про причини ненадання Учасником-4 в складі тендерної пропозиції саме паспорта (сертифіката) якості товару. 2. Скаржник/ Учасник-5, який являється офіційним дистриб’ютором фірми «STOMIL» S.A. (даний факт підтверджується наданим Учасником-5 у складі тендерної пропозиції файлом «TERMOHIM certyfikat (1)») звернувся до «STOMIL» S.A. із проханням надати відповідь щодо достовірності інформації про отримання Учасником-4 від виробника «STOMIL» S.A. технічного листа з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH (про який Учасник-4 згадує в наданій Довідці (назва файлу: «Довідка щодо паспорта якості»)). У відповідь на звернення Скаржника виробник «STOMIL» S.A. надав лист вих. № 02/2019 від 07.10.2019 р. (далі – Лист). Сканована копія оригіналу Листа додається до даної Скарги. «STOMIL» S.A. в даному Листі повідомляє, що Учасник-4 ніколи не звертався до них із запитом на паспорта (сертифікати) якості і технічні дані на пластини, і «STOMIL» S.A. не надавав Учаснику-4 лист з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH. Учасник-4 не є дилером, який представляє «STOMIL» S.A. Згідно Листа єдиним дилером в Україні, який є представником «STOMIL» S.A., якому «STOMIL» S.A. надавав паспорта (сертифікати) якості і технічні дані на пластини є Учасник-5. Отже, враховуючи вищевикладене: 1) Зазначена Учасником-4 в Довідці (назва файлу: «Довідка щодо паспорта якості») інформація про те, що Учасником-4 було отримано від виробника «STOMIL» S.A. технічний лист з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH – є недостовірною. 2) Витяг з каталогу продукції «STOMIL» S.A. та технічні вимоги до продукції «STOMIL» S.A., які містяться в тендерній пропозиції Учасника-4, надані Учасником-4 за відсутності на те законних підстав (Учасник-4 ніколи не отримував від фірми «STOMIL» S.A. дані документи та не являється офіційним дистриб’ютором фірми «STOMIL» S.A.). 3) Враховуючи той факт, що Учасник-4 ніколи не звертався до фірми «STOMIL» S.A. із запитом на отримання паспорта (сертифіката) якості та не є дилером, який представляє «STOMIL» S.A., Учасник-4 не в змозі виконати поставку Замовнику товару фірми «STOMIL» S.A. та надати Замовнику сертифікати якості на товар фірми «STOMIL» S.A., гарантія про надання яких зазначена Учасником-4 в Довідці (назва файлу: «Довідка щодо паспорта якості»). Згідно Відповіді Замовника на Вимогу, «оригінальність та достовірність отриманих документів «STOMIL» S.A. не вимагалось до перевірки.». Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. За даних обставин, Замовник, ігноруючи очевидний факт зазначення Учасником-4 в складі тендерної пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, порушує норми Закону, зокрема ст. 3 та ч. 7 ст. 28 Закону. 3. Скаржник під час ознайомлення з документами тендерної пропозиції Учасника-4 виявив, що на технічних вимогах до продукції «STOMIL» S.A. мовою оригіналу (польська мова), які надані Учасником-4 в файлі «ТУ CUOD» проставлено печатку ТОВ «Торгівельний Дім РТД», яке є також учасником даних торгів. В ч. 1 ст. 17 Закону зазначено наступне: «1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:… …7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;». Факт проставлення в наданому Учасником-4 в складі тендерної пропозиції файлі «ТУ CUOD» печатки іншого учасника, який також приймає участь у даних торгах, може свідчити про пов’язаність Учасника-4 разом з цим учасником (ТОВ «Торгівельний Дім РТД»). А отже, у разі підтвердження пов’язаності Учасника-4 з ТОВ «Торгівельний Дім РТД», тендерна пропозиція Учасника-4 також підлягає відхиленню з тієї підстави, що Учасник-4 є пов’язаною особою з ТОВ «Торгівельний Дім РТД». Згідно пунктів 3, 4 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищенаведені пояснення, які викладені в пунктах 1-3 даної Скарги, тендерна пропозиція Учасника-4 підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Невиконання Учасником-4 вимоги Тендерної документації про надання в складі тендерної пропозиції паспорта (сертифіката) якості товару на пластину – підстава відхилення передбачена пунктом 4 ч. 1 ст. 30 Закону; 2. Зазначення Учасником-4 у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі – підстава відхилення передбачена частиною 7 ст. 28 та пунктом 3 ч. 1 ст. 30 Закону. Крім того, у разі підтвердження пов’язаності Учасника-4 з ТОВ «Торгівельний Дім РТД», тендерна пропозиція Учасника-4 також підлягає відхиленню з тієї підстави, що Учасник-4 є пов’язаною особою з ТОВ «Торгівельний Дім РТД» - підстава відхилення передбачена пунктом 7 ч. 1 ст. 17 та пунктом 3 ч. 1 ст. 30 Закону. Отже, прийняте Замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-4 є неправомірним та таким, що порушує норми чинного законодавства України. Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. У разі відхилення згідно з Законом тендерної пропозиції Учасника-4, тендерна пропозиція Скаржника є наступною, які підлягає розгляду Замовником. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника. Рішення Замовника про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-4 суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції Учасника-4, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 8, 17, 18, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу. 2. Зобов’язати Відокремлений підрозділ «Южно-Українська атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «Стандарт-Днепр» у процедурі закупівлі товару Товар - код CPV 19510000-4 по ДК 021:2015 – Гумові вироби (Пластина гумова) № у Prozorro: UA-2019-09-03-001123-a. Додатки: 1. Доказ здійснення суб’єктом оскарження оплати за подання скарги до Антимонопольного комітету України – платіжне доручення № 555 від 30.10.2019 р. 2. Сканована копія оригіналу листа-відповіді виробника «STOMIL» S.A. вих. № 02/2019 від 07.10.2019 р.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.11.2019 22:23
Автор: ТОВ "Термохім ЛТД", Малишко Юрій Миколайович 380503510514 termohimltd@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога замовнику

Номер: 60437aa5975b4d05b106746b07b7bd88
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-001123-a.a2
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Шановний Замовник! «23» жовтня 2019 р. Вами прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «Стандарт-Днепр» (далі – Учасник-4). Прошу звернути Вашу увагу на факт невідповідності тендерної пропозиції Учасника-4 умовам Тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з нижченаведених підстав. В підпункті 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 6) зазначена вимога наступного змісту: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та, крім того, завантаження наступних файлів (по кожному пункту окремо):… 12. Файл у форматі pdf, відсканований з документу який підтверджує якість товару: паспорт (сертифікат) якості товару на пластину якій містить у собі повні технічні характеристики;». Учасник-4 на виконання вищезазначеного підпункту 12 надав у складі своєї тендерної пропозиції Довідку вих. № 7 від 16.09.2019 р. (назва файлу: «Довідка щодо паспорта якості»). Учасник у вищезазначеній Довідці вих. № 7 від 16.09.2019 р. (далі – Довідка) повідомляє, що на запит Учасника-4 до «STOMIL» S.A. щодо отримання паспорта (сертифіката) якості на пластину, Учасником-4 було отримано від виробника «STOMIL» S.A. документ – технічний лист з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH. Учасник-4 в Довідці гарантує Замовнику надання сертифіката якості при поставці товару на кожну партію. Отже, вимогу про надання в складі тендерної пропозиції паспорта (сертифіката) якості товару на пластину Учасником-4 не виконано. Натомість, Учасником-4 надано у складі тендерної пропозиції файл «Технічна специфікація», в якому зазначено виробником пластин NBR 65SH фірму «STOMIL» S.A. Крім того, надано наступні файли: - «Технічний опис (витяг з каталогу)», в якому надано витяг з каталогу продукції «STOMIL» S.A.; -«ТУ CUOD», в якому зазначено технічні вимоги до продукції «STOMIL» S.A. мовою оригіналу (польська мова); -«ТУ перевод», в якому наводиться переклад технічних вимог до продукції «STOMIL» S.A. ТОВ «Термохім ЛТД», яке являється офіційним дистриб’ютором фірми «STOMIL» S.A. (даний факт підтверджується наданим у складі тендерної пропозиції файлом «TERMOHIM certyfikat (1)») звернулось до «STOMIL» S.A. із проханням надати відповідь щодо достовірності інформації про отримання Учасником-4 від виробника «STOMIL» S.A. технічного листа з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH (про який Учасник-4 згадує в наданій Довідці). У відповідь на наше звернення виробник «STOMIL» S.A. надав лист вих. № 02/2019 від 07.10.2019 р. (далі – Лист). Сканована копія оригіналу Листа додається до даної Вимоги. «STOMIL» S.A. в даному Листі повідомляє, що Учасник-4 ніколи не звертався до них із запитом на паспорта (сертифікати) якості і технічні дані на пластини, і «STOMIL» S.A. не надавав Учаснику-4 лист з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH. Учасник-4 не є дилером, який представляє «STOMIL» S.A. Згідно Листа єдиним дилером в Україні, який є представником «STOMIL» S.A., якому «STOMIL» S.A. надавав паспорта (сертифікати) якості і технічні дані на пластини є ТОВ «Термохім ЛТД». Крім того, ТОВ «Термохім ЛТД» під час ознайомлення з документами тендерної пропозиції Учасника-4 виявив, що на технічних вимогах до продукції «STOMIL» S.A. мовою оригіналу (польська мова), які надані Учасником-4 в файлі «ТУ CUOD» проставлено печатку ТОВ «Торгівельний Дім РТД», яке є також учасником даних торгів. Факт проставлення в наданому Учасником-4 в складі тендерної пропозиції файлі «ТУ CUOD» печатки іншого учасника, який також приймає участь у даних торгах, може свідчити про пов’язаність Учасника-4 разом з цим учасником (ТОВ «Торгівельний Дім РТД»). Враховуючи наведене вище: 1. Учасником-4 не виконано вимогу про надання в складі тендерної пропозиції паспорта (сертифіката) якості товару на пластину (дана вимога наведена в підпункті 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 6)). 2. Зазначена Учасником-4 в Довідці вих. № 7 від 16.09.2019 р. інформація про те, що Учасником-4 було отримано від виробника «STOMIL» S.A. технічний лист з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH – є недостовірною. 3. Витяг з каталогу продукції «STOMIL» S.A. та технічні вимоги до продукції «STOMIL» S.A., які містяться в тендерній пропозиції Учасника-4, надані Учасником-4 за відсутності на те законних підстав (Учасник-4 ніколи не отримував від фірми «STOMIL» S.A. дані документи та не являється офіційним дистриб’ютором фірми «STOMIL» S.A.). 4. Наявність печатки іншого учасника даних торгів (ТОВ «Торгівельний Дім РТД») в наданому Учасником-4 в складі тендерної пропозиції файлі «ТУ CUOD» може свідчити про те, що Учасник-4 є пов’язаною особою з ТОВ «Торгівельний Дім РТД». В ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено наступне: «1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:… …7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;». Згідно ч. 7 ст. 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Згідно пунктів 3, 4 ч. 1 ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція Учасника-4 підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Невиконання Учасником-4 вимоги Тендерної документації про надання в складі тендерної пропозиції паспорта (сертифіката) якості товару на пластину – підстава відхилення передбачена пунктом 4 ч. 1 ст. 30 Закону; 2. Зазначення Учасником-4 у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі – підстава відхилення передбачена частиною 7 ст. 28 та пунктом 3 ч. 1 ст. 30 Закону. Крім того, у разі підтвердження пов’язаності Учасника-4 з ТОВ «Торгівельний Дім РТД», тендерна пропозиція Учасника-4 також підлягає відхиленню з тієї підстави, що Учасник-4 є пов’язаною особою з ТОВ «Торгівельний Дім РТД» - підстава відхилення передбачена пунктом 7 ч. 1 ст. 17 та пунктом 3 ч. 1 ст. 30 Закону. На підставі вищевикладеного, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі», прошу скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «Стандарт-Днепр» та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Стандарт-Днепр» у порядку, визначеному Законом. У випадку незадоволення Замовником даної Вимоги, ТОВ «Термохім ЛТД» буде вимушене звернутися для захисту своїх прав та законних інтересів із скаргою до Антимонопольного комітету України. Додаток: сканована копія оригіналу листа-відповіді виробника «STOMIL» S.A. вих. № 02/2019 від 07.10.2019 р.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Запитання 1 Стосовно відсканованого документу який підтверджує якість товару В підпункті 12 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 6) зазначена вимога наступного змісту: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та, крім того, завантаження наступних файлів (по кожному пункту окремо):… 12. Файл у форматі pdf, відсканований з документу який підтверджує якість товару: паспорт (сертифікат) якості товару на пластину якій містить у собі повні технічні характеристики;». Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що замовником було замовлено пластину ТМ «STOMIL» S.A. типу NBR 65SH з різними товщинами, тобто пластина має одну і ту саму сировину для виробництва різних по товщині пластин. ТОВ «Стандарт-Днепр» (далі – Учасник-4) надав у своїй пропозиції пластину ТМ «STOMIL» типу NBR 65SH. Учасник-4 у своїй пропозиції надав у складі тендерної пропозиції файл «Технічний опис (витяг з каталогу)»з каталогу продукції ТМ «STOMIL» S.A. в якому наявні всі необхідні технічні характеристики для підтвердження відповідності замовленим характеристикам, аналогічні технічні характеристики вказуються в сертифікаті або паспорті на виріб. Також ТОВ «Стандарт-Днепр» надає лист від 16.09.19 вих № 7 про гарантію надання сертифікатів (паспортів) при поставці товару, з описом повних технічних характеристик. Запитання 2,3 Стосовно надання листа-підтвердження про наявність дистриб’юторства: 2. Зазначена Учасником-4 ТОВ «Стандарт-Днепр» в довідці від 16.09.2019 вих. № 7 інформація про те, що Учасником-4 було отримано від виробника «STOMIL» S.A. технічний лист з описом повних технічних характеристик гумової суміші, яка є сировиною пластини NBR 65SH – є недостовірною. 3. Витяг з каталогу продукції «STOMIL» S.A. та технічні вимоги до продукції «STOMIL» S.A., які містяться в тендерній пропозиції Учасника-4, надані Учасником-4 за відсутності на те законних підстав (Учасник-4 ніколи не отримував від фірми «STOMIL» S.A. дані документи та не являється офіційним дистриб’ютором фірми «STOMIL» S.A.). Відповідь: Згідно тендерної документації, а саме «Змісту і способу подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерною документацією для кваліфікації переможця торгів не вимагалось наявність у учасника документа-підтвердження дистриб’ютора виробника. Оригінальність та достовірність отриманих документів «STOMIL» S.A. не вимагалось до перевірки. Запитання 4. Наявність печатки іншого учасника даних торгів (ТОВ «Торгівельний Дім РТД») в наданому Учасником-4 в складі тендерної пропозиції файлі «ТУ CUOD» може свідчити про те, що Учасник-4 є пов’язаною особою з ТОВ «Торгівельний Дім РТД». Відповідь: Згідно пропозиції наданої ТОВ «Торгівельний Дім РТД», було запропоноване пластину виробництва ТОВ "Полімер" з наступними запропонованими еквівалентними ТМЦ - а саме пластину 1Н-1-МБС-Т різних товщин. Пропозицію ТОВ «Торгівельний Дім РТД» було відхиллено протоколом від 10.10.2019 за № 468 через не відповідність замовленим технічним характеристикам, а також не вказано про порушення, а саме про пов’язаність самих учасників між ТОВ «Стандарт-Днепр» та ТОВ «Торгівельний Дім РТД». Пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; - фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; - фізичні особи – члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено