-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 72410000-7 — Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до інтернету закладів освіти)
Торги не відбулися
803 943.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 039.43 UAH
мін. крок: 1% або 8 039.43 UAH
Період оскарження:
03.09.2019 14:51 - 15.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо скасування рішення замовника
Номер:
1f128f6b154d49a1b7a54bbd233fa979
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-001425-b.b1
Назва:
ВИМОГА щодо скасування рішення замовника
Вимога:
ВИМОГА
щодо скасування рішення замовника
Відділом освіти молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було опубліковане оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою «Відкриті торги» по предмету: ДК 021:2015-7241000-7 – Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів освіти), ідентифікатор закупівлі:UA-2019-09-03-001425-b (далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі проводився електронною системою закупівель «Prozorro» 19.09.2019 року о 12:05 год.
Критерієм вибору переможця була ціна 100%.
Очікувана вартість – 803 943,00 грн.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Приватне підприємство «Перша телекомунікаційна компанія» (далі – ПП «Перша Телекомунікаційна Компанія», Підприємство, ПП «ПТК»);
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Опенвей».
За результатами електронного аукціону учасником із найбільш економічно вигідною пропозицією було Підприємство, оскільки воно запропонувало найнижчу ціну, а саме 748 000,00 грн.
24.09.2019 року о 16:37 год. Замовником було оприлюднено Протокол від 23.09.2019 року №119 засідання тендерного комітету з розгляду тендерної пропозиції ПП «Перша телекомунікаційна компанія», відповідно до якого Замовник відхилив пропозицію Підприємства на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) На думку Замовника Підприємство не заповнило форму тендерної пропозиції згідно Додатку 5 до Тендерної документації у частині терміну дії тендерної пропозиції.
2) Підприємством було накладено електронну цифрову печатку ПП «ПТК» на тендерну пропозицію, що на думку Замовника є порушенням вимоги пункту 1 розділу 3 Тендерної документації.
Підприємство не погоджується з рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція ПП «Перша Телекомунікаційна компанія» повністю відповідає умовам тендерної документації.
1.ЩОДО ФОРМИ ТЕНДЕРНРЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗГІДНО ДОДАТКУ 5 ПОВІДОМЛЯЄМО.
Додаток 5 до тендерної документації передбачає, що форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному у цьому додатку.
Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні пусті графи.
ПП «ПТК» 18.09.2019 року, у складі тендерної пропозиції, було завантажено файл ТП_ПТК_ДОЛИНСЬКА_РДА_скан.PDF. У цьому файлі Підприємство надало Тендерну пропозицію у відповідності до форми Додатку 5 Тендерної документації. У ПУНКТІ 2 НА 2 АРКУШІ ВКАЗАНОГО ФАЙЛУ ЧІТКО ЗАЗНАЧЕНО (цитата) : «МИ ПОГОДЖУЄМОСЬ ДОТРИМУВАТИСЬ УМОВ ЦІЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПРОТЯГОМ 120 ДНІВ З ДНЯ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ»
Таким чином, Підприємство повністю заповнило форму тендерної пропозиції згідно Додатку 5 до Тендерної документації, в тому числі у частині терміну дії тендерної пропозиції (120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій).
2.ЩОДО НАКЛАДАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ЦИФРОВОЇ ПЕЧАТКИ ПОВІДОМЛЯЄМО НАСТУПНЕ.
ПП «ПТК» було отримано офіційні роз’яснення від авторизованого майданчика системи публічних закупівель «Zakupiivli24» щодо завантаження електронної цифрової печатки Підприємства.
У відповідності до отриманих роз’яснень (цитата): «Zakupivli24, авторизований майданчик електронної системи публічних закупівель ProZorro, на прохання ПП «ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ» (ЄДРПОУ 39408677) надає роз’яснення, щодо електронно-цифрового підпису, як учасника закупівель.
Учасник брав участь у тендері за яким був дискваліфікований згідно рішення замовника в якому вказано, що «Учасник під час подання тендерної пропозиції наклав на неї електронну цифрову печатку підприємства замість електронного цифрового підпису».
Учасником був накладений електронний цифровий підпис АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» який містить в собі ЯК ПІДПИС ТАК І ПЕЧАТКУ.
Ці дані були передані системі ProZorro, система самостійно обрала з носія ключової інформації печатку, а не підпис.
Згідно з вищесказаного просимо вважати, що порушень зі сторони учасника не було, так як ЕЛЕКТРОННА ЦИФРОВА ПЕЧАТКА Є РІЗНОВИДОМ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ, яка дає можливість ідентифікувати юридичну особу як підписувача» (кінець цитати).
Таким чином, ПП «ПТК» у повній мірі ВИКОНАЛО ВИМОГИ ПУНКУ 1 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Враховуючи наведене, Підприємство виконало всі вимоги тендерної документації, а відтак у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ПТК».
Вважаємо рішення Замовника про визнання не відповідності тендерної пропозиції Підприємства умовам тендерної документації таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також порушують права та законні інтереси Підприємства на об’єктивне та неупереджене прийняття Замовником рішень.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Прошу Замовника звернути увагу на особистій відповідальності членів тендерного комітету за порушення вимог законодавства України, зокрема базових принципів, на яких здійснюються закупівлі.
Статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції ПП «ПТК», Підприємство сприймає саме як упередженість з боку Замовника.
Статтею 38 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи вище викладене, з метою поновлення порушених прав та законних інтересів ПП «ПТК»
вимагаємо:
1. Розглянути вимогу ПП «Перша телекомунікаційна компанія».
2. Скасувати рішення тендерного комітету відділу освіти молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 23.09.2019 року оформлене Протоколом від 23.09.2019 року №119.
3. Про прийняте рішення повідомити ПП «Перша телекомунікаційна компанія» у встановлений законодавством термін.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2019 09:26
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо скасування рішення замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.09.2019 11:07
Підтвердження вирішення:
Рішенням тендерного комітету №119 від «20» вересня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до інтернету закладів освіти) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-03-001425-b та відхилити тендерну пропозицію ПП "ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, зокрема з наступних підстав:
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції було надано заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно Додатку 5 до тендерної документації, проте в порушення вимог учасником не було заповнено термін дії пропозиції (п. 2 встановленої форми згідно Додатку 5 до тендерної документації). (Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи).
Вимоги пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначають, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника/ кваліфікованого електронного підпису. Згідно з Законом «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Обов'язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі. Таким чином, електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасника є обов’язковим. Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону. Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник повинен був подати тендерну пропозицію відповідно до вимог змін до тендерної документації, які розроблено та затверджено замовником та з дотриманням вимог Закону. Учасником не виконано вищезазначену вимогу тендерної документації в частині накладення саме електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника/ кваліфікованого електронного підпису. В порушення вищезазначеної вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації учасником було накладено електронну печатку ПП "ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ" на документи тендерної пропозиції, що було встановлено шляхом перевірки відповідності файлу sign (4) через Онлайн сервіс перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням https://czo.gov.ua/verify, а саме:
Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: sign
Електронна печатка: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ»
Організація (установа): ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРША ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНА КОМПАНІЯ»
Код ЄДРПОУ: 39408677
Посада: Електронна печатка
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 18.09.2019 22:46:15
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA1040000007E210B0014E60201
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.