• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робочі станції в комплекті

Робочі станції в комплекті Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України

Торги не відбулися

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2019 15:43 - 14.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушеня відповідності кваліфікацйним критеріям пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Номер: 7f84dc6f08f34b4caa6c37618e5f331a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-09-02-000739-b.b1
Назва: Щодо порушеня відповідності кваліфікацйним критеріям пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
Вимога:
Шановні замовники, ДОДАТОК №3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» пункт 2.7. містить наступне: «копії документів, не менше одного з чотирьох (або їх частини), що підтверджують відповідність стандартам або CSA, та/або EMC, та/або Nemko, та/або TUV на блоки живлення системних блоків, де вказана модель блоку живлення, яка пропонується». Запропонований ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» блок живлення Crown CM-PS400 є звичайним та дуже недорогим блоком живленя, який не містить жодного з вказаних сертифікатів. Крим того, він не має модуля Active PFC та сертифікації 80+, звичайних для блоків живлення, що таки сертифікати мають. ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не додає жодного з документів, що свідчать про наявність таких сертифікатів, що цілком зрозуміло. Це є суттєве та свідоме порушення технічних вимог Замовника, на користь дешевшого, але не відповідного рішення, яке крім того, порушує конкурентні можливості інших учасників, які ретельно виконали цю вимогу Замовника. У зв’язку з наведеними фактами, вказуємо Замовнику на те, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» суттєво порушує вимоги Тендерної документації, та відповідно до статті 30 Закону та вимогам Тендерної документації замовника має бути скасована.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято жодного рішення стосовно тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» по закупівлі 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робочі станції в комплекті), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.09.2019 16:32
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що на момент подання Вашого звернення Замовником не прийнято жодного рішення стосовно тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» по закупівлі 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робочі станції в комплекті), а тому подання вимоги про усунення порушення є недоцільним. Окрім того, відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У разі наявності однієї з підстав зазначених у ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.