-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг по заправці картриджів для принтерів
Джерела фінансування: 1560 за рахунок власних коштів, 2400 за рахунок бюджетних коштів
Завершена
3 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2019 10:21 - 04.09.2019 10:26
Вимога
Вирішена
Прохання
Номер:
50ddece236814c77b284a2c36904d7d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000096-b.b5
Назва:
Прохання
Вимога:
Шановний замовнику, беручи до уваги, всі ті відповіді на оскарження, які були сформульовані виходячи з Вашої інформації до закупівлі. Щоб надалі не було двозначних ситуацій, просимо, читкіше прописувати умови для кваліфікації учасникі, та діяти в рамках Закону та написаного Вами. Якщо всі учаснисники порушили Ваші умови, ви маєте законе право всих дискваліфікувати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.09.2019 10:03
Вирішення:
Дякуємо, ваші зауваження будуть прийняті до уваги
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель"
Номер:
f9c6fd8f7f6f474981356f2afe1e7d0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000096-b.a4
Назва:
наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель"
Вимога:
II. Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі
п.5 Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
п. 6 Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
Також в формі пропозиції було зазначене, що "Разом з цією пропозицією (сканована копія в форматі pdf) ми надаємо документи, передбачені пунктом 4 на підтвердження заявлених вимог.". Але і документи не були надані в належний строк.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 16:33
Вирішення:
Шановний учасник, беручи до уваги те, що жоден з учасників не завантажив до аукціону документ, який мав назву «Гарантійний лист», проте, обидва учасники погоджувались надати якісні послуги. А також обидва учасники не завантажили сертифікат якості, через те, що тонери для заправки картриджів не підлягають обов’язковій сертифікації, а висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не вимагала ТД. Тому вирішальним фактором була ціна. А ваші звинувачення в змові взагалі безпідставні, хоча б тому, що три договори з ФОП «ФОП Тишкевич Ганна Сергіївна» були результатом аукціонів де ФОП «Тишкевич Ганна Сергіївна» була взагалі єдиним учасником який приймав участь в торгах! А в аукціоні на закупівлю ноутбуків «ФОП Тишкевич Ганна Сергіївна» приймала участь, проте переможцем був обраний учасник, який запропонував найменшу ціну ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ". Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-24-002935-b
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Порушення закону України про публічні закупівлі
Номер:
145319ed4803435f9c56aa89561b7d30
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000096-b.b2
Назва:
Порушення закону України про публічні закупівлі
Вимога:
ФОП Тушкевич разом з замовником порушили закон про публічні закупівлі Розділ IV ст. 21 п.2 в кому сказано про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. До 06.09.19 р. потрібно було подати пакет документів, які були вказані замовником в тендерній документації. Але ФОП Тушкевич не подала всі необхідні документи вчасно, інші документи були загружені до системи 12.09.19, після чого Замовник закривши на це очі визнав ФОП Тушкевич переможцем. У подачі пропозиції є кінцевий термін і документи, завантажені в систему (а вона показує час і дату), вже не будуть складовою тендерної пропозиції. Також подивившись історію тендерів ФОП Тушкевич, ми бачимо, що вона вже працювала з замовником за 4 договорами. Складається враження про зговір.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 10:27
Вирішення:
В Допорогових закупівлях ми керуємось наказом №10 від 19.03.2019 р. «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість, яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а також наказом №11 від 20.03.2019 про внесення змін до цієї інструкції.
Учасник ФОП Тишкевич Ганна Сергіївна надав пропозицію в якій було зазначено «Ознайомившись з документацією та таблицею №1 та таблицею №2 ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити Комунальному підприємству «Нікопольська міська лікарня №4»Дніпропетровської обласної ради» послуги відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки» по суті це і є зміст гарантійного листа, який вимагався. Якщо документ, підготовлений безпосередньо учасником, і зміст його відповідає вимогам до цієї документації, замовник залишає за собою право віднести помилку до не суттєвої. Рішення про віднесення допущеною учасником помилки до несуттєвої ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Але учасник додав також і Гарантійний лист. В тендерній документація зазначено «Сертифікат якості товару», але ця вимога стосується, звичайно, предметів закупівлі, які підлягають обов’язковій сертифікації. Тому учасник-переможець з власної ініціативи додав висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи як додаток до своєї пропозиції.
Також зазначаємо, що завжди Учасника-переможця торгів визначає програма автоматично! І Замовник ніяк не може на це вплинути. Пропозиція, яку надав Учасник- переможець торгів визнана найбільш економічно вигідною, кількісні та якісні характеристики також відповідають. Немає жодної причини для дискваліфікації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Документація не відповідає вимогам до кваліфікації
Номер:
166c112176344094aafc4de72ae1f487
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000096-b.b1
Назва:
Документація не відповідає вимогам до кваліфікації
Вимога:
Згідно інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовника, п. 5.1. У разі подання пропозиції, що не відповідає технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації, така цінова пропозиція замовником не розглядається та підлягає відхиленню. ФОП Тушкевич, не подала всі необхідні документи, які були вказані замовником в п. 2 і п. 4., а детальніше: а) Гарантійний лист на поставку товару з документами, які підтверджують якість товарів, б) витяг з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань., 4. Сертифікати якості товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 08:37
Вирішення:
а) Учасником ФОП Тишкевич Ганна Сергіївна на вимогу було підкріплено Гарантійний лист до цінової пропозиції.
б) На вимогу ТД надати витяг з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб учасник надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, так як змін не було. Інформація про учасника була перевірена в держреєстрах.
в) Учасником було завантажено висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує якість тонерів, якими будуть заправлятися картриджи.
На засіданні тендерного комітету було розглянуто найвигіднішу цінову пропозицію ФОП Тишкевич Ганна Сергіївна. Так запропоновані послуги відповідають усім технічним та якісним вимогам та характеристикам, передбаченим ТД, у зв’язку із чим її було оголошено переможцем.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
“Про порядок здійснення допорогових закупівель”
Номер:
0f588033d9a44ca191cd3d582b802611
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-09-02-000096-b.b3
Назва:
“Про порядок здійснення допорогових закупівель”
Вимога:
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП Тишкевич Ганна Сергіївна і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2019 16:11
Опис причини скасування:
Наказ втратив чинність
Дата скасування:
13.09.2019 16:19