-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга
Завершена
7 308 278.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2019 16:35 - 14.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендернрго комітету за № 35-09 від 23.09.2019 р
Номер:
4efd25eaff224cf58a5887ea7dc90156
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000874-b.c1
Назва:
Оскарження рішення тендернрго комітету за № 35-09 від 23.09.2019 р
Вимога:
№ __64_____
від 27.09.2019 р.
Голові тендерного комітету
КП «Управління капітального
будівництва» Дружківської
міської ради
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення тендерного комітету
КП «Управління капітального будівництва»
Дружківської міської ради
від 23 вересня 2019 року за № 35-09
«Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга"ДСТУ БД.1.1-1:2013; ДК 021:2015- 45453000-7
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-02-000874-b
Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд»
Щодо відповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції учасника відкритих торгів: ТОВ «СПЕЦБУД» (ЄДРПОУ 21951320) щодо закупівлі: «Капітальний ремонт будівель КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка»: «Корпус №1», «Корпус №2», «Корпус №2» з благоустроєм території, розташованих за адресою: Донецька область м. Дружківка, вул. Короленка, 12». Коригування. 1 черга"ДСТУ БД.1.1-1:2013; ДК 021:2015- 45453000-7 (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-02-000874-b) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРЕТЕНЗІЯ ЗАМОВНИКА:
1. На зауваження «учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією та вимогам ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме відповідно до довідці про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, учасник орендує екскаватор «Борекс 2101» та автокран г/п 10 т. на базі автомобіля МАЗ-533, тобто орендодавцю передано право користування технікою, але відповідно довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутні будь які працівники, які мають право виконувати роботи на орендованій техніки. Якщо на вищевказаній орендованій техніки планувалось залучати будь кого, то необхідно було це оформити належним чином відповідно до вимог законодавства про працю України та вказати у довідці про наявність працівників».
ПОЯСНЕННЯ: ТОВ «Спецбуд» не має орендованої техніки, ми маємо Договір на транспортне обслуговування (який ніяким чином не підпадає під функції оренди техніки, та субпідряду бо обсяг виконання робіт менше 20 відсотків «0,54%»), копія «Договору № 080119 від 08.01.2019 р на транспортне обслуговування» надана в нашій тендерній пропозиції.
Транспортні засоби автокран та екскаватор внесені в графу орендована техніка, згідно додатку № 5 до тендерної документації, іншої графи призначення техніки в додатку 5 немає, тому техніка яка буде використовуватися по договору транспортного обслуговування внесена в графу «Орендована техніка».
Таким чином ми вважаємо, що даний пункт тендерної пропозиції нами не порушено.
2. Проаналізувавши документи учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий», який признаний переможцем торгів, також має орендовану техніку (згідно Довідки): 1. Вантажний кран КС-3575;
2. Ескаватор гусенічний САТЕPILR-311C$
3. Автомобіль КРАЗ 6510;
4. Автомобіль SKODA OKTAVIA TOUR 1.81;
При цьому у Довідці про наявність працівників, учасник надає тільки одного працівника (машиніст автокрана), що говорить про те що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В п.5.3.3. тендерної документації вимагається «Відповідний досвід роботи не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції: (30% від суми тендерної пропозиції ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» повинно складати 2192483 грн.».
ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» надало тільки один такий Договір, що говорить про те що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В п.5.4.4. тендерної документації вимагається: «Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний обіг коштів за останні 4 роки (середньо арифметичне значення річних обігів) має бути не менше 50%, від суми пропозиції (3654139 грн.)
Згідно поданих документів Фінансовий звіт малого підприємства учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий» сума складає:
Форма 2 - 2018 рік – середньорічний обіг коштів - 7216,9 тис.грн.
2017 рік – середньорічний обіг коштів - 2997,8 тис.грн.
2016 рік – середньорічний обіг коштів – відсутня інформація
2015 рік – середньорічний обіг коштів – 2320,0 тис.грн.
тобто цей пункт також порушено, при цьому документи не читабельні (практично не видно написів у документах 2016, 2015 та 2014 роках), немає відмітки податвої інспекції чи статистичної звітності про прийняття такої звітності.
Якщо більш детально вивчити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спільне підприємство «Зодчий», то можна виявити ще декілька документів які не відповідають тендерній пропозиції.
3. З огляду на вищевикладене просимо переглянути рішення тендерного комітету за № 35-09 від 23.09.2019 року, про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Уповноважена особа
Головний інженер
ТОВ «Спецбуд» ПІДПИС Єгурнов Г.О.
ПЕЧАТКА
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2019 08:24
Вирішення:
На Вашу вимогу №64 від 27.09.2019 року щодо скасування рішення від 24.09.2019 року тендерного комітету КП «УКБ» Дружківської міської ради повідомляємо наступне, що по розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спецбуд» було прийнято законне та обґрунтоване рішення. ТОВ «Спецбуд» було укладено договір з фізичною особою підприємцем на транспортне обслуговування спеціальною технікою, але це не відповідає умовам закупівлі та тендерної документації у зв’язку з тим, що не зрозуміло хто саме буде виконувати роботи на спеціальній техніці, в штаті ТОВ «Спецбуд» таких працівників не має, та ніяких цивільно-правових договорів не було укладено. Не має ніяких даних про водіїв спеціальної техніки, а саме мають вони право керувати технікою, який досвід та інше. Тобто виконувати роботи будуть особи, які не мають ніякого відношення до об’єкту. У договорі на транспорте обслуговування між ТОВ «Спецбуд» та фізичною особою підприємцем не прописано саме які роботи будуть виконуватися та хто саме буде виконувати ці роботі на спеціальній техніці. КП «УКБ» Дружківської міської ради як замовник не може допустити до виконання робіт осіб, які не приймали участь у аукціоні. Крім того, у випадку надзвичайної ситуації, яка може виникнути в процесі робіт на спеціальній техніці, відповідальність буде нести замовник, який безпідставно допустив до виконання робіт сторонніх осіб. Тому вважаємо, що фактично будуть виконуватися роботи іншим суб’єктом господарювання, а ТОВ «Спецбуд» ніякої участі у роботі на спеціальній техніці приймати не буде. На підставі вищевказаного тендерний комітет прийняв законне рішення та для його скасування не має підстав.
Стосовно фінансової спроможності ТОВ «СП «Зодчий» та досвіду роботи не менш 2 договорів за останні 4 роки не менш 30% від суми тендерної пропозиції тендерний комітет повідомляє наступне, що вищевказані кваліфікаційні критерії були встановлені як додаткові до кваліфікаційних критеріїв відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тому тендерний комітет вправі приймати рішення на власний розсуд саме ці додаткові критерії. ТОВ «СП Зодчий» має відповідний досвід, а саме договір на суму 19 990 000 грн., а також тендерний комітет прийняв за досвід два аналогічних договори, які укладені з одним замовником, в один день та по аналогічним роботам (виконання капітального ремонту будівель 410 та 80 військового містечка) на суму 1 193 136 грн. та 2 174 312 грн., тобто дві угоди на суму яка більше чим 30 % від суми тендерної пропозиції.
Не достатня фінансова спроможність, як додатковий кваліфікаційний критерій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим тендерний комітет не мав права відхилити тендерну пропозицію із за недостатньої фінансової спроможності ТОВ «СП «Зодчий».
Стосовно того, що ТОВ «СП «Зодчий» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме не має відповідних працівників на спеціальну техніку та автомобілі то відповідно до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет «КП «УКБ» звернувся за роз’ясненнями до ТОВ «СП» Зодчий» та отримали відповідь про те що машиніст автокрана має право виконувати роботи на грузовик автомобілях та екскаваторах. У зв’язку з чим підстав вважати те, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям у тендерного комітету не має.
Статус вимоги:
Відхилено