-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
72410000-7 - Послуги провайдерів (послуги із підключення доступу до мережі Iнтернет для ЗОШ та ЗО Білозерського району)
Торги не відбулися
1 129 420.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 647.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 647.10 UAH
Період оскарження:
02.09.2019 11:13 - 13.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія”
Номер:
1dcfd76eb95448f7b100b7741ada43af
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000186-b.a2
Назва:
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія”
Вимога:
Вимога про скасування Замовником рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ПП “Перша телекомунікаційна компанія”
Комунальна установа “Районний центр по обслуговуванню закладів освіти “Білозерської районної ради Херсонської області (вул.Станіславське шосе,29/48, Білозерка, Херсонська область, Україна, 75000)на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікувала оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою “Відкриті торги” про предмету : 72410000-7 - Послуги провайдерів, ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-02-000186-b (ID 84e087a7a1804006ba4041b2975ec383 (далі – Закупівля).
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Приватне підприємство “Цифрові комунікації”
2) Товариство з обмеженою відповідальністю “Опенвей”
3) Приватне підприємство “Перша телекомунікаційна компанія”
Вважаємо, що незаконним рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі Приватне підприємство “Перша Телекомунікаційна Компанія” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з наступним.
Виходячи з вимог тендерної документації, а також вимог договору про закупівлю, предметом закупівлі є Послуги провайдерів (Послуги із підключення доступу до мережі Інтернет для ЗОШ та ЗО Білозерського району)
Відповідно до частини першої статті 42 Закону України «Про телекомунікації» діяльність у сфері телекомунікацій здійснюється за умови включення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій (далі – Реєстр), а у визначених законом випадках також за наявності відповідних ліцензій та/або дозволів.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про телекомунікації»:
- провайдер телекомунікацій – суб’єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без права на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку;
Таким чином, для здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернету та/або з технічного обслуговування та експлуатації власних телекомунаційних мереж, мереж ефірного теле- та радіомовлення, проводового радіомовлення, телемереж суб’єкт господарювання повинен подати заяву про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій з відповідним видом діяльності, територією та статусом (оператор або провайдер), відповідно до вимог статті 42 Закону “Про телекомунікації”, а також вимог Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та визнання таким, що втратило чинність, рішення НКРЗ від 11.11.2010 № 514", зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2012 р. за № 1958/22270, затвердженого рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.11.2012 № 560 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.11.2012 за № 1958/22270 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 10 Додатку 1 до Порядку, в заяві про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій вказується територія здійснення діяльності у сфері телекомунікацій.
Разом з цим, проаналізувавши реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk, можна дійти висновку, що ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не має статусу провайдера телекомунікацій, а відтак тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації, та підлягає відхиленню згідно з нормами законодавства.
По-друге, місцем надання послуг із підключення доступу до мережі Iнтернет є ЗОШ та ЗО Білозерського району, Херсонська область.
В контексті цієї вимоги тендерної документції звертаємо Вашу увагу на наступне.
Правова основа користування радіочастотним ресурсом України, повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов'язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України, визначені Законом України "Про радіочастотний ресурс України" від 1 червня 2000 року № 1770-III (далі - Закон № 1770-III).
Відповідно до ст.1 Закону № 1770-III ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України - документ, який засвідчує право суб'єкта господарювання на користування радіочастотним ресурсом України протягом визначеного терміну в конкретних регіонах та в межах певних смуг, номіналів радіочастот з виконанням ліцензійних умов.
Ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України видаються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, суб'єктам господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг (ч.1 ст.31 Закону № 1770-III).
Разом з цим, проаналізувавши Реєстр виданих ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України, який знаходиться у вільному доступі за посиланням https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=56&language=uk, можна дійти висновку про відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України саме на території Херсонської області.
Зазначена обставина підтверджується тендерною пропозицією ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, в якій, серед іншого, наявні ліцензії на користування радіочастотним ресурсом в наступних регіонах:
-Донецька область;
-Полтавська область;
- Харківська область;
-Кіровоградська область;
Таким чином, ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” не має право надавати послуги доступу до мережі Інтернет закладам та установам освіти на території Херсонської області.
Акцентуємо Вашу увагу, що користування радіочастотним ресурсом на території Херсонської області без відповідної ліцензії охоплюється складом адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 146 Кодексу України про адміністративні правопорушення (стаття 146. Порушення правил реалізації, експлуатації радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також користування радіочастотним ресурсом України).
Отже, чинне законодавство встановлює наступну послідновність дій суб’єкта господарювання для отримання ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України:
1. Відповідно до частини 2 статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" визначитись яким він є користувачем радіочастотного ресурсу (подальші дії визначені лише для суб`єктів господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг і включені до Реєстру операторів і провайдерів).
2. Відповідно до Національної таблиці розподілу смуг радіочастот України та Плану використання радіочастотного ресурсу України визначити радіотехнологію та смуги радіочастот.
3. Відповідно до ст. 42 Закону України "Про телекомунікації" та рішенняНКРЗІ від 01.11.12 № 560 подати до НКРЗІ заяву про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
4. Відповідно до Ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом України та статті 32 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" підготувати заяву та пакет документів для отримання ліцензії.
5. Направити цінним листом з описом вкладення документи на адресу НКРЗІ, або подати особисто.
6. У разі залишення заяви без розгляду, суб`єкт господарювання може усунути виявлені недоліки та повторно подати заяву та пакет документів на новий розгляд.
7. Після прийняття НКРЗІ рішення про видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та отримання листа-повідомлення про розмір плати за видачу ліцензії суб`єкт господарювання, не пізніше 30 календарних днів від дня направлення листа повідомлення, здійснює оплату визначеної суми до Державного бюджету України на рахунок місцевого відділення Державного казначейства України за кодом бюджетної класифікації 22011400.
8. Направити по факсу до відділу ліцензування РЧР копії платіжного доручення та довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України в повному обсязі. Надходження зазначених документів є підставою для підготовки бланку ліцензії.
9. Ліцензія видається представнику суб`єкта господарювання, який зазначений у дорученні від керівника суб’єкта господарювання, особисто на підставі наданих оригіналів документів: платіжного доручення, довідки місцевого відділення Державного казначейства України про зарахування коштів до Державного бюджету України, доручення на отримання матеріальних цінностей.
10. Після отримання першого дозволу на експлуатацію за ліцензією поінформувати НКРЗІ про початок освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією.
11. Після отримання дозволу на експлуатацію в останньому регіоні за ліцензією або на всі номінали радіочастот зазначені в ліцензії поінформувати НКРЗІ про повне освоєння радіочастотного ресурсу за ліцензією.
Таким чином, ще раз наголошуємо, що відсутність у ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” статусу Провайдера , а також відсутність ліцензії на користування радіочастотним ресурсом на території Херсонської області є невідповідністю Пропозиції учасника у цій частині вимогам Документації.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
ПП “Цифрові комунікації” вимагає:
1) здійснення органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у тендерній документації;
2) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, та визначення зазначеного учасника переможцем Процедури закупівлі і оприлюднення відповідного повідомлення про намір укласти договір;
З повагою та сподіванням на
законність і неупередженість
під час розгляду нашої скарги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.10.2019 21:54
Вирішення:
ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” у складі своєї тендерної пропозиції надано завірену учасником копію повідомлення НКРЗІ від 10.05.2018 р. №02-3221/111 про внесення змін до пункту 4288 реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, згідно рішення НКРЗІ №242 від 08.05.2018 р., а саме у поле «Територія здійснення діяльності» зроблено запис, в тому числі «Херсонська». Таким чином, ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” має право надавати послуги доступу до мережі Інтернет закладам та установам освіти на території Херсонської області.
Надана, у складі тендерної пропозиції ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія”, довідка №21122/13-09-19 від 13.09.2019 р. «Про погодження з вимогами зазначеними в технічних характеристик та типи підключень, згідно якої при забезпечені доступу до Інтернету закладів освіти застосовуватися буде тип підключення – ВОЛЗ (волоконно-оптична лінія зв'язку). У зв'язку із використанням вищеописаних технологій підключень, ПП “Перша Телекомунікаційна Компанія” даною довідкою №21122/13-09-19 від 13.09.2019 р. повідомило замовника, що необхідності в подачі документів (в т.ч. копій документів, які підтверджують наявність в Учасника відповідної ліцензії (ліцензій) щодо користування радіочастотним ресурсом України; копій висновків щодо електромагнітної сумісності радіоелектронного засобу широкосмугового радіодоступу або дозволів на експлуатацію радіоелектронного засобу широкосмугового раіодоступу), що стосуються користування Радіочастотним ресурсом України у відповідності до Закону України «Про радіочастотний ресурс України» - необхідності немає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про скасування рішення Замовника
Номер:
070a2056bbef44ddab1e5a8310b7ea5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000186-b.b1
Назва:
ВИМОГА про скасування рішення Замовника
Вимога:
ВИМОГА
про скасування рішення Замовника
КУ «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти» Білозерської районної ради Херсонської області (75000, Україна, Херсонська обл., Білозерка, вул. Станіславське шосе 29/48) (далі - Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікував оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою «Відкриті торги» по предмету: ДК 021:2015: 72411000-4 — Постачальники Інтернет-послуг, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-02-000186-b (ID-84e087a7a1804006ba4041b2975ec383) (далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі проводився електронною системою закупівель 18.09.2019 року о 11:45 год.
Критерієм вибору переможця була ціна 100%.
Оцінку тендерних пропозицій проведено 18.09.2019 року.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) Приватне підприємство «Перша телекомунікаційна компанія» (далі – ПП «Перша Телекомунікаційна Компанія», ПП «ПТК», Підприємство).
2) Товариство з обмеженою відповідальністю «Опенвей».
3) Приватне підприємство «Цифрові комунікації» (далі – ПП «Цифрові комунікації»)
Протоколом № 42 від 20.09.2019 року Замовник визначив тендерну пропозицію ПП «Цифрові комунікації», як таку що відповідає вимогам тендерної документації.
20.09.2019 року Замовником було розміщено повідомлення про намір укласти договір з ПП «Цифрові комунікації».
Підприємство НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ з вище вказаним рішенням Замовника, з наступних підстав.
Проаналізувавши тендерну пропозицію ПП «Цифрові комунікації», вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника на те, що вона НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації та Закону, та має бути ВІДХИЛЕНА з наступних підстав.
1.
Розділом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації визначено, що Учасником для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі у складі тендерної пропозиції надається підтвердження наявності системи фільтрації забороненого та небажаного контенту, зокрема обмеження доступу до інтернет-ресурсів, які розповсюджують, пропагують агресію, насильство, жорстокість, приниження особистості, порнографію, шкідливі звички, розпалюють національну, расову та релігійну ворожнечу, жорстокі ігри, он-лайн казино, а також до заборонених інтернет-ресурсів (зокрема, відповідно до Указів Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019, від 14 травня 2018 року №126/2018, від 15 травня 2017 року №133/2017).
У складі тендерної пропозиції ПП «Цифрові комунікації» надало документ «Довідка про готовність організувати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл завантаження «Технічні_якісні та кількісні характеристики.pdf»), у якому зазначено «Доступ до Інтернет-ресурсів заборонених на державному рівні буде обмеженим на рівні провайдера. Список заборонених Інтернет-ресурсів актуалізується відповідно до чинного законодавства».
В той же час, за результатами аналізу тендерної пропозиції виявлено, що в порушення вимог Розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, ПП «Цифрові комунікації» НЕ НАДАНО підтвердження наявності системи фільтрації забороненого та небажаного контенту, зокрема обмеження доступу до інтернет-ресурсів, які розповсюджують, пропагують агресію, насильство, жорстокість, приниження особистості, порнографію, шкідливі звички, розпалюють національну, расову та релігійну ворожнечу, жорстокі ігри, он-лайн казино, а також до заборонених інтернет-ресурсів (зокрема, відповідно до Указів Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019, від 14 травня 2018 року №126/2018, від 15 травня 2017 року №133/2017).
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Цифрові комунікації» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації, і підлягає відхиленню у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.
Підпунктом 1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що для участі в закупівлі учасником подаються документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме - Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та де зазначено, прізвище та ініціали, посада, кожного з працівників, відомості про освіту, відомості про наявний досвід по супроводу та виконанню поставок товарів.
ПП «Цифрові комунікації» в складі тендерної документації надано Довідку «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (файл завантаження «Відповідність кваліфікаційним критеріям і статтям 17 Закону.pdf», сторінки 21-22 ).
Вказана довідка НЕ МІСТИТЬ відомостей про освіту працівників, що є порушенням вимог Підпункту 1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Цифрові комунікації» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Підпункту 1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, і підлягає відхиленню у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.
Підпунктом 2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, визначено, що для участі в закупівлі учасником подаються документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме - Довідка про виконання аналогічного договору за 2018-2019 р.р. із зазначенням реквізитів договору, суми договору, повного найменування замовника згідно такого договору, його адреси та контактних номерів телефонів, відомостей про найменування поставлених товарів, кількість та строки поставок.
ПП «Цифрові комунікації» в складі тендерної документації надано Довідку про виконання аналогічного договору (файл завантаження «Відповідність кваліфікаційним критеріям і статтям 17 Закону.pdf», сторінка 23).
Вказана довідка НЕ МІСТИТЬ відомостей про суму договору, кількість та строки поставок товару, що є порушенням вимог Підпункту 2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Цифрові комунікації» НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Підпункту 2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, і підлягає відхиленню у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
4.
Загребенюк Анастасія Вадимівна, не має належних повноважень представляти інтереси ПП «Цифрові комунікації» під час проведення процедури закупівлі у відповідності до Статуту ПП «Цифрові комунікації» та наданих документів.
Розділом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, разом з наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
В порушення вимог Розділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерної документації, ПП «Цифрові комунікації» виписки з протоколу засновників.
ПП «Цифрові комунікації» в складі тендерної документації надано Наказ №1 про призначення на посаду директора Загребенюка А. М. (файл завантаження «Повноваження посадової особи.pdf», сторінка 1) та довіреність директора від 07.08.2019 року на ім’я начальника відділу маркетингу Загребенюк Анастасії Вадимівни щодо представництва інтересів Товариства (файл завантаження «Повноваження посадової особи.pdf», сторінка 2).
Пунктом 7.2 (Компетенція засновника) Статуту ПП «Цифрові комунікації» (файл завантаження «Відповідність кваліфікаційним критеріям і статтям 17 Закону.pdf», сторінки 1-12) визначено право Засновника передавати частку своїх повноважень іншим особам – керівнику/директору.
В той же час, пунктом 7.4 Статуту ПП «Цифрові комунікації» передбачено, що керівник/директор може самостійно вирішувати питання щодо діяльності підприємства, крім тих, що віднесені цим Статутом до виключної компетенції засновника.
Таким чином, довіреність директора від 01.01.2019 року на ім’я начальника відділу маркетингу Загребенюк Анастасії Вадимівни щодо представництва інтересів Товариства не має юридичної сили, оскільки у відповідності до Статуту ПП «Цифрові комунікації» повноваженнями передавати частку своїх обов’язків наділений лише засновник.
Враховуючи наведене, оскільки тендерна пропозиція ПП «Цифрові комунікації» не підписана уповноваженою особою вона не має юридичної сили, і підлягає відхиленню Замовником, як така що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
5.
Тендерна пропозиція ПП «Цифрові комунікації» не містить електронного цифрового підпису (ЕПЦ).
У відповідності до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Згідно з Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Обов’язковий реквізит електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Статтею 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис» визначено, що електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувача та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Таким чином, електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи є обов’язковим.
Враховуючи наведене, оскільки тендерна пропозиція ПП «Цифрові комунікації» не містить електронного цифрового підпису (ЕПЦ), вона не має юридичної сили, і підлягає відхиленню Замовником, як така що не відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
Крім того, звертаємо увагу Замовника на наступне:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Хоча тендерною документацією прямо не передбачено надання інформації щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, підтвердження її наявності є одним з головних кваліфікаційних критеріїв у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Ненадання ПП «Цифрові комунікації» інформації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази може свідчити про її відсутність або недостатність, що в свою чергу може вплинути на строки та якість надання послуг по предмету закупівлі.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Таким чином, виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція ПП «Цифрові комунікації» НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам тендерної документації, та має бути відхилена у відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, звертаємо увагу замовника, на те, що у відповідності до статті 38 Закону, за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Приватне підприємство «Перша телекомунікаційна компанія» наголошує на неприпустимості порушень вимог чинного законодавства України.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення засідання тендерного комітету КУ «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти» Білозерської районної ради Херсонської області від 20.09.2019 року оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 20.09.2019 року №42.
3. Про прийняте рішення повідомити ПП «ПТК» у встановлений законодавством строк.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на звернення учасника 23.09.2019 11:40
Дата подачі:
20.09.2019 12:15
Вирішення:
Тендерна пропозиція ПП "Цифрові технології" відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено