• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)

«Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)

Завершена

47 428 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 237 144.85 UAH
Період оскарження: 03.09.2019 12:15 - 14.09.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем торгів іншого учасника

Номер: 8c230e3957994627b979a8f2aa4521b6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-000613-b.a5
Назва: Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем торгів іншого учасника
Скарга:
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем торгів іншого учасника Підставою для подання скарги є: Неправомірне рішення Замовника (протокол засідання тендерного комітету Замовника (без номера) від 16 жовтня 2019 року (далі по тексту – Протокол від 16.10.2019 р., оскаржуване Рішення) про визначення переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд» Обґрунтування: 03 вересня 2019 року Замовником розміщено оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року) (ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель). 16 жовтня 2019 року Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 16.10.2019р. (без номера) у відповідності до якого ТОВ «Тернопільбуд» було визнано переможцем. Вважаємо, що Замовник помилково прийняв рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Тернопільбуд», оскільки тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, а тому підлягає відхиленню. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, в порушення вимог ст.30 Закону визначив переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам та умовам тендерної документації. На наше переконання, яке ґрунтується на системному аналізі норм Закону, вимог і умов тендерної документації, змісту документів тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільбуд» остання підлягає відхиленню виходячи з наступного. По-перше: Згідно розділу 1 "Загальні положення" пункту 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції" Тендерної документації, Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції учасника-резидента надається документ, що складений на іноземній мові, то цей Учасник надає в тендерній пропозиції окрім того завірений переклад цього документу українською мовою, посвідчений підписом та печаткою (у разі її використання) учасника торгів. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на україномовний текст. Документи, які вимагаються тендерною документацією (установчі документи учасника, довідки організації, установ, правоохоронних органів, тощо) мають бути обов’язково завірені апостилем. При цьому, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У поданій ТОВ "Тернопільбуд" тендерній пропозиції міститься документ "2. Довідка наявність матеріально-технічної бази для виконання.КК..pdf"., Серед вказаних машин, механізмів, устаткування зазначені наступні: №8 Устаткування з виготовлення бетону (бетонозмішувач, станція з виготовлення бетону, тощо) ємністю не менше 1 м3 (Битонозмішувач гравітаційний СБ-10В (С-302),1р.; та №9 Підіймач щогловий будівельний, вантажопідйомністю не менше 0,5 т (або аналог) (Підіймач щогловий, ТП-16, 35р.). Окрім того, відповідно до Розділу 1 пункту 1 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" підпункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА": 1.1. Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг передбачених предметом закупівлі. Учасники мають підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг, зазначених у довідці наступними документами: - наявність технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу на власні машини, механізми та техніку, на кожну вказану одиницю, яку вказану у довідці та буде залучено, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). У поданому ТОВ «Тернопільбуд» документі «2.1. Копії свідоцтв ТЗ та паспортів.КК.pdf» містяться: Паспорт Бетоносмеситель гравитационный СБ-10В (С-302) та детальна характеристика до нього які складені на іноземній мові (російською мовою), а також Подьемник мачтовый строительный ТП-16 Техническое описание и инструкция по эксплуатации ТП-16.00.00.000 ТО які також складені на іноземній мові (російською мовою). Таким чином, ТОВ «Тернопільбуд» в складі тендерної пропозиції подав паспорти що складені на іноземній мові (російською мовою), однак не подав жодного документу із завіреним перекладом даних документів українською мовою, посвідчені підписом та печаткою. Вважаємо, що таке грубе порушення вимог тендерної документації за предметом закупівлі «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року) (ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель).», повинно слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільбуд». По-друге: Учасник для підтвердження наявності у нього обладнання та матеріально-технічної бази, повинен подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно Розділу 1 пункту 1 підпункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації, Учасники мають підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг, зазначених у довідці наступними документами: - наявність технічних паспортів та/або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу на власні машини, механізми та техніку, на кожну вказану одиницю, яку вказану у довідці та буде залучено, як власні чи відповідно до договорів оренди чи надання послуг до виконання замовлення (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). У поданій ТОВ "Тернопільбуд" тендерній пропозиції міститься документ "2. Довідка наявність матеріально-технічної бази для виконання.КК..pdf"., Серед вказаних машин, механізмів, устаткування зазначений: №5 Бульдозер, потужністю не менше 80 к.с., Виробник/марка та термін експлуатації (років): ДЗ-10, 30р. Однак, у вказаній ТОВ "Тернопільбуд" довідці "2.1. Копії свідоцтв ТЗ та паспортів.КК.pdf" та у складі тендерної пропозиції відсутній технічний паспорт та/або свідоцтво про державну реєстрацію вказаного транспортного засобу (Бульдозер, потужністю не менше 80 к.с., Виробник/марка та термін експлуатації (років): ДЗ-10, 30р.). Таким чином, ТОВ «Тернопільбуд» не підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази", в зв’язку з цим, тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» підлягає відхиленню. По-третє: Відповідно до Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пункту 5 "Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»" тендерної документації: Відповідно до ст. 17 Закону: 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. ТОВ «Тернопільбуд» у складі тендерної пропозиції надало документ «7. Довідка ст.17.ВПВ..pdf», в якій відсутня будь-яка інформація про те, що ТОВ "Тернопільбуд" як учасник не пропонує, не дає і не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. В складі всієї тендерної пропозиції також відсутня дана інформацію. Таким чином, ТОВ «Тернопільбуд» не надало вищезазначеної інформації у складі тендерної пропозиції, в зв’язку з чим ТОВ “Тернопільбуд» як учасник підлягає відхиленню. По-четверте: Відповідно до Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пункту 5 "Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»" тендерної документації: Відповідно до ст. 17 Закону: 1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо: 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Слід зазначити, що вартість робіт значно перевищує 20 мільйонів гривень, однак ТОВ «Тернопільбуд» у складі тендерної пропозиції не подав антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, таким чином порушив встановлену вимогу Замовника та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» підлягає відхиленню. По-п’яте: Відповідно до Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пункту 1: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). ТОВ «Тернопільбуд» не надало паспортних даних уповноваженої особи Сінькевич Алли Іванівни у складі тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» підлягає відхиленню. По-шосте: ТОВ "Тернопільбуд" у складі тендерної пропозиції не подав Календарний план (Додаток 3), який додається і є невід’ємною частиною Договору згідно документу «32. Проект договору. Додаток №5..pdf». В зв'язку з чим тендерна пропозиція учасника ТОВ "Тернопільбуд" підлягає відхиленню. Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.18,28,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти заяву до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.10.2019 року) про визначення переможцем відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Тернопільбуд». Додатки: Платіжне доручення №378 від 25.10.2019р. за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Файли тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільбуд»: 2. Довідка наявність матеріально-технічної бази для виконання.КК; 2.1. Копії свідоцтв ТЗ та паспортів.КК; 7. Довідка ст.17.ВПВ; 32. Проект договору. Додаток №5. З повагою, Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» П.Я. Гладун
Опис причини скасування: Відсутність зацікавленості в даній закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 31.10.2019 19:13
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.11.2019 21:42
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Гладун Павло 380964799562 gbeternopil@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: d34870df48394532988ce0a1bdf0f975
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-000613-b.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» 46001, м.Тернопіль, вул. Руська 16/3, e-mail : ternopil.vmp@gmail.com, моб. (096)-680-93-86, тел./факс (0352) 42-07-71, ЄДРПОУ 41681223, р/р 26006300704872 в ТВБВ №10019/03 філії- ТОУ АТ «Ощадбанк» МФО 338545 вих. № 30 від 16.10.2019р. ТОВ «Тернопіль-ВМП» м.Тернопіль вул.Руська 16/3 e-mail : ternopil.vmp@gmail.com тел./факс (0352) 42-07-71 ЄДРПОУ 41681223 Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук Микола Павлович Тендерний комітет Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль - ВМП» ( м.Тернопіль вул. Руська16/3 ЄДРПОУ 41681223) просить Тендерний комітет Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації звернути Вашу увагу про розгляд тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" на дану закупівлю робіт по «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року) Закупівля: UA-2019-09-03-000613-b Оскільки документи згідно тендерної документації були надані Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" не в повному обсязі ,що порушує закон про Державні закупівлі а саме: Відсутні довіреність та паспортні дані - (Для юридичних осіб 1.1. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; - наказ про призначення; - довіреність або доручення; - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.) - Відсутність довідок (Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.)( він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;) - Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" надає довідку про те що має антикорупційну програму та призначеного уповноваженого з реалізації антикорупційної програми , те не надає підтверджуючі документи відповідальної особи. -Вітсутність документів –( Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним з документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). -Довідка субпідряд не заповненна згідно вимогам ТД (Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості: - найменування субпідрядника; - його місцезнаходження; - платіжні реквізити; - код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копією Довідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію); - види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів* та ліцензій* на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити;) - ТОВ "Тернопільбуд" Порушено подання Додаток 5 Проект договору в якому являється невід’ємною частиною є 14. Додатки до договору 14.1. До Договору додаються і є невід’ємною частиною Договору : - Розрахунок договірної ціни (Додаток 1); - Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) - Календарний план (Додаток 3). Директор ТОВ «Тернопіль-ВМП» Вальчук М.П.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.10.2019 10:07
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику ТОВ « Тернопіль-ВМП»! Звертаємо Вашу увагу на те, що у відповідності до ч.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник може звернутися до Замовника з вимогою тільки у випадку відхилення його тендерної пропозиції з метою отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Проте, повідомляємо, що тендерним комітетом управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, 16.10.2019 року, була розглянута тендерна пропозиція учасника ТОВ «Тернопільбуд», за результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Тернопільбуд» відповідає умовам тендерної документації.
Скарга
Відхилено

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: f65a1e2866ed4f4bab4a443962ff6bb7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-000613-b.b3
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Юридична адреса: вул. Вербицького 4, оф. 218, м. Тернопіль, Тернопільської області Код за ЄДРПОУ 41422080, ІПН № 414220826556, Ліцензія № 29-Л, реєстраційний запис 2013039264 р/р № 26006300003697,в ПАТ АБ «РАДА БАНК», ЄДРПОУ 21322127, МФО 306500 ________________________________________ № 581/09-2019 від 13 вересня 2019 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з рогляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» м. Тернопіль, вул. Вербицького 4, офіс 218 ЄДРПОУ 41422080 E-mail: gbeternopil@gmail.com телефон (096)-479-95-62 Замовник: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації код ЄДРПОУ 04014074 46021, вул. Грушевського, 8 м.Тернопіль, Тернопільська обл. електронна пошта: skpo@i.ua телефон: (03236) 6-00-10 Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-09-03-000613-b Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року) СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі "Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)" Управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі-Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2019-09-03-000613-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій: 18-09-2019, 18:00 Очікувана вартість закупівлі: 47 428 970,00 грн. Керуючись абзацом 1 частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі": скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" реалізує своє право на подання скарги. Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" ознайомившись з Тендерною документацією, виявило в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію та порушують права на участь у даній закупівлі, а саме: 1. Вимога тендерної документації Додаток 1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника": 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»), а саме: - Працівник (керівник), що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, які виконуватимуть заявлені роботи - не менше 1 особи; - Інженер-будівельник – не менше 1 особи; - Інженер з охорони праці– не менше 1 особи; - Інженер з проектно-кошторисної роботи - не менше 1 особи; - Виконавець робіт - не менше 2 осіб; - механік - не менше 1 особи; - енергетик не менше 1 особи; - наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Освіта та кваліфікація основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) повинна відповідати відповідній галузі Народного господарства України, до якої відносяться заявлені роботи. 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в»), а саме: - бетоняр - не менше 3 осіб; - муляр – не менше 8 осіб; - штукатур - не менше 6 осіб; - маляр – не менше 4 осіб; - лицювальник-плиточник – не менше 3 осіб; - покрівельник – не менше 2 осіб; - бляхар - не менше 2 осіб; - тесляр - не менше 2 осіб; - сантехнік - не менше 3 осіб; - електрогазозварник- не менше 1 особи; - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування – не менше 1 особи; - електрик – не менше 2 осіб; - монтажник трубопроводів – не менше 3 осіб; - водій автотранспортного засобу – не менше 2 осіб; - машиніст екскаватора – не менше 1 особи; - машиніст крана - не менше 1 особи; - машиніст бульдозера – не менше 1 особи; - машиніст грейдера – не менше 1 особи; - машиніст котка – не менше 1 особи. Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України. Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників ІТП та робітників будівельних професій саме у штаті підприємства. Вважаємо, що дана вимога є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі до скаржника, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання та можуть залучати до надання послуг субпідрядників. Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вищезазначені пункти в Додатку №1 у наступній редакції: 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»). - наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в»). Дискримінаційні вимоги, що містяться в Документації порушують права та законні інтереси ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" як учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення замовником частини 1 статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Змінити вимоги пункту 2.1. та пункту 2.2. в Додатку №1 на: 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «б»). - наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал); 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в»). Додатки: 1. Підтвердження внесення плати за подання скарги. ДИРЕКТОР ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» ГЛАДУН П.Я.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.10.2019 23:46
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Гладун Павло 380964799562 gbeternopil@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога скасувати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства

Номер: 349d5d116e9f4974a3e591e457664d0c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-000613-b.a2
Назва: Вимога скасувати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо, що згідно статті 3 та пункту 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із шести принципів є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Окрім того, нагадуємо Вам, що згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України. Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання. Вказана позиція узгоджується із сталою практикою адмін. колегії АМКУ щодо розгляду скарг з питань, що стосується дискримінаційних умов у тендерних документаціях. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: забрати перелік посадових працівників та робітників у пунктах 2.1 та 2.2 у Додатку №1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника" до Тендерної документації. Окремо просимо надати роз'яснення якими нормативно-правовими чи іншими локальними актами керувався Замовник встановлюючи дискримінаційні вимоги із детальним переліком та вказаною вибірковою на власний розсуд класифікацією всіх зазначених посад та кількістю необхідних в наявності працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід чому саме ці професії із обов'язковим підтвердженням документами про освіту та/або підвищення кваліфікації таких осіб. Окрім того, просимо надати обгрунтовану відповідь, чим керувався Замовник встановлюючи конкретизуючий перелік обладнання та устаткування необхідний для надання послуг по предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерна документація на закупівлю робіт «Будівництво дитячого садка на 120 місць по вул. Молодіжна у селі Біла Тернопільського району Тернопільської області» (Коригування кошторисної документації в нові ціни станом на 1.04.2019 року)» розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України з урахуванням особливостей проектно-кошторисної документації на виконання зазначеного будівництва щодо видів, об’ємів та складності робіт, якості будівельних матеріалів, строків виконання робіт, використання машин, механізмів та техніки, тощо. Зокрема, відповідно до вимог cт. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» нами встановлені відповідні кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. В окремому розділі проектно-кошторисної документації (Відомість ресурсів) на будівництво даного об’єкта зазначено перелік машин, механізмів та техніки, їх технічні характеристики та кількість, які необхідні для здійснення будівництва. На підставі цієї інформації нами було складено мінімальний перелік відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для виконання робіт передбачених предметом закупівлі. 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, проектно-кошторисна документація містить детальну інформацію про види робіт їх кількість (об’єми), рівень їх складності, строки виконання, використання машин, механізмів та техніки, кількість людино-годин/розряд, тощо. Враховуючи дану інформацію, відповідними фахівцями управління капітального будівництва Тернопільської ОДА було здійснено розрахунок нормативної потреби кількості основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, необхідних для якісного і вчасного виконання заявлених робіт. Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не обмежує учасників щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід іншими документами передбаченими чинним законодавством, в тому числі укладання цивільно-правових договорів на виконання робіт. У розділі «Примітки» Додатку 1 до тендерної документації зокрема зазначено: «5. Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.» «6. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо виконання предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.» Зрозуміло, якщо учасник не може підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в т.ч штатним розписом то він може підтвердити це, надавши інші документи, передбаченні чинним законодавством з відповідним поясненням. Дискримінаційними є вимоги, які орієнтовані на одного учасника. Замовником встановлені кваліфікаційні критерії у відповідності до ст. 16 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що Замовником в тендерній документації вимагаються лише документи на підтвердження встановлених Законом критеріїв. Вважаємо, що жодна з вимог тендерної документації не носить дискримінаційного характеру, так як зорієнтована на велику кількість учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога скасувати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до діючого Законодавства

Номер: 467898811e3948de9e183b3c6c5847c0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-03-000613-b.a1
Назва: Вимога скасувати дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до діючого Законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо, що згідно статті 3 та пункту 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із шести принципів є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням службовим становищем замовника та добросовісна конкуренція серед учасників. Окрім того, нагадуємо Вам, що згідно ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Уважно вивчивши та проаналізувавши встановлені Вами вимоги можна сказати що вони містять дискримінаційні вимоги, а саме: встановлена вимога про необхідність наявності окремих працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт є дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію учасників, оскільки даною вимогою замовник обмежує право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України. Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з працівниками або з іншими суб’єктами господарювання. Вказана позиція узгоджується із сталою практикою адмін. колегії АМКУ щодо розгляду скарг з питань, що стосується дискримінаційних умов у тендерних документаціях. Тому просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: забрати перелік посадових працівників та робітників у пунктах 2.1 та 2.2 у Додатку №1 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам учасника" до Тендерної документації. Окремо просимо надати роз'яснення якими нормативно-правовими чи іншими локальними актами керувався Замовник встановлюючи дискримінаційні вимоги із детальним переліком та вказаною вибірковою на власний розсуд класифікацією всіх зазначених посад та кількістю необхідних в наявності працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які мають необхідні знання та досвід чому саме ці професії із обов'язковим підтвердженням документами про освіту та/або підвищення кваліфікації таких осіб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 06.09.2019 17:38
Опис причини скасування: Помилково подана вимога.
Дата скасування: 06.09.2019 17:38