-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 72410000-7-Послуги провайдерів (Послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти)
Завершена
2 323 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 616.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 616.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2019 13:25 - 21.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
6c813893f38c4cbc9a7369e6d8b837ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000727-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
ФОП Онисько Н.І, ПП «Перша телекомунікаційна компанія» та ТОВ «ОПЕНВЕЙ»., взяли участь в закупівлі на послуги з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти (Джерело фінансування закупівлі - Державна освітня субвенція згідно постанови КМУ №319 від 03.04.2019 року) очікувана вартість 2 323 100,00UAH (ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів, встановленому нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте, ознайомившись з тендерною документацією торгів, можна сказати, що умови закупівлі порушують такі принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) як максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Фактичними обставинами, що підтверджують порушення Замовником процедури закупівлі, є наступні факти.
1. Замовником оголошено проведення відкритих торгів на придбання послуги з доступу до інтернету закладів загальної середньої освіти, кількість та обсяг поставки якого згідно з Розділу 1 Тендерної документації зазначені в Додатку №2.
Разом з тим, Додаток №2 до Тендерної документації не містить ні детального опису послуги, ні обладнання для забезпечення надання послуги, що є предметом закупівлі, ні його кількості, ні вимог до самого обладнання.
Так, відповідно до вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того відсутня вимога про надання цінової пропозиції учасниками. Відсутність у Тендерній документації вказаних вимог позбавляє учасників можливості оцінки вартості послуг які будуть надаватися.
Зокрема, ціна на використання даної послуги щодо доступу до інтернету не обґрунтована, а вказані в тендерній документації вимоги щодо надання послуг провайдера не містять детального опису послуги та робіт які повинні надаватися учасником, відсутність вимоги про кошторисну документацію та неврахування в тендерній пропозиції окремих супутніх послуг/робіт, які повинні мати місце, призведе до порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Такий механізм написання вимог до предмету закупівлі не відповідає вимогам п.3 та п.4 частини 2 статті 22 Закону.
2. Крім того, замовником під час складання Тендерної документації не враховано вимоги, щодо здійснення процедури закупівлі що містяться в Листі – роз’ясненні Міністерства освіти і науки України , щодо використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти.
Вказані порушення законодавства суттєвим чином впливають на можливість належного виконання умов проекту договору викладеного в Тендерній документації.
Так, ст.31 Закону передбачено, що замовник відміняє торги в разі:
- відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
- порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
- подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
- допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
- відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Про відміну процедури закупівлі за такими підставами має бути чітко визначено в тендерній документації.
Отже, з аналізу вказаних норм випливає, що у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель вказані торги повинні бути відмінені.
У випадку невиконання та/або ігнорування дій зазначених вище будемо змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та інших контролюючих і правоохоронних органів з проханням притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника за вчинення дій, які суперечать та порушують норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2019 06:18
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що твердження, викладені вами є безпідставними, необгрунтовими та такими, що суперечать чинному законодавству, зокрема тому що вони стосуються умов тендерної документації, а не вибору переможця закупівлі (як ви зазначили в типі вимоги).
Згідно частини 1 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
В строки встановлені законом, ви (або інші учасники) не мали зауважень до тендерної документації, аже жодних запитів чи скарг до замовника не надходило. Отже, жодних порушень чинного законодавства замовником не було допущено, тому Ваша вимога є неправомірною та безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено