-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля марки ДГ 13-100
Завершена
306 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 9 180.00 UAH
мін. крок: 3% або 9 180.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2019 10:49 - 22.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації
Номер:
348ad7c801d044d1b959dc9e3ca2669d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-000559-a.c2
Назва:
Вимога щодо невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрвуглепоставка» в особі директора Вінничук Вікторії Анатоліївни вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір за результатами відкритих торгів на закупівлю 09110000-3 Твердого палива ДК 021:2015 згідно ідентифікатора закупівлі UA-2019-09-03-000559-а з ПП «Ліга Групп» є необгрунтованим , у зв'язку з тим, що тендерна прозиція ПП «Ліга Групп» (далі за текстом - Учасник) не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на незаконне призначення переможця.pdf 08.10.2019 11:30
Дата подачі:
08.10.2019 11:30
Вирішення:
1. У тендерній документації відсутні вимоги до учасників щодо надання документального пояснення в разі надання ціни тендерної пропозиції без ПДВ.
Тобто всі вимоги Замовника стосовно поданої ціни тендерної пропозиції виконано.
2. Згідно п.1. таблиці 2.1. додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати: «Довідка, яка містить інформацію про основні типи складських майданчиків, обладнання, автотранспорту (із зазначенням марок або фірми або моделей, кількості одиниць, року випуску), що передбачається використовувати для виконання замовлення, з наданням скан - копій документів, що підтверджують право власності або користування (скан - копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання або скан - копія договору оренди або скан - копія договору купівлі-продажу) або скан –копії договорів щодо надання послуг: складування, зберігання, навантажування, розвантажування, зважування та транспортування вугілля».
Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надає: Договір №2912/17 від 29 грудня 2017 р. оренди дільниці з правом користування під’їздною колією. Договір надання послуг №02/012019 від 02 січня 2019р. Договір №П0210 від 02 жовтня 2017 р. про надання послуг.
Тобто вимогу Замовника виконано.
Згідно п.2. таблиці 2.1. додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати: «Заповнена довідка у довільній формі, за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації, із зазначенням предмету договору, обсягів закупівель, замовників, дати укладання і строку дії договору з скан - копіями підтверджуючих документів (скан -копії договору (договорів), скан – копії видаткової накладної (видаткових накладних) та скан – копії листа – відгуку (листів-відгуків) контрагентів).».
Згідно п.1 Розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі Наказу МЕРТ України №454 від 17.03.2016: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» тобто предметом закупівлі є За кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Голова ознака умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Таким чином Замовник не включив до Тендерної документації дискримінаційні умови, а саме: марку вугілля, тим самим не звужив коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
3. Згідно п.7 Розділу Загальні положення Тендерної пропозиції: «Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозицій, виконуються БЕЗПОСЕРЕДЬОНЬО УЧАСНИКОМ та складаються українською мовою.
Якщо учасник не є резидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою, з перекладом українською. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Частинами 1,3 та 5 статті 10 Конституції України визначено, що державною мовою в України є українська мова, однак в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
4. Вимога щодо нотаріального засвідчення справжності підписів на документах Замовником – не вимагалася.
Відділ освіти не має повноважень щодо засвідчення справжності підписів на документах, цим наділені уповноважені на це нотаріуси (посадова особа органу місцевого самоврядування).
До того ж згідно п. 1 Розділу І Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник, а в документах, наданих замовнику переможцем торгів, — переможець.».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кількість аналогічних договорів
Номер:
9171df3690384ebf95d69bd1666912ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-03-000559-a.a1
Назва:
Кількість аналогічних договорів
Вимога:
У частині 3, 2 розділу ст.16 ЗУ Про публічні закупівлі зазначено, цитуємо: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ". У Тендерній документаціїї додаток 2 вказано: "Заповнена довідка у довільній формі, за підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів ". Вимагаємо виправити кваліфікаційний критерій у відповідності із ЗУ Про публічні закупівлі. А також замінити вимогу надати "скан - копії договорів, та листи-відгуки контрагентів". Дана вимога ТД не лише є дискримінаційною, але й вказавши таку кваліфікаційну ознаку Замовник порушує закон Про публічні закупівлі, надавши собі повноваження не передбачені ним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2019 12:31
Вирішення:
Згідно Роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06
«Щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог в тендерній документації
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому».
У частині 2 статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв до Учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше Учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Крім того слід пам’ятати, що виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Тому доцільно визначено в тендерній документації, що документи, які подають Учасники в якості доказів виконання договору мають свідчити про відсутність порушень наданого Учасником договору. Таким чином, з метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має подати не лише договір, але й листи – відгуки, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Статус вимоги:
Відхилено